abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52094679
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 18:08 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hij heeft er een!
Heel mooi! Volgens mij heeft nu bijna de complete selectie een eigen topic, dat is toch wel uniek. Alleen Heijblok, Gentenaar en Colin nog niet denk ik?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_52094724
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 11:43 schreef hello_moto1992 het volgende:
Met Alves krijg je wel een aanval met de drie beste aanvallers van Nederland.
Manucharyan, Huntelaar en Alves?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:03:29 #128
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_52094803
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 11:43 schreef hello_moto1992 het volgende:
Met Alves krijg je wel een aanval met de drie beste aanvallers van Nederland.
Zit ajax ook achter Dembele, Lazovic en Makaay aan dan?
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:04:41 #129
144213 Adidah
Het was wraak
pi_52094826
*proest*

Sure .
pi_52095352
Vanavond weer Ajax in actie.. ben benieuwd
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_52095777
Ik las dat we aanstaande woensdag de spelerslijst bij de UEFA moeten indienen, dus een beetje haast bij aankopen is wel nodig.
pi_52096305
quote:
Ten Cate en Van Geel niet op één lijn

Ajax-trainer Henk ten Cate en technisch directeur Martin van Geel zijn het niet eens over de invulling van het middenveld. Ten Cate wil graag versterking halen, Van Geel niet.

Door het wegvallen van Edgar Davids is het linkermiddenveld vacant geworden. Ten Cate wil graag iemand halen, maar Van Geel heeft gisteren volgens Het Parool laten weten dat er niemand voor die positie gehaald gaat worden.

'We kunnen die problemen oplossen met de spelers die we hebben. Dat de trainer toch om versterking vraagt, is trainers eigen. En dat hoort ook zo', zegt Van Geel vanuit Nyon.

Ten Cate, die al weinig uitgaf aan aankopen, heeft zijn woordje in ieder geval gedaan bij de directie. 'Ik ben meestal zuiniger met het geld van een ander dan met mijn eigen geld', zegt de oefenmeester.

'Je krijgt niks voor niks. Maar het management weet dat er wat moet gebeuren en wat er nodig is om goed te functioneren. Het wordt overigens ook een moeilijk verhaal om iemand al de 14e te laten spelen', aldus Ten Cate, die zijn spelersgroep te dun vindt.
Henk moet niet zo zeuren. Hij heeft persoonlijk Perez weggepest, en nu gaat hij zeuren over een te smalle selectie
pi_52096334
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 13:29 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Henk moet niet zo zeuren. Hij heeft persoonlijk Perez weggepest, en nu gaat hij zeuren over een te smalle selectie
Kap eens met dat gejank over Perez elke keer, die gast heeft zichzelf onmogelijk gemaakt.

Kaartje voor voorronde championsleague is binnen trouwens.
pi_52096437
Deze maand wordt weer een dure maand met al die wedstrijden. Waren we maar kampioen geworden, dat had al een smak geld gescheeld voor mij.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52096629
Ga je in Praag studeren Aanvoerder? Of fulltime arbeiten.
Geef mij maar Amsterdam
pi_52096673
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 13:46 schreef Bullebak het volgende:
Ga je in Praag studeren Aanvoerder? Of fulltime arbeiten.
anders private message je em eff

alves naar ajax? hehe onzin... als ze voor suarez nieteens een dikke prijs willen betalen gaan ze het voor alves al helemaal niet doen
pi_52096691
Te overdreven man niet op 1 lijn
AFC AJAX
pi_52096705
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 13:50 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

anders private message je em eff

alves naar ajax? hehe onzin... als ze voor suarez nieteens een dikke prijs willen betalen gaan ze het voor alves al helemaal niet doen
Nee
Geef mij maar Amsterdam
pi_52096712
Het moet geen trend worden van Alves en Suarez. Er komt een dag dat Ajax dan ook het bokkie is.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52096905
Geen middenvelder dus.
Alves of Suarez of allebei zou tof zijn

Immers met 1 doelpunt meer waren we afgelopen jaar kampioen geworden
Sneijder gaat niet meer weg dus extra geld uit CL en een ijzersterk team.

Komt U maar topwedstrijden!
JOHNNY HEITINGA
pi_52096986
ik hoef alves niet, die voelt zichzelf veel te goed nadat hij 1 keer is ingevallen bij Brazilie.
lollig
pi_52097046
En hij kwam weinig aan te pas daar.

RObinho
AFC AJAX
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 14:54:47 #143
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52097723
Vind het toch geen leuke verhalen over V Geel en HtC hoor.

Dat soort relaties moeten wel goed zitten onderling.

EN HtC heeft wel gelijk vind ik, maar dat was duidelijk .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52097810
Tsja, haal je een linker middenvelder dan haal je 'm voor 2-3 maanden. Ik kan me voorstellen dat je dan als TD zegt:"Doe het maar met Emanuelson en Vertonghen". Ik bedoel, die jongens moeten ook eens het vertrouwen krijgen willen ze zichzelf ooit ontwikkelen. En volgens mij kan het prima met die twee jongens op links. Vertonghen heeft achtergrond als verdediger, Emanuelson als middenvelder. Desnoods zet je Vertonghen als linksback en Emanuelson ervoor. Daar heb ik genoeg vertrouwen in tot Davids terug is.
pi_52097816
Is Ajax Netwerk bij jullie ook onbereikbaar overigens?
pi_52098045
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 15:00 schreef JeroenV het volgende:
Is Ajax Netwerk bij jullie ook onbereikbaar overigens?
Nope.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_52098169
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 15:00 schreef Chivu het volgende:
Tsja, haal je een linker middenvelder dan haal je 'm voor 2-3 maanden. Ik kan me voorstellen dat je dan als TD zegt:"Doe het maar met Emanuelson en Vertonghen". Ik bedoel, die jongens moeten ook eens het vertrouwen krijgen willen ze zichzelf ooit ontwikkelen. En volgens mij kan het prima met die twee jongens op links. Vertonghen heeft achtergrond als verdediger, Emanuelson als middenvelder. Desnoods zet je Vertonghen als linksback en Emanuelson ervoor. Daar heb ik genoeg vertrouwen in tot Davids terug is.
Ik teken er voor. Niet in paniek raken jongens.
pi_52098324
Er is ook geen paniek, zolang er een goede linksbuiten komt.
Middenveld moet op te lossen zijn.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:43:31 #149
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_52098467
Het probleem is alleen dat Vertonghen een achterstand heeft opgelopen door zijn blessure.
pi_52098746
Hehe, ze zetten Huntelaar en Sneijder maar niet uit de kop daar in Madrid.
http://www.marca.com/edic(...)arrollo/1023631.html
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')