Ik vind Steinsson leuk. En af en toe ook erg goed. Van mij hoeft hij niet weg. Maar als ik de reacties op de fanpage zo hoor, willen mensen liever dat hij weggaat. Ondankbare hondenquote:Newcastle bereidt bod voor op Steinsson
Gepost door: Robbie | donderdag 02 augustus 2007 - 21:50:21 | Reageer: 12
Newcastle United-coach Sam Allardyce werkt aan een bod voor Gretar Steinsson van AZ. De verdediger stond eerder in de belangstelling van Middlesbrough. Die transfer ketste echter af omdat er een te groot verschil bestond tussen het bod van The Magpies en de vraagprijs van AZ.
Volgens de Engelse ochtendkrant The Telegraph is de club uit Newcastle nu bereid om 6 miljoen euro op tafel te leggen voor de IJslandse international, een transfer van Steinsson naar Newcastle lijkt dan ook onafwendbaar.
Ja, echt een kutploeg, dat AZquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Hartlepool daar wonnen wij zelfs van
In je dromen zeker?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Hartlepool daar wonnen wij zelfs van
Waarschijnlijk wel, want het is toch echt 0-0 gewordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:06 schreef Gatalin het volgende:
In je dromen zeker?
Tickets binnenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:31 schreef Gatalin het volgende:
Als het goed is, is het nog niet uitverkocht, dus als je bij de sigarenboer langs gaat moet je wel aan kaarten kunnen komen.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:21 schreef DeSiever het volgende:
Ik vind het logischer om te veronderstellen dat de Nederlandse topclub AZ is, ondanks het feit dat AD en de mensen hier aan Ajax denken. Behalve Danny Blind weet iedereen dat Afonso Alves een centrumspits is. Feyenoord heeft Makaay met back up Mols, Ajax heeft Huntelaar met back up Urzaiz. PSV stikt van de spitsen met Kone, Perez, Farfan en Lazovic.
Bij AZ is aanvoerder en zekerheid Arveladze vertrokken. Koevermans is door premature conclusies van LvG in de war en misschien niet in staat meteen zo te presteren als vorig seizoen. Ari en Pellè moeten het nog maar laten zien. AZ wil dit seizoen eens presteren in plaats van de complimenten ontvangen en met Afonso Alves heb je dan een garantie op goals. Ook hoor ik over AZ nooit dat er geen geld is, hoogstens dat ze voor een bepaalde speler niet een bepaald bedrag willen betalen. Een spits die dertig goals maakt, is misschien de 15 miljoen wel waard.
Samenvatting: als er een Nederlandse topclub achter Afonso Alves aan zit, kan dat volgens mij alleen maar AZ zijn.
Jullie zijn er paar keer dichtbij geweest, zoals vorig seizoen. Jullie hadden kampioen kunnen worden én de beker kunnen pakken én CL voorronde.. mja als je elk jaar steeds net naast de prijzen valt is je ploeg geen "top" club, want die pakken namelijk prijzen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:41 schreef DeSiever het volgende:
In Nederland is AZ de afgelopen jaren een topclub. Met de spelers die op het veld staan, vele internationals, heeft men ook een topploeg.
Dat is voor iedereen duidelijk, behalve voor verstokte Ajaciedjes die de uitvergroting van hun gebrekkige persoonlijkheid, die het Ajax-fan zijn hen zou moeten bieden, in gevaar zien komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |