abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52070753
Hele avond op het terras gezeten gisteravond en toen dat ging 'sluiten', nog even 15 min binnen geweest... Mijn kleren ruiken net zo smerig als wanneer ik een hele avond in een kroeg gestaan heb.

Oprotten, gore pauperige rokers
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:44:24 #2
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_52070782
eens.
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_52070786
roken is goed voor je.
Ga je kleren wassen , pauper.
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_52070813
Als er een markt was voor rookvrije café's dan hadden al lang een paar ondernemers wat rookvrije café's opgericht en dan liepen die gasten binnen als een tierelier.

Face it, er IS geen markt voor. Het wordt ons opgelegd door onze betuttelende regering
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_52070826
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:44 schreef Dutch_Nelson het volgende:
roken is goed voor je.
Ga je kleren wassen , pauper.
Spring jij van een hoge flat, is goed voor de maatschappij.
pi_52070828
En daar word ik kotsmisselijk van !!!
vosss is de naam,
pi_52070847
Wat een bikkels weer he,
O NOES ITS THE EVIL SMOKE!!
RUN AWAY!
pi_52070893
Maar serieus. Kent IEMAND 1 rookvrij café wat gigantische winsten draait? Ik iig niet.
En kom nou niet aan met "ja in andere landen werkt het ook!!! Dus dan kan het hier ook!!!"

Ja leuk, het werkt daar alleen omdat het simpelweg niet meer mag! Zolang je hier gewoon mag roken en er zouden in elke stad net zo veel niet rokers als wel rokers café's zijn dan weet ik zeker dat die rokerscafé's meer omzet en winst zouden draaien
vosss is de naam,
pi_52070897
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:43 schreef kikoooooo het volgende:
Hele avond op het terras gezeten gisteravond en toen dat ging 'sluiten', nog even 15 min binnen geweest... Mijn kleren ruiken net zo smerig als wanneer ik een hele avond in een kroeg gestaan heb.

het was ook wel erg druk in de bras gisteravond ( voor een donderdagavond ) maar je hebt een punt =]
Zo niet.. dan toch!
pi_52070927
Ik haat rokende mensen, en dan vooral in de horeca. Ik kan er NIET tegen.
pi_52070940
Het rookverbod komt er toch wel, ondanks die handtekeningactie...

En ik kan het alleen maar toejuichen.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:52:29 #12
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_52070965
Oprotten met dat klote verbod.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_52070980
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het rookverbod komt er toch wel, ondanks die handtekeningactie...

En ik kan het alleen maar toejuichen.
Jaaaaa, roken, daar komen we samen wel uit he

VAL KAPOT GODVERDOMME!!!!
vosss is de naam,
pi_52070996
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:52 schreef Heatseeker het volgende:
Oprotten met dat klote verbod.
Ga je aanstellen, noem eens 1 goede reden waarom je door zou gaan met roken..
pi_52071001
Inderdaad,
Waarom niet gewoon cafe's waar je wel mag roken en coafes waar je het niet mag?
Kun je zelf kiezen bij welk volk je zit.

Ik ga bij de rokers zitten ( rook zelf niet )
Veel gezelliger volk.
pi_52071003
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:43 schreef kikoooooo het volgende:

moeten je kleren na een avond "stappen" zowieso niet in de was dan?
Waarschijnlijk mag je straks aslnog binnenroken, maar mogen de mensen achter de bar
niet bedienen op de plek waar er gerookt mag worden.. nou prima .. de bar als rookruimte, ik pak mijn bier zelf wel!
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
pi_52071005
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:53 schreef vosss het volgende:

[..]

Jaaaaa, roken, daar komen we samen wel uit he

VAL KAPOT GODVERDOMME!!!!
Wijf
pi_52071009
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:49 schreef NrSiX het volgende:

[..]

het was ook wel erg druk in de bras gisteravond ( voor een donderdagavond ) maar je hebt een punt =]
Bras terras en toen nog even in de zwetser geweest
pi_52071030
Op het terras heb ik er geen last van, maar binnen in een kroeg of pub
pi_52071046
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:54 schreef Dr.Droxz het volgende:

[..]

moeten je kleren na een avond "stappen" zowieso niet in de was dan?
Echt niet als ik gewoon op het terras heb gezeten. Waarom zou ik ze dan in godsnaam direct in de was gooien? Nu dus wel, omdat het naar rook meurt... zelfs na 15 min binnen te zijn geweest.

Ik heb geen hekel aan rokers ofzo in het algemeen, ik vind t gewoon goor dat iedereen er zo van gaat meuren.
pi_52071065
Roken met aardbij smaak dan maar?
pi_52071087
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:56 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Roken met aardbij smaak dan maar?
Stoppen met roken dan maar?
pi_52071149
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:57 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Stoppen met roken dan maar?
democratie en mensen mogen zelf kiezen wat ze doen?
Leuker kunnen we het niet maken, wel smaakvoller.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:01:03 #24
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_52071167
weet je hoe erg het naar zweet en andere ranzige lichaamsgeuren gaat ruiken als je niet meer mag roken?? Rook overheerst die luchten..

Straks iedereen aan de ambipur in hun café...??
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:02:09 #25
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_52071194
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:56 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Echt niet als ik gewoon op het terras heb gezeten. Waarom zou ik ze dan in godsnaam direct in de was gooien?
Jij bent zeker zo'n zeurderd die al last van rokers heeft terwijl hij buiten op een terras zit..

[ Bericht 15% gewijzigd door BereNDD op 03-08-2007 13:13:39 ]
That boy needs therapy..
pi_52071258
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:00 schreef Dutch_Nelson het volgende:

[..]

democratie en mensen mogen zelf kiezen wat ze doen?
Leuker kunnen we het niet maken, wel smaakvoller.
Smaakvoller
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:04:29 #27
21984 Kresj
Ik ben sowieso de beste...
pi_52071260
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:53 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Noem eens 1 goede reden waarom het helemaal niet meer zou mogen? Wat is er op tegen om bepaalde tenten rookvrij te hebben en andere niet? Of bepaalde rokersgedeeltes te hebben?

En dan ben ik nog wel een nietroker.
pi_52071283
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:56 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Echt niet als ik gewoon op het terras heb gezeten. Waarom zou ik ze dan in godsnaam direct in de was gooien? Nu dus wel, omdat het naar rook meurt... zelfs na 15 min binnen te zijn geweest.

Ik heb geen hekel aan rokers ofzo in het algemeen, ik vind t gewoon goor dat iedereen er zo van gaat meuren.
er staat in mijn post toch echt "uitgaan" .. weet niet wat jij daar onder verstaat maar ok.
Ookal zouden je kleren er niet van gaan meuren, heb je vast wel weer wat anders te zeuren over rokers.
een aantal jaren geleden hebben ze dit al aangegeven (dat er niet meer gerookt mag worden enzo), en toe werd er aangegeven te investeren in een goede afzuiger enzo ... sommige tenten heb je echt goede afzuigers, en ruiken je kleren ook niet zo maar rook enzo ...
pi_52071287
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:02 schreef BereNDD het volgende:

[..]

Jij bent zeker zo'n zeurderd die al last van rokers heeft terwijl hij buiten op een terras zit..
Anders lees je het topic en mijn repies even
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:54 schreef Dr.Droxz het volgende:

[..]
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:06:08 #30
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_52071307
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:54 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Bras terras en toen nog even in de zwetser geweest
klinkt als een emmenaar..
That boy needs therapy..
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:06:23 #31
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_52071320
quote:

[..]

Zonder peuk ben ik 's ochtends waardeloos. Zonder peuk ga ik meer vreten. Zonder peuk verveel ik me zo. Zonder peuk minder gezelligheid. Moet ik doorgaan?
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:07:34 #32
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_52071353
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:05 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Anders lees je het topic en mijn repies even
[..]
Zo gaan plaatsgenoten toch niet met elkaar om??
Ok, ik had het niet goed gelezen..
That boy needs therapy..
pi_52071397
Rookverbod omdat je kleren stinken is de grootste debiliteit van het afgelopen decennium. Tief toch op met dat kut-argument. Dan komt er ook een scheet-verbod, een bierknoeiverbod, een deodorantplicht en een ik-ben-onzeker-dus-gebruik-ik-teveel-parfum verbod. Mensen stinken. En dat moet ook, dat maakt ons mens.

Dat rookverbod komt er wel. En als het er dan toch moet komen doe het dan maar meteen.

En als je niet tegen de rook kan ga je maar niet naar een café. Dan zoek je maar een rookvrij café. Oh nee, die zijn er niet. Daar wil geen hond naar toe!
pi_52071513
ik wacht ook nog op een antwoord van KIKO ...
pi_52071561
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:09 schreef beerten het volgende:
Rookverbod omdat je kleren stinken is de grootste debiliteit van het afgelopen decennium. Tief toch op met dat kut-argument. Dan komt er ook een scheet-verbod, een bierknoeiverbod, een deodorantplicht en een ik-ben-onzeker-dus-gebruik-ik-teveel-parfum verbod. Mensen stinken. En dat moet ook, dat maakt ons mens.

Dat rookverbod komt er wel. En als het er dan toch moet komen doe het dan maar meteen.

En als je niet tegen de rook kan ga je maar niet naar een café. Dan zoek je maar een rookvrij café. Oh nee, die zijn er niet. Daar wil geen hond naar toe!
Heerlijk die frustraties van rokers

IK vind het gewoon goor om na de hele avond fris geroken te hebben het in een kwartier echt supergoor te laten worden.

Als we he tnu eens om zouden keren en ik zou jou vragen of je het relaxed zou vinden als ik elke 15 min een pilsje over je bakkes heen zou gooien, gewoon omdat ik vind dat dat zo hoort?
pi_52071589
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:06 schreef Heatseeker het volgende:

[..]

Zonder peuk ben ik 's ochtends waardeloos. Zonder peuk ga ik meer vreten. Zonder peuk verveel ik me zo. Zonder peuk minder gezelligheid. Moet ik doorgaan?
Dat zijn de bijwerkingen van een verslaving inderdaad, noem eens een goede reden om van niet van je verslaving af te geraken?

Die laatste is natuurlijk pure onzin.. Alsof als je gaat roken je opeens gezelliger wordt.. Komop hee, wat een nonsens..
De sint verzon op z'n gemak,
dit voor het oude wrak.
pi_52071606
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik wacht ook nog op een antwoord van KIKO ...
Ik zie geen vraag?
pi_52071637
rookvrije café die gigantische winsten maken? loop volgend jaar september eens bij een huidig winstgevend café naar binnen zou ik zeggen.
I'm learning to fly, but I ain't got wings, coming down is the hardest thing....
pi_52071690
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:46 schreef vosss het volgende:
Als er een markt was voor rookvrije café's dan hadden al lang een paar ondernemers wat rookvrije café's opgericht en dan liepen die gasten binnen als een tierelier.

Face it, er IS geen markt voor. Het wordt ons opgelegd door onze betuttelende regering

Tuurlijk is die markt er wel maar we zijn gewoon te lui om er iets aan te doen. ALs er geen markt voor zou zijn zouden de cafés leeg moeten zijn na het verbod.
pi_52071695
Iedereen moet gewoon eventjes die aflevering over roken van South Park zien. Geweldig hoe SP dingen die spelen in de samenleven op een humoristische manier toch heel duidelijk kan maken.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:21:01 #41
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_52071749
quote:
Voor mij zijn bier en een sigaret tesamen een groter genot dan appart...

Noem jij eens een goede reden zo'n control freak te zijn dat je andere mensen t genot
van een sigaret wil verbieden in een openbare plek of uitgaansgelegenheid? zo'n
"als t mij maar uitkomt"-mentaliteit waarin je totaal voorbij gaat aan mensen die daar
anders over denken...

Wat is de volgende stap, mensen die onwelriekend ruiken de deur wijzen? Mensen
met de verkeerde kleren?

En dan het argument dat meeroken slecht voor je is, in de stad lopen is ook heel slecht voor
je met al die fijnstof die je niet kan ruiken of zien... Wil je dan ook auto's en fabrieken
verbieden?

Mensen worden steeds minder tolerant en als t rookverbod er doorheen is zijn er weer
andere dingen om over te zeiken... Laat mensen t gewoon fijn hebben in de plaats van
ze op alle fronten te limiteren...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_52071855
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:50 schreef Edwinuss het volgende:
Ik haat rokende mensen, en dan vooral in de horeca. Ik kan er NIET tegen.
Dat lijkt me best een probleem, wat doe je eraan? Sluit je jezelf in huis op om maar geen rokende mensen tegen te komen, heb je geen vrienden (of in ieder geval geen rokende) .. wat moet dat moeilijk zijn om mee te leven zeg. Ik leef helemaal met je mee.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:26:05 #43
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_52071877
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:18 schreef De_Ananas het volgende:

Tuurlijk is die markt er wel maar we zijn gewoon te lui om er iets aan te doen. ALs er geen markt voor zou zijn zouden de cafés leeg moeten zijn na het verbod.
Nee, dat is wat anders... Dat is een 'bij gebrek aan beter' situatie... Je hebt dan de keuze
niet meer...

Ik hou van feesten, de hele nacht lang op voor mij leuke muziek met leuke mensen, aangezien
deze feesten er niet altijd zijn ga k toch redelijk vaak naar de kroeg, met middelmatige muziek
en een heel ander slag volk in een tent die hooguit tot 4 uur open is... Maar ik ga er toch naartoe,
bij gebrek aan beter...

Ik hoop dat aan dat gelimiteer en gecontroleer snel een einde komt want ik kots op een barbie-ken
maatschappij dat voor sommige mensen een vaag soort ideaalbeeld is...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:28:51 #44
181657 LordNemephis
computer says no
pi_52071954
quote:
Als we he tnu eens om zouden keren en ik zou jou vragen of je het relaxed zou vinden als ik elke 15 min een pilsje over je bakkes heen zou gooien, gewoon omdat ik vind dat dat zo hoort?
Goede vergelijking denk dat je snel ruzie zou hebben.

maar dat roken stinkt is een feit
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:30:07 #45
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_52071991
Smerige kenker mietjes tegenwoordig, altijd maar zeiken over hun gezondheid, kroegen zijn zowat OPGEZET door rokers. Ga alsjeblieft naar een metrosexuele bar met je wimpy gedrag zeg!
pi_52072025
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:14 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Heerlijk die frustraties van rokers

IK vind het gewoon goor om na de hele avond fris geroken te hebben het in een kwartier echt supergoor te laten worden.

Ik rook niet eens.
Ik heb gewoon een hekel aan kut-argumenten inzake problemen die er hoe dan ook zijn.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:32:57 #47
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_52072067
Van werken ga je ook stinken, dat ook maar verbieden?
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:33:42 #48
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_52072095
Mensen die voor het rookverbod zijn weiger ik tegen te praten. Als iedereen dat nu doet...
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:37:00 #49
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_52072221
gewoon iedereen lekker laten wat hij wil doen.. als de 1 problemen heeft met de anders.. naja tot sinas dan maar toch? Ga je lekker ergens anders heen
That boy needs therapy..
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:37:25 #50
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_52072241
Al die mensne die voor het rookverbod zijn:

Staan jullie straks gezellig in een leeg cafe een biertje te happen, omdat de rokers gewoon niet meer naar het cafe komen
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_52072265
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:33 schreef Zwansen het volgende:
Mensen die voor het rookverbod zijn weiger ik tegen te praten. Als iedereen dat nu doet...
pi_52072361
Jarenlang in die gore teringrook gestaan, nu zijn de rollen (bijna) omgedraaid. Wen d'r maar aan.
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
pi_52072374
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:37 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Al die mensne die voor het rookverbod zijn:

Staan jullie straks gezellig in een leeg cafe een biertje te happen, omdat de rokers gewoon niet meer naar het cafe komen
De nietrokers zijn nog altijd met genoeg mensen om er een gezellige avond van te maken en dan zonder stank
De sint verzon op z'n gemak,
dit voor het oude wrak.
pi_52072390
Ik heb er geen problemen mee als mensen roken, ik haat het alleen als ze die rook uitblazen....

tja, zou een rookvrij cafe/uitgaangsgelegenheid wel okay vinden, zal er alleen niet vaker door naar een cafe gaan, des te meer omdat ik veel cafe's geen ruk aan vind. Cafe's die wel leuk zijn (bruine kroeg en hardrock cafe's) daar hoort gewoon die sigarettenrook bij.

conclusie: mij als nietroker boeit dat hele verbod niet. Eigenlijk heb ik liever dat het er niet komt, zodat mensen die willen roken het gewoon binnen kunnen doen en niet op straat, waar ik dan wel last van heb.
Ik weiger iets over mijzelf te vertellen, je vraagt het maar mooi zelf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')