In de bossen kijk ik ook uit met het loslaten van mijn honden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:56 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Daar is een prima reden voor!
Hond in de bossen uitlaten: Hier in de buurt loopt er een of meerder hondenhaters rond die vlees met gif in het bos gooien.
In een park kan je hond ook niet los laten om dat er daar van die zielige moedertjes rondlopen die bang zijn dat mijn hond hun kind iets aan doet.(paranoia)
Speciale hondenuitlaatplekken:WAAROM maakt de gemeente 2 of meer inloop plekken!? Sta je aan de ene kant van het veld en hond loopt ergens in het midden en ziet plotseling een konijn en hij schiet de weg op.
![]()
Ik heb een tuin van +/- 800 meter daarvan 300 meter voor de honden. (schijtplek)![]()
Mijn hond doet het ook niet op de straat, en daar hebben we toen hij nog pup was met weinig moeite aangeleerd. mijn hond doet zijn behoeftes liever zo vermogelijk in de struiken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:23 schreef -moppie- het volgende:
Mijn honden poepen ook nooit op de straat. Altijd in de bosjes of struiken.
En het leuke is, ik heb het ze niet geleerd, ze hebben het vanaf het begin af aan altijd zelf gedaan!![]()
Wow, wat een woordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
....zal ik er anders even een feedback topic aan wijden? Je verneukt moedwillig een topic, omdat je een domme kut bent die op haar tepels is getrapt.
Omdat dit slechts een handjevol is?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:32 schreef Kreator het volgende:
Maar als iedereen hier het zo perfect doet, wie zijn dan al die honderden hondenbezitters die het niet doen? Wel toevallig dat er bij mij in de buurt niemand is die het opruimt, maar als je er een topic over opent, doet ineens iedereen het.
Dus door een paar ervaringen met enkele honden heb je gelijk een beeld van alle honden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:01 schreef Mauro het volgende:
Het is wel degelijk ergens op gebaseerd. Maar ik heb geen zin om dat te moeten gaan verklaren.
Laten we zeggen dat ik vroeger een paar zeer nare aanvaringen heb gehad met een paar van die vieze, stinkende wandelende mestfabrieken
Ik denk dat de duiters hun honden laten schijten in jou mooie stad.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:32 schreef Kreator het volgende:
Maar als iedereen hier het zo perfect doet, wie zijn dan al die honderden hondenbezitters die het niet doen? Wel toevallig dat er bij mij in de buurt niemand is die het opruimt, maar als je er een topic over opent, doet ineens iedereen het.
Ik wil niet dood.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:22 schreef Nawien het volgende:
[..]
Wow, wat een woorden![]()
OT: Dood aan de eigenaren van de schijtfabrieken. Opruimen die nare kutstront !
Getinte mensen zijn meestal als de dood voor honden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:22 schreef Nawien het volgende:
[..]
Wow, wat een woorden![]()
OT: Dood aan de eigenaren van de schijtfabrieken. Opruimen die nare kutstront !
Ik ben niet bang voor honden. Dat zeker niet. Ik heb er gewoon een graftyfushekel aan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:03 schreef Apokalypse het volgende:
[..]
Dus door een paar ervaringen met enkele honden heb je gelijk een beeld van alle honden.
Je bent dus gewoon bang voor honden maar praat nu stoer omdat er een klaagtopic is geopend.![]()
Dat wil je je wel eens zien doen bij een Deense Dogquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:27 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor honden. Dat zeker niet. Ik heb er gewoon een graftyfushekel aan.
Honden zijn in mijn ogen slaafse, domme, mestproducerende, stinkende vlooienbalen.
Ik wil d'r niks mee te maken hebben.
En vooral ook niet met de eigenaren van honden die hun trouwe viervoeter () los in een park laten lopen als er overal borden staan dat ze aangelijnd moeten zijn. Dan lopen die viervoeters bij mij wel eens de kans dat ze opeens kunnen vliegen. En dan vooral als ze naar mij toe rennen, gaat mijn rechterbeen in een mooie zwaai van achter naar voren tegen dat stinklijf van een hond. Kai kai kai van de hond en jank jank jank van de eigenaar
Die vliegt gewoon niet zo ver.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:33 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Dat wil je je wel eens zien doen bij een Deense Dog![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:38 schreef Mauro het volgende:
[..]
Die vliegt gewoon niet zo ver.
Maar als er zoeen op me komt afrennen kan die wel een lief knietje van me krijgen hoor![]()
En jij dan weer van het baasje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:38 schreef Mauro het volgende:
[..]
Die vliegt gewoon niet zo ver.
Maar als er zoeen op me komt afrennen kan die wel een lief knietje van me krijgen hoor![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |