Nu hoef ik hem niet meer te hebben bij Ajax hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:11 schreef toma het volgende:
Seedorf heeft voor de verandering weer eens een penalty gemist
Die prutser heeft sowieso nog nooit wat gewonnen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:59 schreef jna het volgende:
[..]
Nu hoef ik hem niet meer te hebben bij Ajax hoor.
![]()
Nee inderdaad!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die prutser heeft sowieso nog nooit wat gewonnen!
Waar tegelijkertijd Valencia Schneider voor 3,5 miljoen bij jullie weghaald. Niet mogelijk? Misschien vanaf maandag erg goed mogelijk....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:36 schreef BB-boy het volgende:
Samen naar de rechtzaal en voor 7 miljoen oppikken![]()
Ajax heeft geen duitsers in het team!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:22 schreef csar het volgende:
[..]
Waar tegelijkertijd Valencia Schneider voor 3,5 miljoen bij jullie weghaald. Niet mogelijk? Misschien vanaf maandag erg goed mogelijk....![]()
Misschien heeft Martin dat al gedaan....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:38 schreef Wooldoor het volgende:
Martin zou de prijs eens kunnen checken in plaats van in de media alleen die 20 miljoen te horen.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=46536
quote:Volgens Augusto hebben inmiddels tien topclubs, waaronder een Nederlandse, zich bij zijn zaakwaarnemer Roberto Tiburcio gemeld. De belangenbehartiger zou momenteel naar Friesland afreizen om de overgang te bespreken.
PSV heeft geen versterking in de aanval nodig nadat ze Lazovic en Perez hebben gehaald, Feyenoord kan het niet betalen zonder de verkoop van Drenthe.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:50 schreef BonJovi het volgende:
Ja Precies denk dat geen andere club het kan opbrengen in NL.
Dan moet Heerenveen eerst weten waar hij isquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:11 schreef Jnk18 het volgende:
Alves is toch veels te duur joh en Heerenveen laat hem echt niet gaan lijkt me.
Hoor ik daar biertje?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:06 schreef Sethje het volgende:
[..]
Idd![]()
Heerenveen thuis weer even een biertje doen? Is lang geleden man
psv zal het inderdaad niet zijn, je zou denken dat feyenoord 't niet kan betalen, maar daar lopen wat investeerders rond, az heeft eigenlijk ook genoeg spitsen, maar toch zie ik ome dirk Alves proberen te halen. En onze Henk zoekt een linksbuiten en een middenvelder. Alves is niet bepaald een linksbuiten en met Urzaiz is een pinchitter binnengehaald. Tevens kan er maar 1 spits spelen in 4-3-3. Dus, óf Henk denkt aan 4-4-2 óf Henk wil toch nog een extra spits, omdat je die bij afwezigheid van Urzaiz geen op de bank hebt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
PSV heeft geen versterking in de aanval nodig nadat ze Lazovic en Perez hebben gehaald, Feyenoord kan het niet betalen zonder de verkoop van Drenthe.
Tof man, had ik vroeger ook.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:01 schreef De_Ananas het volgende:
Mooie Ajax portemonnee heb ik gekocht![]()
Hij was verdomme 8 euroquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Tof man, had ik vroeger ook.![]()
Toen ik 8 was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |