Niet tomatensaus?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:33 schreef avw1982 het volgende:
Shoarma met rode saus.![]()
Hoe die saus heet, weet ik niet.
gewoon pittige sausquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:33 schreef avw1982 het volgende:
Dan draai je je hoofd maar de andere kant op. Knoflook is een must bij shoarmaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:30 schreef Ren_Stimpy het volgende:
Ik heb een vriend die zo ongeveer knoflooksaus met shoarma eet. Te ranzig voor woorden. Zegt ie: anders smaakt het nergens naar. Ik zeg, oprotte met de knoflooksaus! Gaat er alleen maar van uit je bek meuren.
![]()
Nederland knoflooksaus vrij!
![]()
inderdaad.. als je alleen shoarma eet ga je niet uit je bek meuren?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:30 schreef Ren_Stimpy het volgende:
Ik heb een vriend die zo ongeveer knoflooksaus met shoarma eet. Te ranzig voor woorden. Zegt ie: anders smaakt het nergens naar. Ik zeg, oprotte met de knoflooksaus! Gaat er alleen maar van uit je bek meuren.
![]()
![]()
Menstruatiebloedquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:33 schreef avw1982 het volgende:
Met ook niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat is niet te vreten zonder knoflooksaus.
eej! vrouwen eten salade, shoarma is mannenvoerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:45 schreef Copycat het volgende:
Met knoflooksaus en sambal!
Die salade van de shoarmatent pleur ik meestal als eerste wegquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:48 schreef Adelante het volgende:
eej! vrouwen eten salade, shoarma is mannenvoer
Soort van sambal, ik weet wat je bedoel. Gelijk water in me bekquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:33 schreef avw1982 het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:54 schreef nikky het volgende:
Het allerlekkerste is natuurlijk de schoarma speciaal.
Als ik 's nachts knoflooksaus neem heeft dat altijd de dag erna z'n uitwerking.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:50 schreef Weezbat het volgende:
met whiskysaus of cocktailsaus natuurlijk als afsluiter van een avond stappen. Als je dan toch knoflooksaus neemt heb je de volgende keer helemaal zo'n kegel
Knoflook saus gezond? Dacht het niet dus. Ook niet slecht. Maar gewone knoflook is wel gezond. Probleem dat het woordje saus erin zit maakt het niet meer zo heel gezondquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:37 schreef a-tuur het volgende:
[..]
gewoon pittige saus
lang leve knoflook saus is lekker en gezond en daarna 2 kauwgumpjes om weer fris te ademen ik snap de klacht niet![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:33 schreef Adelante het volgende:
met
Hoe ist met je hond?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:16 schreef Qwea het volgende:
met. Zonder smaakt als een koeienkut
Gelukkig heb ik nog nooit van een koeienkut geproefd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:16 schreef Qwea het volgende:
met. Zonder smaakt als een koeienkut
dat denk jijquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog nooit van een koeienkut geproefd.
Ok dat wordt geen snack bij de lunch vandaag... Maar mijn buikje is wel behoorlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:29 schreef Asics het volgende:
dat denk jij
uien saus maak ze elke dagquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:33 schreef avw1982 het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is: Tomaten-uiensaus
Overigens erg:![]()
Als je goede knoflooksaus gebruikt, stink je de volgende dag nog steeds uit je bakkes. Maakt niet uit hoe vaak je je tanden poetst.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:37 schreef a-tuur het volgende:
[..]
gewoon pittige saus
lang leve knoflook saus is lekker en gezond en daarna 2 kauwgumpjes om weer fris te ademen ik snap de klacht niet![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:30 schreef Ren_Stimpy het volgende:
![]()
![]()
Ja, maar die saus heeft wel een basis, neem ik aan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]Niet elke shoarma boer heeft dezelfde rode saus
Bij ons is het chili, rode pepers gebaseerd, geen tomaatquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar die saus heeft wel een basis, neem ik aan.![]()
Anders heb je alleen uien met water.
Ga dan godverdomme ook niet zelf bakken of bij een nep turk halenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:07 schreef Spacehamster het volgende:
De meeste shoarma is ook niet te vreten. Is van die goedkope troep met van die rubberachtige dingetjes erin.
Nepturk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ga dan godverdomme ook niet zelf bakken of bij een nep turk halen![]()
Dat verschilt enorm per shoarmaboer. Jij hebt blijkbaar (op dat gebied) een slechte.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:12 schreef Schnabbeltje het volgende:
Knoflooksaus bij de shoarmatent is trouwens niet te vreten, is meer water dan saus.
Ik heb in mijn leven heel wat broodjes shoarma gehad, en heb eerlijk gezegd maar heel weinig gezien waarvan de knoflooksaus een volle smaak geeft. Als ik knoflooksaus heb, dan moet het zeg maar zo'n volle smaak hebben, vergelijkbaar met die van calvé, maar dan iets minder vol, minder chemisch en meer knoflooksmaak dan al die zoetigheid.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:46 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Dat verschilt enorm per shoarmaboer. Jij hebt blijkbaar (op dat gebied) een slechte.
In de regio waar ik woon zitten wel een paar die goede knoflooksaus hebben. Beetje dik, volle smaak. Zoet of zuur is een kwestie van voorkeur.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:09 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven heel wat broodjes shoarma gehad, en heb eerlijk gezegd maar heel weinig gezien waarvan de knoflooksaus een volle smaak geeft. Als ik knoflooksaus heb, dan moet het zeg maar zo'n volle smaak hebben, vergelijkbaar met die van calvé, maar dan iets minder vol, minder chemisch en meer knoflooksmaak dan al die zoetigheid.
dan eet je nou toch ook gewoon iets?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:47 schreef -moppie- het volgende:
Honger!
Net al afgesproken dat we vanavond chinees eten (honger van gekregen) en nu weer dit topic lezen..... En het duurt allemaal nog zo lang......
ik heb nog nooit in een shoarmazaak gegeten waar dat niet zo is eigenlijk.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:52 schreef Poekel het volgende:
Knoflooksaus hóórt gewoon bij shoarma.
Shalom in Winschoten is een toptent voor die shit. Daar krijg je gewoon een fles saus bij je eten, en dat kost je niets extra.![]()
jij hebt helemaal geen vriendenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:30 schreef Ren_Stimpy het volgende:
![]()
![]()
shoarma sjunkiequote:Op maandag 6 augustus 2007 11:59 schreef Schunckelstar het volgende:
ik heb toch al op vrij veel plaatsen shoarma gehapt![]()
Oh. Hier is het de enige in de buurt. Overal krijg je van die vertyfte bakjes derbij.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:59 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik heb nog nooit in een shoarmazaak gegeten waar dat niet zo is eigenlijk.
en ik heb toch al op vrij veel plaatsen shoarma gehapt![]()
Bij de pyramide bij ons in Ede ook prima. Je krijgt altijd een dienblaadje met 3 kommetjes saus: knof, whisky en tomaten-uien saus. Ik vraag altijd of de chef er 2 knof en 1 tom-ui voor me bij doet, zo'n klein kommetje knof is me net te weinig. 2 kommetjes is dan wel weer royaal.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:52 schreef Poekel het volgende:
Knoflooksaus hóórt gewoon bij shoarma.
Shalom in Winschoten is een toptent voor die shit. Daar krijg je gewoon een fles saus bij je eten, en dat kost je niets extra.![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |