Niet onderschatten is wat anders dan bang zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:52 schreef Black-Death het volgende:
Wat is dat eigenlijk voor domme redenatie, als je ze maar niet onderschat kun je iedereen verslaan... Dus je moet bang zijn en dan win je.. Maar dan ben je niet meer bang voor ze omdat je denkt dat je toch wel wint..
oke laat maar
Vorig jaar was de donderdag ook niet drukbezocht maar op zaterdag was het vrijwel uitverkocht volgens mij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:57 schreef De_Ananas het volgende:
Kan me herinneren dat het een aantal jaar geleden vol zat tijdens het AT. Waarom is dat nu niet, toch niet alleen vanwege het ontbreken van Barca?
En vroeger speelden bijna alle teams met hun basiself volgens mijquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vorig jaar was de donderdag ook niet drukbezocht maar op zaterdag was het vrijwel uitverkocht volgens mij.
Idd, het verschil is vaak vooral terug te zien in de inzet in dat soort wedstijden. Een middelmatige ploeg die zich uit de naad loopt heeft een hele goeie kans om een luie, betere, ploeg te verslaan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:55 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Niet onderschatten is wat anders dan bang zijn.
Je mag best denken dat je tegenstander zwak is, maar dan moet je van jezelf eisen dat je daar optimaal gebruik van gaat maken. Dus gewoon vlijmscherp met 4-0 winnen, in plaats van als een stel zomeravondvoetballers door een kutgoal de boot in te gaan, omdat die tegenstander zo massaal verdedigde omdat zij wel inzet tonen.
quote:Terugslag Edgar Manucharyan
Edgar Manucharyan vertelde gisteravond in Wormerveer, waar Jong Ajax met 2-1 van Espanyol won tijdens de Brucon Talents Cup, dat hij de afgelopen week te maken kreeg met een kleine terugslag in zijn herstel. Technisch directeur Martin van Geel vertelde maandag nog tegen highlow.nl, dat hij verwachtte dat de linksbuiten in de finale tegen Liverpool zaterdagmiddag wat speelminuten zou krijgen. Zelf betwijfelt Edgar of hij dat gaat halen.
Praat niet van die onzin allemaal. het is gewoon een kuttoernooi waar geen hond op af komt en zaterdag zal het voller zijn want dat is elk jaar zoquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:00 schreef toma het volgende:
vond t ook opvallend rustig vooral in de F-side. Het leek wel op een boycot.
Ja jezus man, wat zijn die 2 (mitea) toch een partij zwak gebouwd zeg. Die kunnen echt beter stoppen, en Ajax moet ze echt dumpen. Waarom betalen we al jaren medische kosten voor 2 spelers die nooit kunnen spelen?quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:35 schreef Chivu het volgende:
Ik ga echt heel hard lachen wanneer Zilina Slavia uitschakelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |