Dat dit je laatste zin is maakt het wel uiterst jammer. Je bovenstaande betoog is hierdoor compleet nutteloos geworden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 06:57 schreef OFfSprngr het volgende:
IT DOESN'T MAKE SENSE PEOPLE! AAAARGH!![]()
* OFfSprngr rent weg met zwaaiende armen.
Ben je je pilletje vergeten in te nemen??quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 06:57 schreef OFfSprngr het volgende:
Bijvoorbeeld zoals iets eten voor "de lekkere trek", wat is lekkere trek?, dat is toch gewoon trek of heb je af en toe zo'n bui van "hey,.. laat ik nu toch eens echt iets smerigs gaan eten.."?
Overigens stoor ik me ook aan het feit dat veel mensen tegenwoordig "best hip" gebruiken, wat betekend 'hip' nou eigenlijk en watvoor relatie heeft dat op iets algemeens doen?
Voorbeeld:
"ik heb gisteren de hond uitgelaten, best hip."
IT DOESN'T MAKE SENSE PEOPLE! AAAARGH!![]()
* OFfSprngr rent weg met zwaaiende armen.
zoals een voor mij onbekende komiek ooit zei: quote : "Throw your hands in the air and wave m around like you just don't care" (frase uit een willekeurige rap-song) Why bother? was zijn commentaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 07:11 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Dat dit je laatste zin is maakt het wel uiterst jammer. Je bovenstaande betoog is hierdoor compleet nutteloos geworden.
Ik moet fokkers toch iets geven om op te kunnen zeiken want de inhoud van de OP is meestal het laatste waar mensen een mening over hebben en anders trekt een topic dus geen users.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 07:11 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Dat dit je laatste zin is maakt het wel uiterst jammer. Je bovenstaande betoog is hierdoor compleet nutteloos geworden.
Doodsverwensing! Ban!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:44 schreef OFfSprngr het volgende:
SPRING LEKKER VOOR EEN TREIN!
In principe is dat in principe best wel erg ja. Maar het probleem is in principe: zelfs al zeg je normaal bijna nooit 'in principe', tijdens het houden van een presentatie ben je in principe natuurlijk vaak wel een beetje zenuwachtig, dus in principe verval je dan sneller in stopwoordjes, zenuwtrekjes, irritante gebaartjes etcquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:14 schreef Gripper het volgende:
Mensen die dus in principe om de twee zinnen het stopzinnetje "in principe" gebruiken. Als ze het dan tijdens een presentatie over iets uitermate praktisch en tastbaars hebben, maar toch alle geloofwaardigheid onderuit halen door "in principe" zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |