You suck, het kan in 15 uur ofzoquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:27 schreef Nawien het volgende:
Hey vet Ninja Gaiden. Die oldskool van de Xbox?
Heb er 60 uur over gedaan om em uit te spelen en heb dat donkere zwaard bemachtigd![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:27 schreef Nawien het volgende:
Hey vet Ninja Gaiden. Die oldskool van de Xbox?
Heb er 60 uur over gedaan om em uit te spelen en heb dat donkere zwaard bemachtigd![]()
Als je alles weet. Ik moest alles uitzoeken. Uiteraard zonder walkthrougs gespeeld + het feit dat ik alle scarabs heb gevonden om dat donkere zwaard te mogen gebruikenquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Eh nee, Ninja Gaiden: Sigma (PS3)
Als je toch al niet gebeld wordt, waarom houd je hem dan aan? Ik word ook niet zovaak gebeld (gelukkig), heb hemoverdag altijd aan maar zodra ik ga slapen gaat ie mooi uit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:38 schreef hugecooll het volgende:
Hmm ik word eigenlijk zelden gebeld, vandaar dat die dus altijd aanstaat.
Maar ze krijgen het altijd voor elkaar om me wakker te bellen, het erge is ook dat ze er van uit gaan want anders begin je niet met "bel ik je wakker?"
Ja eigenlijk helemaal mee eensquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:24 schreef hugecooll het volgende:
Mja er zijn niet zo veel coole spellen op ps3 op dit moment, The Darkness is wel cool, R:FOM vind ik geen zak aan, Rainbow Six: Vegas is ook wel te doen, Motorstorm gaat wel, Virtua Fighter 5 vind ik wel heel erg Virtua Fighter 4 maar dan mooier....
Ik wacht dus op Assassin's Creed, SOCOM en Tekken
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:31 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ja eigenlijk helemaal mee eens
Succes met je "nachtrust" nog![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |