gewoon meteen dik winnen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:19 schreef denthemen het volgende:
Eerst thuis, dat is wel kut..
Overigens speelt Kopenhagen tegen Benfica, dat ze maar snel uit geflikkert worden
Geplaatste ploegen spelen toch altijd eerst uit?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:19 schreef denthemen het volgende:
Eerst thuis, dat is wel kut..
Overigens speelt Kopenhagen tegen Benfica, dat ze maar snel uit geflikkert worden
De eerste die van de 2 getrokken word speelt eerst thuis.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:20 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Geplaatste ploegen spelen toch altijd eerst uit?
Wel een gevaarlijke uitslag. Maar tot nu toe spelen ze degelijk in de voorbereiding, dus ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:18 schreef jna het volgende:
eerste wedstrijd is gewoon 0-0 geworden dus het is nog allerminst zeker dat het Praag wordt
Inderdaad, ben ook niet ontevreden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:21 schreef koningdavid het volgende:
I.i.g. niet echt een hoogvlieger. Moet te doen zijn dus.
In de vakken van ZIlina.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik welk vak moet ik nu gaan zitten? Kaarten van Slavia-vakken zullen wel goedkoper zijn.
Jij en ik gaan nog even contact houden voor kaartjes e.d.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik welk vak moet ik nu gaan zitten? Kaarten van Slavia-vakken zullen wel goedkoper zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |