Eurosport volgens mij wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:24 schreef Da_Sandman het volgende:
De NOS zendt het uit begrijp ik?
Wanneer Ten Cate nog een aanvaller opstelt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:29 schreef fuckbuddy het volgende:
Wanneer stapt Huntelaar eens van dat eiland af?
Op zich is het wel heel zorgwekkend voor KJH dat hij het en erg moeilijk heeft in een 4-4-2 in dat geval zal hij veel problemen gaan krijgen bij de topbclubs.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:35 schreef HeatWave het volgende:
KJH, het is bij Ajax een moeilijk verhaal, spits zijn. Het publiek wil hem alleen maar zien scoren, de trainers eisen meevoetballen. De middenweg die hij zoekt werkt nu iig niet echt.
En over Gabri kan ik me idd ook blijven verbazen. Waarom doe je zoiets in zo;n nietszeggend potje dat je al gewonnen hebt?
Maar (enlighten me) die kaart telt dus door in de competitie etc?? Dan is het echt een lul klasse 1 hoor. We hebben al zoveel blessures en dan ramt meneer zich zelf even uit de selectie.
Rooney kreeg vorige jaar rood tijdens het AT, en werd ook geschorst in de Engelse competitie. Vervolgens besloot Manchester United niet meer deel te nemen aan het toernooi. Ik neem aan dat de KNVB dezelfde regels hanteert.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:38 schreef Fathom het volgende:
[..]
Op zich is het wel heel zorgwekkend voor KJH dat hij het en erg moeilijk heeft in een 4-4-2 in dat geval zal hij veel problemen gaan krijgen bij de topbclubs.
Ja het zou heel goed kunnen dat hij nu 3 wedstrijden aan ze broek krijgt. Was er niet al eerder zo een geval dit jaar die de fout in ging bij een vriendschappelijke wedstrijd?
Dan moet Ajax ook maar niet meer deelnemenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Rooney kreeg vorige jaar rood tijdens het AT, en werd ook geschorst in de Engelse competitie. Vervolgens besloot Manchester United niet meer deel te nemen aan het toernooi. Ik neem aan dat de KNVB dezelfde regels hanteert.
terecht dan dat ze het vertikken, speel je een vriendschappelijke wedstrijd, verlies je zomaar een speler. Nu was het terecht, maar het zal maar tegen FC Porto ofzo zijn, die naaien je zo 3 kaarten aan...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Rooney kreeg vorige jaar rood tijdens het AT, en werd ook geschorst in de Engelse competitie. Vervolgens besloot Manchester United niet meer deel te nemen aan het toernooi. Ik neem aan dat de KNVB dezelfde regels hanteert.
Trainen al een tijdje mee hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:47 schreef Scorpie het volgende:
Wanneer komen de nieuwe aankopen nou?
3 Maal is scheepsrecht?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:08 schreef Adidah het volgende:
Kom maar op F.C. København, payback time![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |