en ja, ze maakt echt vreselijk domme keuzes. Gister heeft ze nagelaten Amanda flink aan te pakken, vandaag pakt ze Jaap én Huub en loopt erbij met een air die zo reteirritant is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg dat wel. En met dat 'wrijf ik het erin' geeft ze aan dat ze het opzettelijk doet. Net zoiets als die klapjes van d'r waarover Anita viel: subtiel sarren zonder dat het lijkt of je iets verkeerd doet.
Als Huub het een geweldig plan vindt, hoef ik dat nog niet te vinden. Ik vind het een vreselijk dom/onzinnig "plan". Je persoonlijke notitie laat ik voor wat het is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En je hebt vast ook gezien dat Huub later toegaf dat haar plan geweldig was. Om nog maar niet te spreken over de grote twijfel, die ze bij Japio veroorzaakten.
Soms is het jammer dat jouw berichten zo sterk gekleurd zijn, doordat je een belangrijk stuk weglaat
Okee, maar dan wordt het 'zodat het lijkt of je niets verkeerd doet'quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
niets verkeerd doet, bedoel je denk ik.
sorry ja, zo las ik het al - my badquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Okee, maar dan wordt het 'zodat het lijkt of je niets verkeerd doet'![]()
Maar ze zijn toch nog niet het huis uit? Arriverderciquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:31 schreef riri het volgende:
ben weg....als huub en lieke het huis uit zijn is het met de rest van de personen het kijken niet meer waard
ciao
Ja, wij hadden het er alleen maar over dat we haar vrij irritant vonden. Ik vind haar dat al twee dagen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als Huub het een geweldig plan vindt, hoef ik dat nog niet te vinden. Ik vind het een vreselijk dom/onzinnig "plan". Je persoonlijke notitie laat ik voor wat het is.
Ik vind haar ook reteirritant, dat zeg ik toch!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, wij hadden het er alleen maar over dat we haar vrij irritant vonden. Ik vind haar dat al twee dagen.
Ik viel je bijquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind haar ook reteirritant, dat zeg ik toch!![]()
oequote:
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:43 schreef koppiesoep het volgende:
Ik ga slapen, ik geloof het wel weer. Tot morgen.![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:43 schreef koppiesoep het volgende:
Ik ga slapen, ik geloof het wel weer. Tot morgen.![]()
Het kan ook zijn om haar eigen gevoelens op afstand te houden. Lieke is bij voorkeur heel stoer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:47 schreef tipsch het volgende:
Wat ik me dan afvraag is, hoe komt iemand als lieko aan zo'n walgelijke air. Is dat om mensen op afstand te houden? Is ze te dom om in te zien dat het NODIG is dat ze meekomt in de groep, om ook maar ontslagrondes voor elkaar te kunnen boksen?
Ik stoor me niet aan Lieke, ze is op een leukere manier irritant dan dellie en naadloos..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:47 schreef tipsch het volgende:
Wat ik me dan afvraag is, hoe komt iemand als lieko aan zo'n walgelijke air. Is dat om mensen op afstand te houden? Is ze te dom om in te zien dat het NODIG is dat ze meekomt in de groep, om ook maar ontslagrondes voor elkaar te kunnen boksen?
Lieke is bij mij gewoon Lieke, niks mis mee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Het kan ook zijn om haar eigen gevoelens op afstand te houden. Lieke is bij voorkeur heel stoer.
Het wordt zo langzamerhand een nogal trieste opstelling van haar. Ik hoop niet dat Huub Lieko's spoor richting totaal isolement zal volgen. Ik denk ook dat hij om die reden wel van haar zal gaan balen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Het kan ook zijn om haar eigen gevoelens op afstand te houden. Lieke is bij voorkeur heel stoer.
Yep, en ze neemt nog initiatief ook. Steeds vaker komen de plannen van haar !quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik stoor me niet aan Lieke, ze is op een leukere manier irritant dan dellie en naadloos..
Jahaaaa, en wát voor plannen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Yep, en ze neemt nog initaief ook. Steeds vaker komen de plannen van haar !
Een trieste opstelling? Amanda zet zich nul komma nul in voor het spel, en Nadia loopt alleen maar in de spiegel te kijken. Doa mij dan maar Lieke. Dat getrut in de kapsalon heb ik wel gezienquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het wordt zo langzamerhand een nogal trieste opstelling van haar. Ik hoop niet dat Huub Lieko's spoor richting totaal isolement zal volgen. Ik denk ook dat hij om die reden wel van haar zal gaan balen.
Dat van die hangertjes vond ik ook kinderachtig, matras heb ik gemist, maar dat vond ik wel leuk.quote:
Een zeer trieste opstelling ja. Ik ben haar nog niet aan het vergelijken met de andere bewoners.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:56 schreef Ning het volgende:
[..]
Een trieste opstelling? Amanda zet zich nul komma nul in voor het spel, en Nadia loopt alleen maar in de spiegel te kijken. Doa mij dan maar Lieke. Dat getrut in de kapsalon heb ik wel gezien
Laat ik de plannen van vandaag noemen :quote:
Amanda is daar echt alleen als mannenspeelgoed ingezet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:56 schreef Ning het volgende:
[..]
Een trieste opstelling? Amanda zet zich nul komma nul in voor het spel, en Nadia loopt alleen maar in de spiegel te kijken. Doa mij dan maar Lieke. Dat getrut in de kapsalon heb ik wel gezien
Heb ik nix van gezien, gehoord of gelezen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:56 schreef F04 het volgende:
Heeft Jaap trouwens nog z'n nieuwe vriendin (pop) uitgeprobeerd?
rendement? 0,0. oh wat voelt nix zich vreselijk, ik denk wel dat hij nu snel z'n 24 uur zal aanvragenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Laat ik de plannen van vandaag noemen :
- Dennix was vanmorgen zo getagd, dat hij Japio om steun zat te smeken in de kapsalon. Japio werd er gek van.
- Japio vraagt zich nu nog steeds af wat hij nog niet doorziet in Lieke's plan.
Het spel is dood.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
rendement? 0,0. oh wat voelt nix zich vreselijk, ik denk wel dat hij nu snel z'n 24 uur zal aanvragenen Jaap!
![]()
Ik zie veel liever dat er wisselend over elkaar gepraat gaat worden. roddel en achterklap. schoolpleinniveau voorbij zeg maar
![]()
Het zou me niet verbazen als het rendement bij Dennix vrij hoog is. Heb je z'n gesprek met Japio gezien ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
rendement? 0,0. oh wat voelt nix zich vreselijk, ik denk wel dat hij nu snel z'n 24 uur zal aanvragenen Jaap!
![]()
Ik zie veel liever dat er wisselend over elkaar gepraat gaat worden. roddel en achterklap. schoolpleinniveau voorbij zeg maar
![]()
Ja dat gesprek heb ik gezien, maar is nauwelijks noemenswaardig. Dat was bovendien niet gerelateerd aan haar streek van vanmorgen. Dat had te maken met het 2 tegen 1 taggen. Huub/Lieke vs. Dennis - zat er dus sowieso aan te komen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als het rendement bij Dennix vrij hoog is. Heb je z'n gesprek met Japio gezien ?
Grappig. Voor mijn gevoel begint het juist weer te leven. Ze zijn min of meer gewend aan de nieuwe regels en de eerste plannen beginnen te komen. De ochtend-bash van Lieke tegen Dennix is daar een voorbeeld van. Heel subtiel, geen fysiek geweld, geen verbaal geweld, en toch smeet Dennix binnen 12 minuten een bord eten naar haar...... Hoezo dood spel ?quote:
Omdat op Huub en Lieke na, niemand iets probeert te 'bewerkstelligen'.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Grappig. Voor mijn gevoel begint het juist weer te leven. Ze zijn min of meer gewend aan de nieuwe regels en de eerste plannen beginnen te komen. De ochtend-bash van Lieke tegen Dennix is daar een voorbeeld van. Heel subtiel, geen fysiek geweld, geen verbaal geweld, en toch smeet Dennix binnen 12 minuten een bord eten naar haar...... Hoezo dood spel ?
- Wie = Huubquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:11 schreef Lobasca het volgende:
In het bed van Huub en Lieke mist er iemand? Wie, en waar is diegene?
Ik weet niet of zij dat geregeld heeft.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:12 schreef riri het volgende:
ze heeft er zelfs voor gezorgd dat palma met haar schoonmaakploeg het huis niet in kwam
ok, thanks.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
- Wie = Huub
- Waar = Ging nog even in de chill zitten toen Lieke ging slapen.
Op zich heb ik niets tegen sexen. Als ze ooit iets mooiers uitvinden, blijf ik het er toch wel bij doen .....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Omdat op Huub en Lieke na, niemand iets probeert te 'bewerkstelligen'.
Men loopt alleen maar te zeiken en te sexen. Kan je thuis ook.
Dat zou kunnen, maar ik acht de kans klein. Japio wilde vroeg pitten. En als ze echt plannen maken zou het wel op de streams komen (een beetje vertrouwen in de regie heb ik nog)quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ok, thanks.
Hij kan natuurlijk ook met Jaap, plannen aan het beramen zijn..![]()
Wat is het spel ook al weer? Wie kan de leukste streken bedenken/leveren? Of is het spel, wie kan door het winnen en afstoten van vertrouwen iemand buiten spel krijgen. Ik hoop nog altijd dat laatstequote:
Probleem opgelost. Huub komt juist terug met z'n studieboek beleggen. Nu weet ik het weer, hij moest nog zo'n 100 pagian's lezen voor de cursus, morgenmiddag !quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ok, thanks.
Hij kan natuurlijk ook met Jaap, plannen aan het beramen zijn..![]()
De stemmingen leveren veel te weinig op, moet een ander, aantrekkelijker iets voor de kijker, in de plaats voor komen, naar mijn idee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat is het spel ook al weer? Wie kan de leukste streken bedenken/leveren? Of is het spel, wie kan door het winnen en afstoten van vertrouwen iemand buiten spel krijgen. Ik hoop nog altijd dat laatste![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |