Ik weet niet of André dat ook heeft, sorry.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:27 schreef zone het volgende:
de grootste klootzak van de school krijgen wij als mentor![]()
![]()
ben ik de enige of hebbe andre dat ook?
Gezien je spelling, kan je wel een strenge mentor gebruiken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:27 schreef zone het volgende:
de grootste klootzak van de school krijgen wij als mentor![]()
![]()
Ik neem aan dat je niet een een-persoons-klas vormt, dus de kans is zeer groot dat in ieder geval je klasgenoten hetzelfde probleem hebben.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:27 schreef zone het volgende:
Uiteraard, de primaire doelstelling van school is natuurlijk niet het onderhouden van vriendschappen. Het is juist wenselijk om regelmatig in een totaal andere klas te komen, dan kom je ook eens in aanraking met andere mensen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:41 schreef Liefste. het volgende:
En, ik citeer, "verzoeken om bij vrienden in de klas te komen worden niet gehonoreerd". Dat wordt dus een fijn jaar.
Ja, voor contactgestoorden kan dat wel een zwaar jaar worden dan, succes, Liefste!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:41 schreef Liefste. het volgende:
Wij krijgen dat pas de eerste schooldag te horen, ik kom dan ook in een totaal nieuwe klas. En, ik citeer, "verzoeken om bij vrienden in de klas te komen worden niet gehonoreerd". Dat wordt dus een fijn jaar.
Moet je gewoon zeggen dat je met bepaalde mensen altijd samenfietst. Dan mag het wel. Mits je natuurlijk een flink eind van school woont. Dat deed ik 'vroeger' op de middelbare school ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:41 schreef Liefste. het volgende:
Wij krijgen dat pas de eerste schooldag te horen, ik kom dan ook in een totaal nieuwe klas. En, ik citeer, "verzoeken om bij vrienden in de klas te komen worden niet gehonoreerd". Dat wordt dus een fijn jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |