Oke, omdat we buiten die zooi inademen kan die sigareteenkankerzooi er ook nog wel bij....quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:34 schreef Triptamine het volgende:
[..]
wat een onzin, de meeste perrons zijn overdekt maar nog steeds open. Dus je moet niet zeiken. Sowieso is de rookvrije horeca een stom idee. Iedereen loopt te klagen over het roken terwijl je maar een paar uur per week in de kroeg komt, maar ik zal je nog iets anders vertellen±
een week bevat 168 uur. In die 168 uur schat ik dat een gewoon mens ongeveer 20 uur buiten is. In die 20 uur dat je in de buitenwereld loopt/fietst/ietsanders adem je fijnstof, smog, uitlaatgassen en andere teringzooi in. Dit is vele malen slechter dan die rook die je inademt in die paar uur dat je per week in de kroeg zit. Dus als je je druk wil maken over wat je inademt, maak je dan druk over de buitenlucht.
Stinkende kleren vind ik ook een argument van niks. Op het moment dat je thuiskomt uit de kroeg en een keer naar je bed gaat trek je je kleren toch wel uit, en doe je ze in de was. Ik neem namelijk aan dat je niet nog een dag in je kleren wil lopen die sowieso al stinken naar bier, zweet ect.
Mensen: Laat elkaar toch heendoen, waar gaat dit toch helemaal over?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:46 schreef MevrouwLili het volgende:
Je hebt dus ongezellige mensen en rokers....
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:44 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
eens.
Oh jewel hoor. En jij, ben je in het echte leven ook zo assertief?quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:57 schreef DennisMoore het volgende:
Het vreemde is dat hier op fok blijkbaar alleen de rokers zitten die altijd rekening houden met niet-rokers. De asociale rokers, die bijvoorbeeld pal voor je op de roltrap naar beneden hun sigaret opsteken, kom je online niet tegen.
Zogenaamd.
dat zegt meer over jouw vriendengroep dan over normale mensen hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De rokers vinden wel andere plekken om te ontspannen. Ik ben alleen bang dat de niet-rokers weer slaafs achter ze aan lopen.
En degenen die tegen het rookverbod zijn, moeten voor straf een week op een vluchtstrook langs een snelweg joggen. En dat twee uur lang.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:04 schreef Mardoek50 het volgende:
Degenen die dat rookverbod hebben bedacht moeten ze tegen de muur zetten.![]()
Dat is gewoon misplaatst. Net zoals roken zitten veel mensen in de auto, omdat het een bron van ontspanning blijkt. Dat je niet de hele weg naar huis zeult met een zware boodschappentas.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:16 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nee vind je het gek, de meeste mensen die in die auto zitten, zitten daar heus niet voor hun LOL of PLEZIER .. terwijl het daar een roker VOLLEDIG om te doen is ..
Wat doen ze dan in de rokers horeca? Er is uitstekende niet-rokers horeca waar niemand komt. Ik ben toch bang dat die niet-rokers rokers nodig hebben om het gezellig te hebben.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:39 schreef Grumpey het volgende:
[..]
dat zegt meer over jouw vriendengroep dan over normale mensen hoor
Aangezien niet-rokers nog steeds niet roken, haal je je eigen stelling al onderuit dat niet-rokers rokers altijd volgen
Dan kun je in NL de godganse dag wel bezig blijven met anonieme onbekenden aanspreken op hun gedrag.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:33 schreef Dandelion het volgende:
Oh jewel hoor. En jij, ben je in het echte leven ook zo assertief?
Tja en toch is het argument tegen vrije regulering van rookvrije café steevast dat de niet-rokers dan toch wel met hun rokende vrienden mee gaan naar een rokers café.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:39 schreef Grumpey het volgende:
[..]
dat zegt meer over jouw vriendengroep dan over normale mensen hoor
Aangezien niet-rokers nog steeds niet roken, haal je je eigen stelling al onderuit dat niet-rokers rokers altijd volgen
Nee dus.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan kun je in NL de godganse dag wel bezig blijven met anonieme onbekenden aanspreken op hun gedrag.
Bovendien 'staat nergens dat het niet mag'..
Bullshit.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Er is uitstekende niet-rokers horeca
Niet-rokers hebben hun vrienden nodig om het gezellig te hebben. En ja, die vrienden willen wel 's roken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
k ben toch bang dat die niet-rokers rokers nodig hebben om het gezellig te hebben.
Als je er serieus op in ging had je recht van spreken, kneusjequote:Op zondag 5 augustus 2007 12:38 schreef DennisMoore het volgende:
Whaha, alle onzinnige argumenten komen weer terug in de post van Triptamine.
Het perfecte bewijs van het feit dat je met (de meeste) rokers niet in discussie moet gaan, en dat we lekker aftellen naar juli 2008.
niet-rokers zijn er aan gewend. Eigenlijk best ziek dat mensen al gewoon gewend zijn geraakt aan onfrisse lucht tijdens het uitgaan, hoe leg ik dat mijn kleinkinderen straks uitquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bullshit.
Voor een horecabaas is het onzinnig om zich uitsluitend op niet-rokers te richten. Die komen namelijk toch wel. Hoewel ze zich in meer of mindere mate 'ergeren' aan de rook, vinden ze dit niet zó erg om dan maar liever thuis te blijven.
Dat is verstandig.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat soort nonsens-conclusies laat ik graag aan jou over.
En nu dus een wetje nodig om te zorgen dat het niet in de kroeg gebeurd. Ipv van dat voor zichzelf opkomen.quote:[..]
Niet-rokers hebben hun vrienden nodig om het gezellig te hebben. En ja, die vrienden willen wel 's roken.
Hoe denken jullie dat het vroeger ging? Dat ze toen niet in de rook zaten? Gezondheidsmietjes van tegenwoordig.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:01 schreef Grumpey het volgende:
[..]
niet-rokers zijn er aan gewend. Eigenlijk best ziek dat mensen al gewoon gewend zijn geraakt aan onfrisse lucht tijdens het uitgaan, hoe leg ik dat mijn kleinkinderen straks uit![]()
Lees de vorige rook-topics maar na, en o.a. mijn posts daarin,quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:57 schreef Triptamine het volgende:
Als je er serieus op in ging had je recht van spreken, kneusje![]()
Loop eens een kroeg binnen, the day after. Die lucht heeft niets met roken te maken. En riekt toch niet echt prettig zullen we maar zeggen. Leg ze dat maar uit.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:01 schreef Grumpey het volgende:
[..]
niet-rokers zijn er aan gewend. Eigenlijk best ziek dat mensen al gewoon gewend zijn geraakt aan onfrisse lucht tijdens het uitgaan, hoe leg ik dat mijn kleinkinderen straks uit![]()
Zo werkt dat in Nederland.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:05 schreef Dandelion het volgende:
En nu dus een wetje nodig om te zorgen dat het niet in de kroeg gebeurd. Ipv van dat voor zichzelf opkomen.
Het stinkt anders behoorlijk naar rookquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:07 schreef Dandelion het volgende:
Die lucht heeft niets met roken te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |