Ik heb hem nog nergens mee geconfronteerd, en ik kan ook niet zomaar z'n kamer binnenkomen, foto is door het raam gemaakt.
Wat voor type is het.. Hij is erg lang, heeft een enorm grote bek en is goed in dreigen, maar hij is psychisch zwaar in de war. Komt regelmatig geld lenen, en als hij niks krijgt dan zoekt hij wel wat op wat geld kan opleveren. Het grootste gedeelte hiervan heb ik nog niet rechtstreeks van hem meegemaakt, maar van mijn andere buurman gehoord, een wat oudere man die bijna niets kan ivm een hartinfarct die hij een tijd terug heeft gehad. In eerste instantie dacht ik dat het allemaal wel meeviel, maar hoe langer ik daar woon, hoe meer ik merk dat die man dus inderdaad gelijk heeft.
Initialen zijn geen MvB, althans, zijn voornaam begint met een S (laten we het nog een beetje anoniem houden
![]()
)
Zo eerst maar eens de huisbaas bellen, eens kijken hoever ik daarmee kom.
edit: en sowieso confronteer ik hem niet met de foto, voor hetzelfde geld jat hij de telefoon uit m'n handen, en verkoopt hij die voor een volgend snuifje.
Ik ga trouwens ook maar even aan de huisbaas vragen hoe het zit met de inboedelverzekering, als ik die uberhaupt heb. Nooit over nagedacht, maar als zo'n type al door een deur heenloopt, dan wil ik niet weten wat er gebeurt als ik er niet ben. Deur zit wel op slot, maar die is met een eenvoudig kickje wel open te krijgen vrees ik.