abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52486638
Nou helaas, voor de komende 2/3 weken geen heerlijke huisgenootverhalen meer, hij word namelijk opgenomen.
Voor mij leuk, voor jullie iets minder
pi_52486668
Partyyyyy!
pi_52487726
Ik zag gister deze site.
Misschien een tip
pi_52487759
Pff..

Allemaal zwaar overdreven.

Je weet niet 100% of hij harddrugs heeft gebruikt. En zelfs als dat zo zou zijn; boeiend..
Hij pakt wat van je uit de koelkast; boeiend, het is maar wat vreten/drinken. Daar ben je huisgenoten voor.

Bovendien val je hem lastig met een een of andere maffe verondersteling dat hij met een minderjarige chick in bed ligt.. je belt zelfs de politie!

Ik weet wel wat ik zou doen als een huisgenoot van mij zich zoals jou zou gedragen en als een crybaby/attention whore een beetje stennis zou lopen trappen. Keihard uitlachen
pi_52488031
Cool, ik had meer van dit soort replies verwacht, het topic zit al bijna vol, en nu kom je pas om het hoekje kijken.
quote:
Je weet niet 100% of hij harddrugs heeft gebruikt. En zelfs als dat zo zou zijn; boeiend..
Hij pakt wat van je uit de koelkast; boeiend, het is maar wat vreten/drinken. Daar ben je huisgenoten voor.
Ik heb dit topic idd geopend omdat hij wat vreten/drinken pakte. Niet om aandacht te vragen, maar gewoon omdat ik wat te klagen had. Per slot van rekening is dit toch wel een beetje het forum daarvoor dacht ik. Dat dat jatten niet zomaar de bedoeling was bleek wel gezien het aantal replies wat hierboven staat.
Ik weet inderdaad niet of het harddrugs is. De reden dat ik geprobeerd heb hem daarop weg te krijgen was omat ik het spul niet goed genoeg ken, en bang ben om hem midden in m'n nacht door m'n deur te zien stormen in een idiote trip.
quote:
Bovendien val je hem lastig met een een of andere maffe verondersteling dat hij met een minderjarige chick in bed ligt.. je belt zelfs de politie!
Jep. En ik was werkelijk in de veronderstelling dat dat kind 11, 12 jaar was. Dat is voor mij de grens om de politie te bellen. Dat doe ik niet als ik iemand 17 of 18 schat, dan is ze volwassen genoeg om te zien dat hij niet helemaal bij z'n verstand is, en als ze dan nog met hem mee gaat is het haar probleem. Een kind van 11, 12 ziet dat niet, en gaat in d'r naiviteit met hem mee. Daarom heb ik de politie gebeld, niet om hem weg te krijgen, maar omdat ik weet dat als hij in een idiote bui is, hij dan staat te schreeuwen en tieren in z'n kamer. Ik wilde voorkomen dat hij dat meisje greep, of haar in elkaar mepte. Iemand van 11, 12 is namelijk niet sterk genoeg om een bonk van een vent tegen te houden, in case you didn't notice. Loop eens naar een basisschool, en stel je eens voor dat 1 van die meisjes bij een enorme gozer van 1,90-2m lang die niet goed bij z'n hoofd is op de kamer ligt. Als je dan niet de politie belt ben je echt heel triest.

Het feit dat ze 37 bleek te wezen was heel suf, en daar geneer ik me ook nogal voor. Ik heb hem niet mijn excuses aan kunnen bieden omdat ik hem na die tijd niet meer gezien heb, en nu is hij opgenomen, maar als ik hem daarna tegen was gekomen, dan had ik zeker m'n excuses aangeboden.
quote:
Ik weet wel wat ik zou doen als een huisgenoot van mij zich zoals jou zou gedragen en als een crybaby/attention whore een beetje stennis zou lopen trappen. Keihard uitlachen
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 23:21:10 #256
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_52488389
kun je die fotos die je eerder hebt gepost nog een keer uploaden? ze zijn niet meer zichtbaar
Primum non nocere
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 23:25:07 #257
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_52488467
Wat een klootzak, die huisgenoot van je.
  Redactie Frontpage zaterdag 18 augustus 2007 @ 23:37:03 #258
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_52488730
wat een junk zeg tevens tvp
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_52488929
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 23:21 schreef Florian_ het volgende:
kun je die fotos die je eerder hebt gepost nog een keer uploaden? ze zijn niet meer zichtbaar
sure, hoster heeft de plaatjes weggemikt, dus ik upload die foto even opnieuw. Ik kan alleen m'n posts niet meer aanpassen, dus je zult het met deze moeten doen:
http://www.geensite.nl/hoi/kamer.jpg
pi_52489220
Mensen, wat een gezeik
pi_52489337
Nou weten we nog steeds niet hoe dat zit met die koelkast(en)!!
Hebben jullie een gezamelijke koelkast of een gezamelijke ruimte met koelkasten erin.
Hoe kan hij nou in jullie koelkasten komen!?
Je geeft steeds overal antwoord op behalve het koelkasten raadsel en daar zijn we nou juist allemaal zo benieuwd naar.
The waves you made will always be
  zondag 19 augustus 2007 @ 00:02:40 #262
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52489400
dit begint steeds meer oip hertenkamp te lijken, ts doe er wat aan!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_52494375
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef pepper_961 het volgende:
Nou weten we nog steeds niet hoe dat zit met die koelkast(en)!!
Hebben jullie een gezamelijke koelkast of een gezamelijke ruimte met koelkasten erin.
Hoe kan hij nou in jullie koelkasten komen!?
Je geeft steeds overal antwoord op behalve het koelkasten raadsel en daar zijn we nou juist allemaal zo benieuwd naar.
Ik wist niet eens dat daar onduidelijkheid over was
We hebben idd een gezamelijke ruimte waar 2 koelkasten, 2 wasmachines, en 2 gasstellen staan. Normaliter zouden er dus 3 van allemaal zijn, maar die buurjongen heeft niets. Vandaar dat ie dus maar ergens anders z'n eten vandaan haalt.
pi_52496670
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 07:29 schreef Hmail het volgende:

[..]

Ik wist niet eens dat daar onduidelijkheid over was
We hebben idd een gezamelijke ruimte waar 2 koelkasten, 2 wasmachines, en 2 gasstellen staan. Normaliter zouden er dus 3 van allemaal zijn, maar die buurjongen heeft niets. Vandaar dat ie dus maar ergens anders z'n eten vandaan haalt.
Ahaaa, zit dat zo!!
En je moet zelf voor een koelkast zorgen (?) en hij heeft geen geld dus kan ook geen koelkast kopen gok ik? Ach, en al had hij een koelkast dan kon hij er toch niks in doen ook he?!
The waves you made will always be
pi_52497381
Ja, je huurt gewoon een kamer, en je kunt de keuken/gang gebruiken om je spullen in te zetten. Als hij een koelkast had gehad, zou die daar dus komen te staan, ik gok met mijn spullen erin
  FOK!fossiel zondag 19 augustus 2007 @ 15:48:43 #266
1455 Keroppi
kool kikker
pi_52502045
Hee,

Heb een soortgelijke situatie meegemaakt. Ik zat in een anti-kraakpand van de SSH (jongeren/studenten huisvesting binnen Utrecht) en zat op een gegeven moment ook met zo'n figuur opgescheept. Heb lange tijd niks door gehad tot ik een keer de laatjes van de tafel aan het doorspitten was (opzoek naar de afstandsbediening) en daar allemaal van die witte enveloptjes tegenkwam. Ook heb ik een keer 10 minuten naar een lepel moeten zoeken omdat door hem alle lepels van de onderkant zwart verblakerd waren...

Ik ben toen redelijk snel verhuisd want ik voelde me echt niet meer op m'n gemak daar. Hij was psychisch ook niet helemaal goed (nog een zelfmoordpoging gedaan) en ik voelde me niet veilig in m'n eigen huis. De laatste nacht heb ik zelfs maar met m'n deur op slot daar geslapen.

En helaas bleef het bij mij niet bij eten jatten...
Chick on a mission
pi_52505200
Wát een soap
pi_52518885
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 17:31 schreef Autoreply het volgende:
Wát een soap
  maandag 20 augustus 2007 @ 02:50:55 #269
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_52519267
Jij bent ook wel een klootviool he TS. Ben je nou zo dom? Denk je dat hij pannenkoeken heeft zitten eten en propjes heeft geschoten met die pen? Heb je nooit een film gezien? Wat studeer je eigenlijk? Onwetendheid? Echt wat een kansloze post is dit zeg. Ongelooflijk
pi_52519439
hehe tvp
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  maandag 20 augustus 2007 @ 03:18:02 #271
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_52519466
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 03:10 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

alweer zo'n kansloze post in een goed topic. u is goed bezig
Jij bent gewoon een kankermongool. TS is zo dom als een varken. Hij kan toch gewoon met die kerel gaan praten in plaats van lopen mekkeren tegen de politie en de huisbaas en de zoon van de buurman en hier. Wat zijn jullie allemaal sukkels zeg die het met hem eens zijn. Als mijn huisgenoot zoiets zou doen dan zou ik hem er meteen op aanspreken. En als hij het weer deed zou ik hem de deur uit kenkeren. TS zit in zijn kamertje achter de pc dit domme verhaal te typen terwijl zijn huisgenoot in de kamer ernaast ligt te snuiven. En TS denkt dat het poedersuiker is en wil alleen een foto maken van zijn boodschapjes. Echt die kerel is toch niet slim. En als jij vind van wel en dat er niks mis is met hoe hij reageert dan ben jij nog veel dommer
pi_52519485
Tvp !
Lekkere puinhoop die kamer
  maandag 20 augustus 2007 @ 03:35:20 #273
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_52519563
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 23:46 schreef Hmail het volgende:

[..]

sure, hoster heeft de plaatjes weggemikt, dus ik upload die foto even opnieuw. Ik kan alleen m'n posts niet meer aanpassen, dus je zult het met deze moeten doen:
http://www.geensite.nl/hoi/kamer.jpg
Zou je mijn kamer moeten zien.
Te veel onzin gepost. Tijd voor een schone lei.
  maandag 20 augustus 2007 @ 03:47:18 #274
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52519613
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 03:35 schreef ThinkTank het volgende:

[..]

Zou je mijn kamer moeten zien.
ja...

doe dan een foto man!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 20 augustus 2007 @ 03:55:13 #275
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52519649
Zn tafel is kapot. .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')