enne.. Sarah Goldfarb - Sport Billy!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:49 schreef MarkG het volgende:
fucking chill nummer!
net als barem - link
enne das krause duo - oh my darling
enne enne enne..
de remixes daarvan zijn ook wel ok.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:27 schreef grasmat het volgende:
Ik ga minimaal hard op de laatste release van Pan-Pot, 'Illuminaten'
ken je ze niet?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:03 schreef nipeng het volgende:
Pan-Pot? Moet ik eens checken dan.
city hall is wel ok.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:44 schreef Boondock_Saint het volgende:
Volgende week naar Barcelona.![]()
Heb je nog tips jimjim?
Ja, ik ben 1 keer eerder in Barcelona geweest en toen oa ook daar uit gegaan, is idd wel ok, maar ik vond Catwalk en La Paloma wel veel meer sfeer enzo hebben. City Hall vond ik qua interieur een yuppenclubquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
city hall is wel ok.
de andere clubs die ik bezocht heb waren niet echt heel vet. en er waren toen natuurlijk strandfeestjes![]()
er is ook een club die de minimalclub heet, daar zou de programmering wel ok van moeten zijn
hmm vaag. zag het veel op de agenda staan tijdens sonar. misschien was het iets tijdelijks.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:29 schreef Boondock_Saint het volgende:
Die minimalclub vind ik niks over
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:32 schreef NiteSpeed het volgende:
Lekker dansen op Richie Hawtin en Magda op Lowlands.
Sephquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:58 schreef grasmat het volgende:
Ik ben op zoek naar van die echt rare minimal techno (gekke geluidjes erdoorheen, en erg minimaal)
Het Mobilee label heeft veel artisten die mij aanspreken (zoals Pan-Pot)
Ook veel duiste minimal spreekt mij aan.
Heet iemand nog aanbevelingen voor dj's, labels of tracks voor mij?
Hoe was het? Je hebt afgesloten op mainstage dus?quote:
Leuk om voor Minus te werken, maar volgens mij toch een kutbaantjequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:08 schreef teknomist het volgende:
vacature
nee man, de main stopte al rond 2 uur. afgesloten bij de brandenburgstage en daarna de tent daarzo in de buurt, waar Meinhardt weer draaide. het is moeilijk onder woorden te brengen hoe vet het wasquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:46 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Hoe was het? Je hebt afgesloten op mainstage dus?
Dikquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee man, de main stopte al rond 2 uur. afgesloten bij de brandenburgstage en daarna de tent daarzo in de buurt, waar Meinhardt weer draaide. het is moeilijk onder woorden te brengen hoe vet het wasmaar hier een poging.
ik heb t opgegeven en uiteindelijk een heleboel muntjes overgehoudenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:28 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Dik
Hoe zou jij het alleen-statiegeld-terug-bij-flesje-EN-muntje-systeem uitleggen aan iemand? Enige wat wij konden bedenken was dat het was om te voorkomen dat mensen geen geld terug kregen voor flesje die niet daar gekocht waren (het waren niet allemaal speciale festival flesjes), maar je mocht ook geen flesjes mee naar binnen nemen
en Rauwkostquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:14 schreef jimjim1983 het volgende:
15 september eindelijk From Karaoke to Stardom in Amsterdamsamen met Sleeparchive in studio 80
![]()
door bijna iedere dag te checken of er iets nieuws isquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:05 schreef renslohmann het volgende:
hoe ben jij trouwens steeds op de hoogte van alle nieuwe releases? ben ik wel benieuwd naar..
ja, waar dan, grote vriendquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:13 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
door bijna iedere dag te checken of er iets nieuws is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |