abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 augustus 2007 @ 08:12:40 #201
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
  woensdag 8 augustus 2007 @ 08:38:38 #202
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52188583
Ik heb zo'n vermoeden dat er nog een leuke twist komt in dit verhaal
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_52190124
Ik lees ook mee, interessant verhaal!
Spoilers!
pi_52190939
ToverVleugelPaard
pi_52192677
Twee mensen in ziekenhuis door vervuilde cocaïne
Uitgegeven: 8 augustus 2007 09:16
Laatst gewijzigd: 8 augustus 2007 10:01

ALKMAAR - De GGD Hollands Noorden waarschuwt voor met atropine vervuilde cocaïne die vermoedelijk in Alkmaar en omgeving wordt verhandeld. Aanleiding is de behandeling van twee mensen afgelopen weekeinde in het Medisch Centrum Alkmaar nadat zij cocaïne hadden gebruikt.

Volgens de GGD kan het gebruik van de vervuilde cocaïne levensgevaarlijk zijn. Het Trimbos-instituut meldde vorige week dat een gebruiker is overleden. Volgens het instituut zijn er vanuit het hele land meldingen die duiden op gebruik van verontreinigde cocaïne.

Atropine werkt als tripmiddel. Bij een overdosis krijgt de gebruiker last van hallucinaties, rusteloosheid en gedaald bewustzijn. Ook kan de persoon bewusteloos raken. Er kunnen ademhalings- en hartritmestoornissen optreden die kunnen leiden tot de dood.

Ernstig ziek

Eind 2004 en eind 2005 was er in Nederland ook vervuilde coke in omloop. Meer dan twintig cocaïnegebruikers zijn toen ernstig ziek geworden.

Overleden

Vorige maand is ook cocaïne vermengd met atropine aangetroffen in Italië, waar diverse gebruikers in het ziekenhuis zijn opgenomen. Een vrouw is overleden.

woensdag 8 augustus 2007 @ 11:46:37 #206
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52192908
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 11:40 schreef LekkerWijf het volgende:

hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_52194722
quote:

[..]

Whehe... Ik dacht ook meteen aan dit topic!
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
pi_52196570
´Beste huisgenoot,

Ik heb hier nog een pakje speed over maar aangezien ik gestopt ben mag jij het wel hebben. Het is niet zulke hele goede dus je kun het beste maar gelijk in een keer het hele pakje opsnuiven´
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_52197408
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:53 schreef navigator het volgende:
´Beste huisgenoot,

Ik heb hier nog een pakje speed over maar aangezien ik gestopt ben mag jij het wel hebben. Het is niet zulke hele goede dus je kun het beste maar gelijk in een keer het hele pakje opsnuiven´
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
pi_52197875
'That guy killed me, He killed me with a sword. How weird is that?'
  woensdag 8 augustus 2007 @ 15:33:09 #211
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_52199578
tvp
Trotse mamma :)
pi_52200158
quote:

ik las het ook ja, moest ook meteen aan die gast denken.

Tot nu toe zijn er nog geen echte vorderingen, behalve dan dat meneer nu mijn buurman als slachtoffer heeft uitgekozen. Lullige is alleen dat die man nogal moeilijk beweegt door die hartinfarct, en die had dus de hele avond eten klaar staan maken voor de rest van de week. Vanmorgen was dus die koelkast leeg. Huisbaas is weer op de hoogte gesteld, en ook dat gaat hij terugbetalen. Het zal mij benieuwen wat er moet gebeuren voordat zo'n type eindelijk weg te krijgen is
  woensdag 8 augustus 2007 @ 15:58:00 #213
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_52200247
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:54 schreef Hmail het volgende:

[..]

Tot nu toe zijn er nog geen echte vorderingen, behalve dan dat meneer nu mijn buurman als slachtoffer heeft uitgekozen. Lullige is alleen dat die man nogal moeilijk beweegt door die hartinfarct, en die had dus de hele avond eten klaar staan maken voor de rest van de week. Vanmorgen was dus die koelkast leeg. Huisbaas is weer op de hoogte gesteld, en ook dat gaat hij terugbetalen. Het zal mij benieuwen wat er moet gebeuren voordat zo'n type eindelijk weg te krijgen is
Dat is helemaal lullig.
Die man moet ook een slot op z'n koelkast. Misschien kun jij hem daar mee helpen of de huisbaas. Als die man zo slecht ter been is.
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
  woensdag 8 augustus 2007 @ 15:59:24 #214
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52200294
is er maar een koelkast in het hele huis?
pi_52200356
Nieuw slot op de voordeur zetten en zijn spullen naar buiten flikkeren.
Hij kan toch niet aantonen dat hij daar woont(geen contract)

Doen ze bij krakers ook.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 16:40:26 #216
13619 Cornholi0
 Are you threatening me?!
pi_52232150
Nog vorderingen? Leuk topic dit
pi_52233410
Is wel belachelijk van die buurman zeg. Ik zou gewoon die deur intrappen en verhaal gaan halen + spullen terug. Hij vind dit natuurlijk prima, dat terugbetalen. Hij hoeft niks voor zijn eten te doen en hoeft alleen maar te betelan. Alsof je elke dag eten besteld
Have fun...
  donderdag 9 augustus 2007 @ 18:11:34 #218
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_52234664
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:21 schreef Handschoen het volgende:
Is wel belachelijk van die buurman zeg. Ik zou gewoon die deur intrappen en verhaal gaan halen + spullen terug. Hij vind dit natuurlijk prima, dat terugbetalen. Hij hoeft niks voor zijn eten te doen en hoeft alleen maar te betelan. Alsof je elke dag eten besteld
Zeggen dat ie het terugbetaald is iets anders dan dat ie het daadwerkelijk terugbetaald.
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_52236591
Niet echt vorderingen, ik ben aan het twijfelen of ik er aangifte van ga doen. Als ik dat doe, dan sowieso al samen met de buurman, voor hem vind ik het gewoon ongelofelijk lullig, die man moet al rondkomen van een schamel uitkerinkje, en lang niet alles gaat even makkelijk. Ik heb gewoon een fulltime baan, en dat beetje boodschappen doe ik wel opnieuw.
Los van dat alles staat natuurlijk dat ie met z'n fikken overal van af moet blijven, en zo snel mogelijk moet oprotten.

Probleem waar ik dus mee zit: Doe ik aangifte? Dat betekent een hoop gedonder en geen direct resultaat, of laat ik het zitten. Dat zorgt er voor dat er verder niets gebeurt, en deze gozer de komende maanden hier nog wel zit.
pi_52236609
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 18:11 schreef TwistedDarling het volgende:

[..]

Zeggen dat ie het terugbetaald is iets anders dan dat ie het daadwerkelijk terugbetaald.
Idd, ik heb nog steeds niets gehad, dus ik ga denk ik die gozer zo maar eens uit z'n nest rukken om te vragen waar m'n centen blijven. En natuurlijk die van de andere buurman.
pi_52237392
Oeh, spannend
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
  donderdag 9 augustus 2007 @ 20:10:17 #222
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_52237649
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:33 schreef Hmail het volgende:
Niet echt vorderingen, ik ben aan het twijfelen of ik er aangifte van ga doen. Als ik dat doe, dan sowieso al samen met de buurman, voor hem vind ik het gewoon ongelofelijk lullig, die man moet al rondkomen van een schamel uitkerinkje, en lang niet alles gaat even makkelijk. Ik heb gewoon een fulltime baan, en dat beetje boodschappen doe ik wel opnieuw.
Los van dat alles staat natuurlijk dat ie met z'n fikken overal van af moet blijven, en zo snel mogelijk moet oprotten.

Probleem waar ik dus mee zit: Doe ik aangifte? Dat betekent een hoop gedonder en geen direct resultaat, of laat ik het zitten. Dat zorgt er voor dat er verder niets gebeurt, en deze gozer de komende maanden hier nog wel zit.
Heb je überhaupt al contact met de politie zelf gehad eigenlijk?
Het kan geen kwaad om bij hen iig te informeren naar de mogelijkheden nietwaar?
En wat vind/wil de buurman die slecht ter been is en de huisbaas?
pi_52237752
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 20:10 schreef TwistedDarling het volgende:

[..]

Heb je überhaupt al contact met de politie zelf gehad eigenlijk?
Het kan geen kwaad om bij hen iig te informeren naar de mogelijkheden nietwaar?
En wat vind/wil de buurman die slecht ter been is en de huisbaas?
Inderdaad gewoon eens met de politie praten wat zij ervan vinden en wat zij überhaupt eventueel voor je kunnen betekenen. Je hoeft niet per se meteen aangifte te doen. Je kunt ze gewoon wel even bellen denk ik.
If the shoe doesn't fit, the shoe must be a Nazi.
pi_52238189
true, ik heb er eigenlijk nog niet zo direct aan gedacht om de politie op de hoogte te brengen, vandaar dat dat dus niet gebeurt is. Ik overleg sowieso vanavond of morgen even met mijn andere buurman, dan kijken we wel hoever we komen. De huisbaas zal er waarschijnlijk wel niet zo blij mee wezen, maar daar heb ik lichtelijk schijt aan
  donderdag 9 augustus 2007 @ 20:34:59 #225
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52238314
ts. als je niks van speed/cocaïnejunks snapt dan denk ik dat je nog steeds denkt dat je niet hoeft te fluiten naar je gekochte voer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')