Heel mooi! Volgens mij heeft nu bijna de complete selectie een eigen topic, dat is toch wel uniek. Alleen Heijblok, Gentenaar en Colin nog niet denk ik?quote:
Manucharyan, Huntelaar en Alves?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:43 schreef hello_moto1992 het volgende:
Met Alves krijg je wel een aanval met de drie beste aanvallers van Nederland.
Zit ajax ook achter Dembele, Lazovic en Makaay aan dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:43 schreef hello_moto1992 het volgende:
Met Alves krijg je wel een aanval met de drie beste aanvallers van Nederland.
Henk moet niet zo zeuren. Hij heeft persoonlijk Perez weggepest, en nu gaat hij zeuren over een te smalle selectiequote:Ten Cate en Van Geel niet op één lijn
Ajax-trainer Henk ten Cate en technisch directeur Martin van Geel zijn het niet eens over de invulling van het middenveld. Ten Cate wil graag versterking halen, Van Geel niet.
Door het wegvallen van Edgar Davids is het linkermiddenveld vacant geworden. Ten Cate wil graag iemand halen, maar Van Geel heeft gisteren volgens Het Parool laten weten dat er niemand voor die positie gehaald gaat worden.
'We kunnen die problemen oplossen met de spelers die we hebben. Dat de trainer toch om versterking vraagt, is trainers eigen. En dat hoort ook zo', zegt Van Geel vanuit Nyon.
Ten Cate, die al weinig uitgaf aan aankopen, heeft zijn woordje in ieder geval gedaan bij de directie. 'Ik ben meestal zuiniger met het geld van een ander dan met mijn eigen geld', zegt de oefenmeester.
'Je krijgt niks voor niks. Maar het management weet dat er wat moet gebeuren en wat er nodig is om goed te functioneren. Het wordt overigens ook een moeilijk verhaal om iemand al de 14e te laten spelen', aldus Ten Cate, die zijn spelersgroep te dun vindt.
Kap eens met dat gejank over Perez elke keer, die gast heeft zichzelf onmogelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Henk moet niet zo zeuren. Hij heeft persoonlijk Perez weggepest, en nu gaat hij zeuren over een te smalle selectie
anders private message je em effquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:46 schreef Bullebak het volgende:
Ga je in Praag studeren Aanvoerder? Of fulltime arbeiten.
Neequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:50 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
anders private message je em eff![]()
alves naar ajax? hehe onzin... als ze voor suarez nieteens een dikke prijs willen betalen gaan ze het voor alves al helemaal niet doen![]()
Nope.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:00 schreef JeroenV het volgende:
Is Ajax Netwerk bij jullie ook onbereikbaar overigens?
Ik teken er voor. Niet in paniek raken jongens.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:00 schreef Chivu het volgende:
Tsja, haal je een linker middenvelder dan haal je 'm voor 2-3 maanden. Ik kan me voorstellen dat je dan als TD zegt:"Doe het maar met Emanuelson en Vertonghen". Ik bedoel, die jongens moeten ook eens het vertrouwen krijgen willen ze zichzelf ooit ontwikkelen. En volgens mij kan het prima met die twee jongens op links. Vertonghen heeft achtergrond als verdediger, Emanuelson als middenvelder. Desnoods zet je Vertonghen als linksback en Emanuelson ervoor. Daar heb ik genoeg vertrouwen in tot Davids terug is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |