Hey, wij liggen wel kort bij elkaar qua userid zie ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:55 schreef k_i_m het volgende:
Fipo.
...als je haar wil aanraken, kost dat 25 euro.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey, wij liggen wel kort bij elkaar qua userid zie ik
Bedoel je niet deze ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:00 schreef HeatWave het volgende:
Ah, hier moet ik zijn volgens de TT.
Hoest met Anna?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:00 schreef Jarno het volgende:
Töf zo.
Ik wil helemaal niemand aanraken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
...als je haar wil aanraken, kost dat 25 euro.
Nu Heatwave hier niet meer meepost kunnen we het daar wel weer over hebben idd.quote:
Hoiquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey, wij liggen wel kort bij elkaar qua userid zie ik
Pauline is nu pas zo ver dat ze om de tafel wandelt. Verder veel babbelen. En natuurlijk de hele dag door: 'Pappa?' 'PAPPA!' 'PAPPA!!!!!!' en dan de handjes in vragende houding met de tekst 'Ik weet niet'quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nu Heatwave hier niet meer meepost kunnen we het daar wel weer over hebben idd..
Ja, goed dus! Beetje het staan aan het oefenen enzo. Kennelijk erg lastig als je nog maar bijna 1 bent.
Wat?! Je wil me niet aanraken?quote:
Dat zou wel erg snel zijn U.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:01 schreef HeLLuM het volgende:
Ik had geen rechten meer om te posten in het vorige topic en dacht weer verbannen te zijn.
Anna zit in de MAMAMAMAMAMAMAMA fase.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:05 schreef Havoc het volgende:
[..]
Pauline is nu pas zo ver dat ze om de tafel wandelt. Verder veel babbelen. En natuurlijk de hele dag door: 'Pappa?' 'PAPPA!' 'PAPPA!!!!!!' en dan de handjes in vragende houding met de tekst 'Ik weet niet'.
Een collega van mij heet Pauline. Ze is herstellende van kanker, een dyke en heeft een bionisch armpje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:05 schreef Havoc het volgende:
[..]
Pauline is nu pas zo ver dat ze om de tafel wandelt. Verder veel babbelen. En natuurlijk de hele dag door: 'Pappa?' 'PAPPA!' 'PAPPA!!!!!!' en dan de handjes in vragende houding met de tekst 'Ik weet niet'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |