Ajax heeft geen duitsers in het team!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:22 schreef csar het volgende:
[..]
Waar tegelijkertijd Valencia Schneider voor 3,5 miljoen bij jullie weghaald. Niet mogelijk? Misschien vanaf maandag erg goed mogelijk....![]()
Misschien heeft Martin dat al gedaan....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:38 schreef Wooldoor het volgende:
Martin zou de prijs eens kunnen checken in plaats van in de media alleen die 20 miljoen te horen.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=46536
quote:Volgens Augusto hebben inmiddels tien topclubs, waaronder een Nederlandse, zich bij zijn zaakwaarnemer Roberto Tiburcio gemeld. De belangenbehartiger zou momenteel naar Friesland afreizen om de overgang te bespreken.
PSV heeft geen versterking in de aanval nodig nadat ze Lazovic en Perez hebben gehaald, Feyenoord kan het niet betalen zonder de verkoop van Drenthe.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:50 schreef BonJovi het volgende:
Ja Precies denk dat geen andere club het kan opbrengen in NL.
Dan moet Heerenveen eerst weten waar hij isquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:11 schreef Jnk18 het volgende:
Alves is toch veels te duur joh en Heerenveen laat hem echt niet gaan lijkt me.
Hoor ik daar biertje?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:06 schreef Sethje het volgende:
[..]
Idd![]()
Heerenveen thuis weer even een biertje doen? Is lang geleden man
psv zal het inderdaad niet zijn, je zou denken dat feyenoord 't niet kan betalen, maar daar lopen wat investeerders rond, az heeft eigenlijk ook genoeg spitsen, maar toch zie ik ome dirk Alves proberen te halen. En onze Henk zoekt een linksbuiten en een middenvelder. Alves is niet bepaald een linksbuiten en met Urzaiz is een pinchitter binnengehaald. Tevens kan er maar 1 spits spelen in 4-3-3. Dus, óf Henk denkt aan 4-4-2 óf Henk wil toch nog een extra spits, omdat je die bij afwezigheid van Urzaiz geen op de bank hebt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
PSV heeft geen versterking in de aanval nodig nadat ze Lazovic en Perez hebben gehaald, Feyenoord kan het niet betalen zonder de verkoop van Drenthe.
Tof man, had ik vroeger ook.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:01 schreef De_Ananas het volgende:
Mooie Ajax portemonnee heb ik gekocht![]()
Hij was verdomme 8 euroquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Tof man, had ik vroeger ook.![]()
Toen ik 8 was.
Vorig jaar dusquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Tof man, had ik vroeger ook.![]()
Toen ik 8 was.
Serieus? Wow vette shitquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
SBS zend trouwens morgen de wedstrijden uit van Amsterdam Tournament, 18:20 eerste wedstrijd.
Nou, misschien gingen mensen kijken op Veronica, waar het donderdag werd uitgezondenquote:
20:30 volgens ajax.nl.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:18 schreef Max-Westerman het volgende:
Voorronde CL wedstrijd de 15e begint die om 20:30 of 20:45?
Zou het Ajax zijn die interesse heeft getoond?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:01 schreef M0NTANA het volgende:
Afonso Alves ook een arbitragezaak aan laten spannen, misschien komt daar wel een leuke transfersom uit.
nee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:08 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Zou het Ajax zijn die interesse heeft getoond?
tjahquote:'Ook Ajax overweegt Afonso Alves te kopen'
4/8/2007 9 :34
Afonso Alves wil zijn status als international en goalgetter te gelde maken. De Braziliaanse spits van SC Heerenveen, vorig seizoen goed voor 34 goals in de 31 Eredivisie-duels, hoopt deze zomer een nieuwe club te vinden. FC Porto en Lokomotiv Moskou trekken volgens het AD het hardst aan hem, maar ook Ajax ziet in Alves een kandidaat om de aanval te versterken.
Lokomotiv zou al een bod van veertien miljoen euro hebben gedaan op Alves. Heerenveen vindt die Russische aanbieding te weinig. Porto heeft nog geld te besteden na de lucratieve overgang van het jonge Braziliaanse talent Anderson naar Manchester United. Ajax wil de dunbezette aanval uitbreiden.
Afonso Alves zou zich donderdag weer melden bij SC Heerenveen na een langere vakantie vanwege zijn deelname aan de Copa América. De 27-jarige spits is echter spoorloos en niet in Friesland.
Spits van IFK Göteborgquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:57 schreef Fides het volgende:
Marcus Berg? Wie is dat?
Een spits uit Zweden, zou Ajax al bekeken hebben, en is op dit moment topscorer in Zweden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:57 schreef Fides het volgende:
Marcus Berg? Wie is dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |