Ik vind het er juist overtuigender uitzien dan vorig jaar... een hoop spelers lijken gegroeid ten opzichte van vorig seizoen.... Kennedy en Rommedahl zijn versterkingen... ik zie het niet zo zwart inquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:14 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax is op dit moment echt stukken zwakker dan vorig seizoen, wat een kansloze nederlaag weer tegen een Europese topploeg.
Ach, stel je niet zo aan. Vorig jaar verloren we ook beide wedstrijden op het AT met 0-1. Dit ging toch helemaal nergens over.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:14 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax is op dit moment echt stukken zwakker dan vorig seizoen, wat een kansloze nederlaag weer tegen een Europese topploeg.
Wat een bullshit. Ik denk dat het ajax van vorig jaar ook van atletico madrid had verloren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:14 schreef Saekerhett het volgende:
Ja joh, ook al tegen Athletico had ie een paar super mooie saves. Hij is er zeker op vooruit gegaanquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:41 schreef venomsnake het volgende:
Man van de wedstrijd van dus Stekelenburg he. Paar fraaie reddingen.
Begint steeds beter te keepen die kerel.
Ogararu is de zwakke schakel... Colin beviel me welquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Inderdaad. Of hij had Colin eruit moeten halen en Van der Wiel moeten laten staan. Ik vond Van der Wiel ook beter spelen dan Colin en Ogararu. Meer lef en een betere pass.
Colin had eigenlijk al dik rood moeten krijgen, wat onbezonnen voor zijn leeftijd. Ik vond Van der Wiel meer overtuigen in die minuten dat hij speelde.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ogararu is de zwakke schakel... Colin beviel me wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |