Na één puntje snap ik ook wel dat de zin is afgelopen hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:23 schreef LudoSanders het volgende:
Na 1 keer begreep ik het ook wel hoor..
't Is een KLB topic hè, daar mag je gewoon klagen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:26 schreef El_Rolando het volgende:
Nou en?
Ik deed dat ook voor GoW, kijk er sinds een paar maanden al niet meer naar omquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:00 schreef Quatertemper het volgende:
Sowieso, spelcomputer kopen vanwege 1 spel.
Nuff saidquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik deed dat ook voor GoW, kijk er sinds een paar maanden al niet meer naar om
Of dat er door een ruzie, Rockstar besluit hem alleen maar voor playstation te verkopenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:22 schreef Biogarde het volgende:
En dan issie ergens 2 maanden voor de release al te downloaden op usenet voor de PC.
Zit je dan met je Xbox![]()
![]()
![]()
Al twee keer uitgespeeld, mijn waarde neger.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:19 schreef Bananenman het volgende:
Geeft niet man. Chill je hem toch gewoon nog wat langer met San Andreas.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pro Evolution 7
Dat zei je een half jaar geleden ook ja..quote:Op zondag 2 maart 2008 19:08 schreef TC03 het volgende:
Goed topic. Heb lekker Gears of War gespeeld, en blijf dat nog wel even spelen tot GTA over twee maanden uitkomt. Xbox 360![]()
Nu komt ie echt, toen was het meer een schatting.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat zei je een half jaar geleden ook ja..
Een muis speelt fijner dan een controller?quote:Op zondag 2 maart 2008 23:10 schreef tard het volgende:
Tip: haal Guitar Hero, goed spel.
Maarja, ik houd het gewoon bij een goede pc, alle spellen zijn makkelijk te downloaden en je hebt niet zo'n gare controller maar gewoon een muis.
Bijna alle (goede) spellen komen ook wel uit op de pc, heb nu zelf wel guitar hero gekocht omdat de gitaar hierbij zit en de online functie).
Ook gewoon COD4. GoW etc.. allemaal te spelen op de pc, en als je online wilt koop je hem gewoon.
Af en toe is de pc upgraden omdat de graphics dan beter is, is voor mij geen probleem, dan is direct de pc ook wat sneller voor normaal dagelijks gebruik. (als de cpu en ram of HD geupgrade wordt dan).
Console's zijn voor noobies, pc kan je veel meer mee
.
Oh echt wel.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:17 schreef Agiath het volgende:
[..]
Een muis speelt fijner dan een controller?
Jup. Terwijl ik ook consoles heb. Maar blijf gamen op een PC fijner vinden.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:17 schreef Agiath het volgende:
[..]
jaquote:Op maandag 3 maart 2008 12:17 schreef Agiath het volgende:
[..]
goed man, moet je iets mee doenquote:Op maandag 3 maart 2008 13:00 schreef -Mo- het volgende:
Ik heb drie haren op mijn borst, ik ben een beer.
Wut?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik koop er ook 1 volgende week
Medal of Honor Airborne
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |