abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52107351
Idd, fuck oefenpotjes, 15 augustus met 4-0 thuis winnen en de CL ingaan nou dat is belangrijk
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 23:07:59 #227
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_52107373
Ajax zit al vrij lang in een cirkeltje.. waarin men in Europese wedstrijden aardig speelt, maar nooit kan doordrukken. Nooit eens een stiekeme 2-0 tegen een topploeg. Ik vrees dat het dit seizoen niet anders zal zijn.

Die voorronde doorworstelen, dan de loting met bijbehorend enthousiasme en daarna weer dezelfde wedstrijden. Kansloze uitwedstrijd in Oost-Europa waar je het al moeilijk maakt voor jezelf, dan twee nipte nederlagen tegen de topploeg uit de poule en dan samen met de zwakke broeder vechten voor een UEFA Cup plaats.

Een fitte Davids en annuleren van de transfer van Babel zouden al een groot verschil maken.
je moeder is m'n broer
pi_52107527
Ajax is op dit moment echt stukken zwakker dan vorig seizoen, wat een kansloze nederlaag weer tegen een Europese topploeg.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 23:16:52 #229
144213 Adidah
Het was wraak
pi_52107605
Johnny de held . Het was niet erg netjes, maar wat een veeg deelde hij daar even uit .
pi_52107610
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 23:14 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax is op dit moment echt stukken zwakker dan vorig seizoen, wat een kansloze nederlaag weer tegen een Europese topploeg.
Ik vind het er juist overtuigender uitzien dan vorig jaar... een hoop spelers lijken gegroeid ten opzichte van vorig seizoen.... Kennedy en Rommedahl zijn versterkingen... ik zie het niet zo zwart in
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 23:17:15 #231
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_52107614
quote:
Ach, stel je niet zo aan. Vorig jaar verloren we ook beide wedstrijden op het AT met 0-1. Dit ging toch helemaal nergens over.

Lekker belangrijk deze 'kansloze' nederlaag. 15 augustus, dán moeten we er staan.
Gourmetten of steengrillen?
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 23:19:41 #232
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_52107665
Heitinga wat een held
Stekelenburg vond ik ook goed dit toernooi
Rommedahl speeld ook goed.
Zonder davids, stam, gabri, urzaiz die je voor de zuigende huntelaar kon inbrengen vind ik dat Ajax het wel goed heeft gedaan.
I would sooner fail than not be among the greatest.
pi_52107703
quote:
Wat een bullshit. Ik denk dat het ajax van vorig jaar ook van atletico madrid had verloren.
En trouwens zo slecht vond ik ajax niet vanavond, mischien had er zelfs meer in gezeten als alle spelers er waren (davids, gabri, stam).
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 23:23:34 #234
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_52107735
Ik ben het wel eens met Saekerhett.

Daarnaast staat 15 augustus al voor de deur. Gelukkig is het geen Fenerbahce dat wacht.
je moeder is m'n broer
pi_52107763
IDd wat ik heb gezien is zo slecht nog niet, en dan mis je gabri,stam,davids. Die donald viel me ook positief op het laatst. Maduro was ook zoo slecht nog niet. Komt wel goed
Nu nog die linksbuiten.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 23:25:42 #236
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52107780
Hopelijk is Vertonghen weer snel fit.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 23:25:52 #237
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_52107782
Die voorzet van Donald op Huntelaar was wel heel erg lekker, ja.
je moeder is m'n broer
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 23:33:19 #238
21467 franske19
Hit the deck!
pi_52107978
Zwakker dan vorig jaar, Wat een bullshit. Zelfs zonder de drie meest ervaren spelers (Gabri, Stam en Davids) was Ajax vrijwel gelijkwaardig aan Arsenal. Met een beetje geluk kopt Huntelaar die bal onder in plaats van tegen de lat en dan sta je gewoon voor.

Rommedahl is een 100% verbetering ten opizchte van de Mul. Moet alleen iets rustiger aan de bal worden.
pi_52108111
Rommedahl op links is wel een goede optie, alles wat Babel kon op die positie kan Dennis ook wel.

Over de wedstrijd van volgende week tegen PSV, ik zou zo veel mogelijk reserve-spelers opstellen. Totaal onbelangrijk.
pi_52108180
Man van de wedstrijd van dus Stekelenburg he. Paar fraaie reddingen.
Begint steeds beter te keepen die kerel.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52108183
Idd Radegast, Dat zei Ten cate ook. hopelijk gooit hij een 2e elftal erin.
pi_52108212
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 23:41 schreef venomsnake het volgende:
Man van de wedstrijd van dus Stekelenburg he. Paar fraaie reddingen.
Begint steeds beter te keepen die kerel.
Ja joh, ook al tegen Athletico had ie een paar super mooie saves. Hij is er zeker op vooruit gegaan

Hopelijk heeft hij ook geleert van z'n blunders vorig jaar.
pi_52108300
Arsenalfans zijn pissed.

- Heitinga is koning.
- Sneijder is gewoon eek klasbak.
- Steek wordt ook een held als hij zo blijft keepen als de laatste maanden.
- Donald viel weer lekker in, mag vaker een kans krijgen.
- Ogararu is het niet... van mij mogen Colin en Van der Wiel daar echt een kans gaan krijgen.
- Van der Wiel vond ik dan weer beter dan Colin. Veel gedurfder en een betere pass.
- Vermaelen, Rommedahl en Urby waren ook gewoon goed.
- Maduro is nog steeds niet de oude. Veel balverlies.

Al met al, best een vermakelijke wedstrijd gezien. Jammer dat we niet wonnen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52108497
Suárez, Motta én een centrale verdediger graag.
pi_52109074
Een centrale verdediger erbij zou geen overbodige luxe zijn. Dat achterhoede is duidelijk de zwakste linie van Ajax. Vermaelen komt tekort voor het niveau dat Ajax nastreeft. Die probeert zich voor te doen als kerel, maar als het erop aankomt laat hij steekjes vallen en moet hij shirtjessjorren en domme overtredingen maken. Het is te doldriest, dat zie ik als overcompenseren.
That's all folks!
pi_52109211
Is dit de eerste wedstrijd die je van Vermaelen hebt gezien? Je weet duidelijk niet waarover je praat.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52109233
Ja we hadden grygera ,maar daar is nooit een echte vervanging voor gekomen.. ze kunnen wel roepen van "eigen jeugd" mwah daar hoort gewoon ervaring in te zitten en iemand met kracht. Die colin vind ik ook maar niks... mja we zullen zien... 15 Augustus.

Met vermaelen is trouwens niks mis, hij heeft echt goede wedstrijden gespeelt voor Ajax. Die jongen komt er wel
pi_52109265
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 22:12 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Inderdaad. Of hij had Colin eruit moeten halen en Van der Wiel moeten laten staan. Ik vond Van der Wiel ook beter spelen dan Colin en Ogararu. Meer lef en een betere pass.
Ogararu is de zwakke schakel... Colin beviel me wel
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_52109387
Ik zou graag nog een mandekker voor achterin willen zien en een echte linksbuiten.
pi_52109556
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 00:20 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ogararu is de zwakke schakel... Colin beviel me wel
Colin had eigenlijk al dik rood moeten krijgen, wat onbezonnen voor zijn leeftijd. Ik vond Van der Wiel meer overtuigen in die minuten dat hij speelde.
Coliln mag wel de strijd aangaan met Ogararu wat mij betreft.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')