quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:33 schreef Hmail het volgende:
[..]
Hij heeft het van het weekend opgeruimd
Ik kwam thuis, en hij was nogal pissed dat ik de huisbaas had gebeld, dus hij kwam even "verhaal halen".
Hij: "Dus jij vind het wel stoer om even de huisbaas te bellen?"
Ik: "Tja, als jij met je tengels aan mijn spullen zit, dan breng ik daar even de huisbaas van op de hoogte"
Hij: "Maar ik heb helemaal niks gejat, kijk maar!"
En idd, de spulletjes, op het pak Optimel na was alles weg. Had hij een doorzichtig plastic zakje gepakt en daar alles in gedumpt
eerder licht mengenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:57 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Of vervang het met waspoeder of poedersuiker. Ook leuk.
Heb je 'm niet met je foto geconfronteerd?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:33 schreef Hmail het volgende:
En idd, de spulletjes, op het pak Optimel na was alles weg. Had hij een doorzichtig plastic zakje gepakt en daar alles in gedumpt
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:05 schreef Ravage het volgende:
[..]
Heb je 'm niet met je foto geconfronteerd?
Als het zo'n erge gast is, is het inderdaad tijd om hem het huis uit te werken. Ik kan me voorstellen dat je jezelf thuis niet meer op je gemak voelt zo..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:10 schreef Hmail het volgende:
edit: en sowieso confronteer ik hem niet met de foto, voor hetzelfde geld jat hij de telefoon uit m'n handen, en verkoopt hij die voor een volgend snuifje.
Als ie de pc van TS heeft gejat zeker...quote:
allebei is nog leuker.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:10 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik zag hier de suggestie om een laxeermiddel in de Optimel te stoppen, zelf zou ik liever voor een goed braakopwekkend middel gaan.
atropine?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:12 schreef Sirtalis het volgende:
Laat eens ergens onopvallend een ponypakje/ziplock zakje met wat wit poeder vallen, maar dan niet de soort die hij graag neust. Fijngestampte gootsteenontstopper ofzo
Neen, doe dat maar niet, maar er is vast wel iets te verzinnen wat niet schadelijk maar wel pijnlijk is.
Ik zou hem gruwelijk hard te grazen nemen inderdaad, en wel op zo'n manier dat het allemaal ook nog toeval kan zijn. Prima labiel menneke om eens een beetje gek te maken. Studeer je niet toevallig psychologie? Ik ruik een dijk van een paper!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:16 schreef Hmail het volgende:
wat ben ik blij voor die gast dat hij mij als huisgenoot heeftAls het aan jullie had gelegen was ie allang dood geweest
mwoa. een kabouterpostje met atropine heeft nog wel enig effect. zelfs op de meest doorgewinterde snuiver.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Maar als ie al coke snuift... is 't niet zo een goed idee om hem stiekem drugs te gaan voeren.....
Nee, ik studeer geen psychologie, ben professioneel nerdquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:30 schreef Sirtalis het volgende:
[..]
Ik zou hem gruwelijk hard te grazen nemen inderdaad, en wel op zo'n manier dat het allemaal ook nog toeval kan zijn. Prima labiel menneke om eens een beetje gek te maken. Studeer je niet toevallig psychologie? Ik ruik een dijk van een paper!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |