abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52065207
En het ontbijt staat al op tafel, geen Palma te bespeuren.

Goedemorgen
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_52065265
Palma heeft nog een dagje vrij zegt Lieke net, misschien door die Gayparade.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_52065347
Als je me zo wakker zou maken dan komt het de hele dag niet meer goed met je. Lieke zet keihard de muziek aan en schreeuwt als een adhd-er on speed.
Go hard or go home
pi_52065352
Lieke heeft nu keihard welcome to the cage opstaan om de andere te wekken, lekker wakker worden
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 09:24:34 #255
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_52065421
Kijk dat is nog eens lekker wakker worden heel wat anders als dat geschreeuw van Palma
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 09:25:52 #256
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_52065436
En voor de afwisseling even Melissa er tussen door
pi_52065437
en Nadia staat alweer verleidelijk met haar mannelijke heupen te draaien.
Go hard or go home
pi_52065442
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 09:25 schreef noekje het volgende:
en Nadia staat alweer verleidelijk met haar mannelijke heupen te draaien.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 09:27:45 #259
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_52065469
Ik vind die Lieke wel te pruimen op deze manier
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 09:30:50 #260
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52065522
Goedemorgen.
De hele cleancrew heeft er de brui aan gegeven?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_52065575
Snap het ook niet, als Palma vrij is kunnen die andere poetsmiepen toch wel schoonmaken?
pi_52065595
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 09:33 schreef Margo37 het volgende:
Snap het ook niet, als Palma vrij is kunnen die andere poetsmiepen toch wel schoonmaken?
die durven niet meer na het gevecht
Goedemorgen :W
pi_52065610
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 09:33 schreef Margo37 het volgende:
Als het even meezit zijn ze dan toch ontslagen nav het vechtpartijtje?
pi_52065626
Het moet gezegd worden, draaien kan ze niet.
Go hard or go home
pi_52065644
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 09:35 schreef noekje het volgende:
Het moet gezegd worden, draaien kan ze niet.
no shit
pi_52065670
Niet ontslagen denk ik hoor, na het incident zaten ze in de chill naar een rapgeval te luisteren van Brian.
pi_52065774
Amandel is boos zo te zien.
pi_52065821
Huub vindt het irritant zoals Lieke hem wakker maakte.
Lieke vindt hem chagerijning.
Huub: dus je speelt alleen tegenwoordig?
Lieke: oh gaan we zo doen??
Go hard or go home
pi_52065822
En Huub ook weer boos, wat een zeikert is het toch de laatste tijd.
pi_52065832
En Hupert ook boos, sliep om half 5 zegt tie, moet tie maar eerder gaan slapen.
pi_52065837
Ik ga me voor niemand meer inhouden...ga zeggen wat ik voel...

Ik vind Nadia een kankerhoer..ze kan niet dansen ze kan niet praten ze kan zeker niet eerlijk zijn ze mag van mij onder mijn 4 wielen van mijn auto komen.

Amanda..ach je bent en blijft een kleine teringkut...maar je hebt ongelooflijk maar waar een dommer mens dan jij in de villa gekregen (nadia)

Brian haatte ik echt eerst...focking freak...inmiddels begin ik hem te begrijpen.

Huub blijft mijn nr 1 ook al is hij gek soms...

Lieke...geen mening meer over...na de tvreclame van lieke in je mobiel iet's afgeknapt.

Dennis hoort bij nadia...die mogen beide sterven...en hoe eerder hoe beter.

Japio mega smeerlap..maar vind de manier hoe hij het allemaal speelt erg goed.
Emo Jaap is geinig...iedereen onderschat onze VWO student. de rest zijn fucking landbouwschool klootzakjes...

En Natasia is gelukkig weg dus die is mijn mening niet eens wakker..

dus...begin sommige zo te haten dat ik ze echt het licht niet meer gun...echt ...

maar jah....ik ga er van uit dat huub wint...of brian....gun het ze beide inmiddels...denk alleen dat Huub veel slimmer is.

reden dat ik grof word. A het is mijn mening dus lekker B wat iemand ervan vind.
B ik pas me aan, aan het niveau van de mensen daar.
C omdat ik me al veel te lang inhoud.
D hoofdreden: ik werd zo misselijk van dansende Nadia dat ik aggressief er van werd. zo erg vind ik haar...dood aan Nadia...kankerhoertje....en deze keer sorry voor mijn woorden maar zo denk ik er over en niemand die mij dat hoeft te laten veranderen.
Goeie morgen.
Als ik iemand vergeten ben boeit die me dus niet.

Het ergste van alles is, is dat niemand zich schaamt...tenzij ze een stukkie van zichzelf zien. Dat betekend dat de zelfkennis zeer ver te zoeken is.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 09:47:27 #272
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_52065886
Geef huub wel gelijk
Wat wil Lieke hiermee bereiken?
pi_52065899
Huub vroeg heel rustig waarom ze hem zo wakker maakte. Lieke begon gelijk: oooh, ben je chagerijnig? Geen wonder dat die pissig werd.
Ik kan me Huub helemaal voorstellen want geen gekloot aan mijn bed 's ochtends.
Go hard or go home
pi_52065911
Amandel staat op ontploffen zo te zien.
pi_52065919
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 09:44 schreef Margo37 het volgende:
En Hupert ook boos, sliep om half 5 zegt tie, moet tie maar eerder gaan slapen.
Wat nou als iemand mij wakker maakt terwijl ik daar geen zin in heb...zoals ik zelf toevallig vandaag meemaakte,..dan kan ik ook behoolijk boos worden...terecht....wie is wie om die wakker te maken dan.??

Beetje realistisch blijven...en moet die maar eerder gaan slapen....waarom...hij beslist toch lekker zelf wat die doet...of ben ik nou van mjn padje af...dacht ut niet....beetje dom dit.
pi_52065929
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 09:47 schreef Darklight het volgende:
Geef huub wel gelijk
Wat wil Lieke hiermee bereiken?
Precies..lekker laten slapen...
pi_52065939
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 09:44 schreef neehe het volgende:
En Huub ook weer boos, wat een zeikert is het toch de laatste tijd.
Dat hij ff pissed is kan ik me wel voorstellen. Lieke weet inmiddels wel dat Huub op een normale manier gewekt wil worden anders is hij niet te genieten. Waarom oefent ze haar 'terror' dan ook op haar team maatje Huub uit?
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 09:51:12 #278
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52065966
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 09:48 schreef neehe het volgende:
Amandel staat op ontploffen zo te zien.
Amanda zelf of heur haar?
Vanwege de wake up call van Lieke, neem ik aan?
pi_52065997
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 09:49 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]
...en moet die maar eerder gaan slapen....waarom...hij beslist toch lekker zelf wat die doet...of ben ik nou van mjn padje af...dacht ut niet....beetje dom dit.
De redactie beslist daar wat ze doen ach ja en Lieke is s'morgens hyper zo te zien, ze had idd Huub beter kunnen laten zitten bij fries lekker krantje lezen
pi_52066037
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 09:48 schreef noekje het volgende:
Huub vroeg heel rustig waarom ze hem zo wakker maakte. Lieke begon gelijk: oooh, ben je chagerijnig? Geen wonder dat die pissig werd.
Ik kan me Huub helemaal voorstellen want geen gekloot aan mijn bed 's ochtends.
Ach, hoeveel keer heeft Huub muziek gedraait terwijl anderen al aan het slapen waren ?
Dan wordt je midden in de nacht wakker van die herrie, lijkt me veel vermoeiender.
Ze moeten nu toch uit bed komen, dus dan is het niet zo erg.
Volgens mij is het een opdracht van achter om ze uit bed te krijgen.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 09:54:43 #281
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52066043
quote:
Tien: 09:04 - Het programma

Vandaag staat in het teken van de financiën. Brian, Huub en Lieke krijgen voor de zoveelste keer een beleggingscursus van Henry van Diermen. Hopelijk hebben de drie wel goed hun huiswerk gedaan. Ook komt Carlos langs om te sporten met de dames uit De Gouden Kooi. Deze gaan de strijdt aan met de overtollige kilo's.
Deze spelfout spant toch wel elke kroon.
pi_52066096
Huub wil voor vanavond eten bestellen en dan niet voor Lieke. Hij zegt tegen Brian en Amanda.. wie mij op zo'n manier wekt (dekens er vanaf trekken) stem ik er niet uit maar dan heb je wel ruzie met mij.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 09:56:40 #283
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_52066108
Huub wil eten gaan bestellen voor iedereen, behalve voor Lieke
pi_52066125
Moet Brian ergens naar toe ofzo? Die gaat met dit mooie weer volledig in pak.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 09:58:06 #285
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52066147
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 09:57 schreef Clank het volgende:
Hij zit in zijn rol van snelle beursboy.
pi_52066152
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 09:57 schreef Clank het volgende:
Ja hij heeft er genoeg van en gaat naar huis.
pi_52066153
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 09:54 schreef neehe het volgende:

[..]

Ach, hoeveel keer heeft Huub muziek gedraait terwijl anderen al aan het slapen waren ?
Dan wordt je midden in de nacht wakker van die herrie, lijkt me veel vermoeiender.
Ze moeten nu toch uit bed komen, dus dan is het niet zo erg.
Volgens mij is het een opdracht van achter om ze uit bed te krijgen.
Hij was er toch uit. Hij zat daar heel rustig bij de paardenstal en dan vervolgens gaan zeiken dat hij chagerijnig is.
Ik vind dat echt een wijvenstreek. Dekens aftrekken, keiharde muziek, springen en schreeuwen a la maar ga niet zeiken dat het dan aan zijn humeur ligt.
Hoe top ik Lieke ook vind, ze moet af en toe een rem gebruiken. Ze draaft altijd zo door in haar euforische buien.
Go hard or go home
pi_52066156
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 09:56 schreef Darklight het volgende:
Huub wil eten gaan bestellen voor iedereen, behalve voor Lieke
Daar lacht Lieke ( in tegenstelling tot Huub ) toch om.
pi_52066164
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 09:52 schreef Margo37 het volgende:

[..]

De redactie beslist daar wat ze doen ach ja en Lieke is s'morgens hyper zo te zien, ze had idd Huub beter kunnen laten zitten bij fries lekker krantje lezen
De redactie spoort ook niet stel drugsgebruikers.
pi_52066282
Wat the fuck gaat brian doen..met zijn PAK aan?? tis 30 graden.
pi_52066316
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 09:58 schreef noekje het volgende:

[..]

Hij was er toch uit. Hij zat daar heel rustig bij de paardenstal en dan vervolgens gaan zeiken dat hij chagerijnig is.
Ik vind dat echt een wijvenstreek. Dekens aftrekken, keiharde muziek, springen en schreeuwen a la maar ga niet zeiken dat het dan aan zijn humeur ligt.
Hoe top ik Lieke ook vind, ze moet af en toe een rem gebruiken. Ze draaft altijd zo door in haar euforische buien.
Ja, maar hij vroeg 2x op zo'n chagerijnige toon : Waarom doe je dat ?
Geen wonder dat Lieke vroeg of hij chagerijnig was.
Gisteren was hij het ook al, steeds vaker trouwens.
pi_52066353
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 10:04 schreef PumaStreamer het volgende:
Wat the fuck gaat brian doen..met zijn PAK aan?? tis 30 graden.
De beleggingsman komt straks, Brian wil indruk maken voor als tie op de beurs terecht komt
pi_52066377
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 10:07 schreef Margo37 het volgende:

[..]

De beleggingsman komt straks, Brian wil indruk maken voor als tie op de beurs terecht komt
ow jah en wat de hell gaan ze beleggen dan....ze hebben niks...echt wat een soepshow is het aant worden...vol illusies...wat ga ik hard lachen als Fons in 1 keer de stekker er uit trekt.
pi_52066395
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 10:07 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Brian hoeveel is 1 plus 1...vast 11 he....brian zou het nooit op de beurs maken. NOOIT..niemand in dat huis trouwens...zelfs hubio niet...
pi_52066421
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 10:08 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

Brian hoeveel is 1 plus 1...vast 11 he....brian zou het nooit op de beurs maken. NOOIT..niemand in dat huis trouwens...zelfs hubio niet...
Met het verkeerde been uit bed gestapt ?
pi_52066457
N: ga jij ook beleggen straks?
A: neehee, denk je dat ik niets beters te doen heb
pi_52066461
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 10:10 schreef neehe het volgende:

[..]

Met het verkeerde been uit bed gestapt ?
dacht al hoe lang zou het duren...wanneer deze opmerking zou komen...en jah ik geef toe met 2 verkeerde benen zelfs...daar reageer ik het af op hoeren zoals nadia..ipv dat ik mijn eigen vriendin geestelijk de grond in stamp toch?? Blijft maar even hoor...word zo vrolijk maar werd zo fucking misselijk toen ik als eerder dat gore lichaam van Nadia zag dansen op de wakker word muziek...moest echt bijna kotsen....
pi_52066554
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 10:12 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

dacht al hoe lang zou het duren...wanneer deze opmerking zou komen...en jah ik geef toe met 2 verkeerde benen zelfs...daar reageer ik het af op hoeren zoals nadia..ipv dat ik mijn eigen vriendin de grond in stampt geestelijk toch...???
Het is ook niet errrrrg, gaat vanzelf over.
pi_52066609
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 10:15 schreef neehe het volgende:

[..]

Het is ook niet errrrrg, gaat vanzelf over.
Dank je...das nou is een geheel vriendelijk antwoord...tis dus mogelijk hier haha...kijk word al vrolijker.
Het is grappig een COS word beschouwd als comments on streams....maar eigenlijk is het een smeltkroes van emoties.

zo herstart...goeie morgen mensen...Puma is vrolijk inmiddels...het kotsgevoel wat ik van Madia(geil) had zijn weg. yay.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 10:19:04 #300
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_52066638
Huub tegen Amanda - Hoeveel brieven heb je wel niet gehad, dat je beter met mij dan met Brian kon gaan?
Amanda - Als ik zo popogeil was als je vriendin, had ik het misschien gedaan.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')