Cool, ik had meer van dit soort replies verwacht, het topic zit al bijna vol, en nu kom je pas om het hoekje kijken.
quote:
Je weet niet 100% of hij harddrugs heeft gebruikt. En zelfs als dat zo zou zijn; boeiend..
Hij pakt wat van je uit de koelkast; boeiend, het is maar wat vreten/drinken. Daar ben je huisgenoten voor.
Ik heb dit topic idd geopend omdat hij wat vreten/drinken pakte. Niet om aandacht te vragen, maar gewoon omdat ik wat te klagen had. Per slot van rekening is dit toch wel een beetje het forum daarvoor dacht ik. Dat dat jatten niet zomaar de bedoeling was bleek wel gezien het aantal replies wat hierboven staat.
Ik weet inderdaad niet of het harddrugs is. De reden dat ik geprobeerd heb hem daarop weg te krijgen was omat ik het spul niet goed genoeg ken, en bang ben om hem midden in m'n nacht door m'n deur te zien stormen in een idiote trip.
quote:
Bovendien val je hem lastig met een een of andere maffe verondersteling dat hij met een minderjarige chick in bed ligt.. je belt zelfs de politie!
Jep. En ik was werkelijk in de veronderstelling dat dat kind 11, 12 jaar was. Dat is voor mij de grens om de politie te bellen. Dat doe ik niet als ik iemand 17 of 18 schat, dan is ze volwassen genoeg om te zien dat hij niet helemaal bij z'n verstand is, en als ze dan nog met hem mee gaat is het haar probleem. Een kind van 11, 12 ziet dat niet, en gaat in d'r naiviteit met hem mee.
Daarom heb ik de politie gebeld, niet om hem weg te krijgen, maar omdat ik weet dat als hij in een idiote bui is, hij dan staat te schreeuwen en tieren in z'n kamer. Ik wilde voorkomen dat hij dat meisje greep, of haar in elkaar mepte. Iemand van 11, 12 is namelijk niet sterk genoeg om een bonk van een vent tegen te houden, in case you didn't notice. Loop eens naar een basisschool, en stel je eens voor dat 1 van die meisjes bij een enorme gozer van 1,90-2m lang die niet goed bij z'n hoofd is op de kamer ligt. Als je dan niet de politie belt ben je echt heel triest.
Het feit dat ze 37 bleek te wezen was heel suf, en daar geneer ik me ook nogal voor. Ik heb hem niet mijn excuses aan kunnen bieden omdat ik hem na die tijd niet meer gezien heb, en nu is hij opgenomen, maar als ik hem daarna tegen was gekomen, dan had ik zeker m'n excuses aangeboden.
quote:
Ik weet wel wat ik zou doen als een huisgenoot van mij zich zoals jou zou gedragen en als een crybaby/attention whore een beetje stennis zou lopen trappen. Keihard uitlachen