-1 voorspelbaarquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Sjee zo desperate!!!! Dat je toetsen gaat wippen ?![]()
als die billen konden pratenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:51 schreef kleinzusje het volgende:
OP is klaar
Who knows!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:55 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
als die billen konden praten![]()
Kwam er een hoop stront uitquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:55 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
als die billen konden praten![]()
quote:
Pff Ik HAAT scriptsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:52 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
halen ze hier de scripts door elkaarwaar is scanman als je hem nodig hebt
![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:57 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
haar vader is zeker bakker want ze heeft van dit lekkere kadetjes
![]()
Moooooooooooooooooooooi, denk jij maar dat ik voorspelbaar ben!!!!quote:
Jij niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Moooooooooooooooooooooi, denk jij maar dat ik voorspelbaar ben!!!!![]()
ik ga lekker voorspelbaar in mijn bed liggenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Moooooooooooooooooooooi, denk jij maar dat ik voorspelbaar ben!!!!![]()
Volgens mij gebruikte ze die uitdrukking al in de tijd van me overgrootmoederquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:57 schreef Polonium-120 het volgende:
haar vader is zeker bakker want ze heeft van dit lekkere kadetjes
![]()
hadden ze toen ook een muizenplaagquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikte ze die uitdrukking al in de tijd van me overgrootmoeder![]()
Dat zei je een uur geleden ook alquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:00 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik ga lekker voorspelbaar in mijn bed liggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
laat dat een wijze les zijn... af en toe schoonmaken en je leven is als een stralende dagquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:59 schreef Soury het volgende:
Ik moest gvd me pc rebooten die kon het allemaal niet meer aan, en zat super vast![]()
Mammiequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
laat dat een wijze les zijn... af en toe schoonmaken en je leven is als een stralende dag![]()
Nee een varkensplaag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:00 schreef Polonium-120 het volgende:
hadden ze toen ook een muizenplaag![]()
Was jij niet naar bed?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
laat dat een wijze les zijn... af en toe schoonmaken en je leven is als een stralende dag![]()
ik weet niet of een poesje daar wel blij mee isquote:
Je ging voorspelbaar naar je nest, Hoepel op danquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:04 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik weet niet of een poesje daar wel blij mee is![]()
een beetje borstvoeding geeft je net dat beetje meer energiequote:
Duizenden vrouwen doen het er mee dus waarom niet?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:04 schreef Polonium-120 het volgende:
ik weet niet of een poesje daar wel blij mee is![]()
met een varkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Duizenden vrouwen doen het er mee dus waarom niet?
Drink het nu wel uit een pak .. Ben er iets te oud voorquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:06 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
een beetje borstvoeding geeft je net dat beetje meer energie![]()
Lijkt talpa Tien welquote:
en ik maar denken dat dit de SC was van de teletubbiesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Drink het nu wel uit een pak .. Ben er iets te oud voor![]()
![]()
Maakt de pakkans wel minder (comfortabel)quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Drink het nu wel uit een pak .. Ben er iets te oud voor![]()
![]()
Uhhhquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:10 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
en ik maar denken dat dit de SC was van de teletubbies![]()
een vierkant halfvolle tiet is ook niet allesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maakt de pakkans wel minder (comfortabel)
Niks mis mee als ze maar geen Oin oink roepenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |