abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52162335
Heb ik ook eens een succesvol topic

Ik zit ondertussen ff met collega's te overleggen, ik bel zo even Meld Misdaad Anoniem, met hen kan ik dan ook gelijk even overleggen of het verstandig is de huisbaas ook op de hoogte te stellen, en of ik de foto door moet sturen enzo.

Dat ie aan de coke zit vind ik prima, maar als die gast in een trip ineens door m'n deur heenloopt ofzo, ik lig 's nachts toch een beetje te slapen, dus ik sta ook niet gelijk met m'n karate-trap klaar. En sowieso kan ik alleen maar dreigen met een ddos, echt aggressief ben ik ook niet
pi_52162413
Coke voor eigen gebruik zal de politie ook niet wakker van liggen. Met diefstal (hij heeft immers bekend bij je huisbaas want hij zou het terugbetalen) heb je meer kans op succes.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 11:17:29 #78
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52162445
Waarom trouwens je huisbaas niet op de hoogte stellen? Die heeft toch al aangegeven die gozer liever kwijt dan rijk te zijn? Dit lijkt me een perfect laatste zetje richting straat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 11:18:35 #79
27699 Ravage
thinking about you
pi_52162470
Tijd om 'm samen met je huisbaas uit het raam te jonassen
i'm not living, i'm just killing time
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 11:19:07 #80
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52162484
wat een zwerver
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_52162649
Tering . wat een kankerzooi in die kamer zeg . .
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_52162779
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:16 schreef Adfundum het volgende:
Coke voor eigen gebruik zal de politie ook niet wakker van liggen. Met diefstal (hij heeft immers bekend bij je huisbaas want hij zou het terugbetalen) heb je meer kans op succes.
Idd, de anonieme tiplijn vond het niet zo bijzonder, hooguit dat ik iets met de diefstal zou kunnen, maar dat harddrugs konden ze niet zoveel mee. Sowieso konden ze het niet anoniem houden omdat ik de enige was die het wist. Dan moest ik maar de gewone politie bellen.

Ga zo denk ik maar even de huisbaas bellen om even te overleggen wat ik nu het beste kan doen. Ondanks dat het een lok-pak Optimel was heeft hij dat toch ook weer gejat + het harddrugs-gedoe, ik denk dat ik met de huisbaas verder kom dan met de politie.
pi_52162846
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:25 schreef D-Devil het volgende:
Tering . wat een kankerzooi in die kamer zeg . .
Hij heeft het van het weekend opgeruimd

Ik kwam thuis, en hij was nogal pissed dat ik de huisbaas had gebeld, dus hij kwam even "verhaal halen".
Hij: "Dus jij vind het wel stoer om even de huisbaas te bellen?"
Ik: "Tja, als jij met je tengels aan mijn spullen zit, dan breng ik daar even de huisbaas van op de hoogte"
Hij: "Maar ik heb helemaal niks gejat, kijk maar!"

En idd, de spulletjes, op het pak Optimel na was alles weg. Had hij een doorzichtig plastic zakje gepakt en daar alles in gedumpt
pi_52162902
Pak die drugs spullen eens weg en gooi ze in zijn prullenbak (of als hij die niet heeft onder zijn bed ofzo)
pi_52163065
Steel zijn drugs

Levert je meer op
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 11:45:43 #86
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_52163176
Haha, die huisgenoot die een snuivert blijkt te zijn. Wat een mooie 'twist' in het verhaal

Prachtig, ben benieuwd hoe dit afloopt

TS, wat voor persoon is het eigenlijk?
It's about being boss, not being the boss...
pi_52163359
Zijn zn initialen toevallig MvB
pi_52163439
Wat een mafkees
pi_52163493
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:41 schreef kikoooooo het volgende:
Steel zijn drugs

Levert je meer op
Of vervang het met waspoeder of poedersuiker. Ook leuk.
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 11:58:31 #90
3185 Adelante
To let it go now
pi_52163543
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:02 schreef Sjoewe het volgende:
De tering
Dat dus.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:01:00 #91
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_52163616
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:33 schreef Hmail het volgende:

[..]

Hij heeft het van het weekend opgeruimd

Ik kwam thuis, en hij was nogal pissed dat ik de huisbaas had gebeld, dus hij kwam even "verhaal halen".
Hij: "Dus jij vind het wel stoer om even de huisbaas te bellen?"
Ik: "Tja, als jij met je tengels aan mijn spullen zit, dan breng ik daar even de huisbaas van op de hoogte"
Hij: "Maar ik heb helemaal niks gejat, kijk maar!"

En idd, de spulletjes, op het pak Optimel na was alles weg. Had hij een doorzichtig plastic zakje gepakt en daar alles in gedumpt
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:02:02 #92
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_52163648
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:57 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Of vervang het met waspoeder of poedersuiker. Ook leuk.
eerder licht mengen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:04:51 #93
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_52163738
Als de optimel al zo'n succes is, zou ik toch de 'chocoladepudding' maar eens gaan overwegen
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:05:53 #94
27699 Ravage
thinking about you
pi_52163767
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:33 schreef Hmail het volgende:
Heb je 'm niet met je foto geconfronteerd?
pi_52163795
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:05 schreef Ravage het volgende:

[..]

Heb je 'm niet met je foto geconfronteerd?
!
Tuurlijk niet
pi_52163895
Ik heb hem nog nergens mee geconfronteerd, en ik kan ook niet zomaar z'n kamer binnenkomen, foto is door het raam gemaakt.

Wat voor type is het.. Hij is erg lang, heeft een enorm grote bek en is goed in dreigen, maar hij is psychisch zwaar in de war. Komt regelmatig geld lenen, en als hij niks krijgt dan zoekt hij wel wat op wat geld kan opleveren. Het grootste gedeelte hiervan heb ik nog niet rechtstreeks van hem meegemaakt, maar van mijn andere buurman gehoord, een wat oudere man die bijna niets kan ivm een hartinfarct die hij een tijd terug heeft gehad. In eerste instantie dacht ik dat het allemaal wel meeviel, maar hoe langer ik daar woon, hoe meer ik merk dat die man dus inderdaad gelijk heeft.

Initialen zijn geen MvB, althans, zijn voornaam begint met een S (laten we het nog een beetje anoniem houden )

Zo eerst maar eens de huisbaas bellen, eens kijken hoever ik daarmee kom.

edit: en sowieso confronteer ik hem niet met de foto, voor hetzelfde geld jat hij de telefoon uit m'n handen, en verkoopt hij die voor een volgend snuifje.
Ik ga trouwens ook maar even aan de huisbaas vragen hoe het zit met de inboedelverzekering, als ik die uberhaupt heb. Nooit over nagedacht, maar als zo'n type al door een deur heenloopt, dan wil ik niet weten wat er gebeurt als ik er niet ben. Deur zit wel op slot, maar die is met een eenvoudig kickje wel open te krijgen vrees ik.
pi_52164070
Wheheh, haal wat vrienden en trap die junk in elkander men.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:27:47 #98
27699 Ravage
thinking about you
pi_52164393
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:10 schreef Hmail het volgende:
edit: en sowieso confronteer ik hem niet met de foto, voor hetzelfde geld jat hij de telefoon uit m'n handen, en verkoopt hij die voor een volgend snuifje.
Als het zo'n erge gast is, is het inderdaad tijd om hem het huis uit te werken. Ik kan me voorstellen dat je jezelf thuis niet meer op je gemak voelt zo..
pi_52164840
Dit wil ik ook wel volgen, wordt een interessant topic
Have fun...
pi_52165196
Wat een idioot zeg! Ik zou inderdaad via de huisbaas proberen hem weg te krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')