Maargoed Van Geel krijgt het druk.... Om te beginnen vandaag maar is rond komen met Groningen.. Dan Heb je Suarez alvast. Daarna Rijkaard bellen en daar onze 2 vrienden vast leggen en klaar zijn we....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:07 schreef HeatWave het volgende:. Ik zal maar niet de kritiek die ik vorig topic kreeg herhalen he? Want ik was veels te negatief...
Ik heb het gewoon altijd ietsjes sneller door, geeft niet jongens.
De basis staat op zich wel.... Maar als Stam en Davids niet spelen en Gabri is geschorst........ Dan zullen we het toch des Ajax op moeten lossen met Maduro, Vertongen en Sarpong....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:11 schreef denthemen het volgende:
Nou ja, hopen op wat aankopen dan maar
Ik hoop niet op Genk omdat ik voor de rest bang ben, ik ben voor geen 1 club bang!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:16 schreef HeatWave het volgende:
No offence hoor, maar dit bedoel ik dus een beetje.
Komop, iedereen blaat wel "we zijn Ajax, we zijn de beste", maar ondertussen hoopt iedereen maar dat we Genk treffen, want voor de rest zijn we bang.
Echt lekker het Ajax gevoel hoor, hou dat vast!
- Aanbiedingen uit PLquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
- Zeer korte termijn, binnen 2 weken
- Definitieve overname
- Iemand voor de komende jaren, geen 3 maanden
- 'Oudere' speler met ervaring
Daar had Henk het over, en allen toepasselijk op Motta.
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik hoop niet op Genk omdat ik voor de rest bang ben, ik ben voor geen 1 club bang!
Genk is lekker dichtbij, of is dat geen goeie reden om het te hopen?
Omdat kennedy als halve rechtsbuiten/spits speelde en er op links niemand was.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:07 schreef Chivu het volgende:
Vanaf rechts was de aanvoer de 1e helft prima. Vanaf links schort het eraan.
En dat deed hij gewoon prima. Mannetje passeren (of niet) en die bal een zwieper voor het doel geven. Helaas stond Huntelaar nog niet zo scherp ingesteld op die voorzetten. Zeker niet als hij in z'n eentje in het strafschopgebied staat. Maar is er meer afleiding binnen de 16 kan Huntelaar die ballen prima in knikken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat kennedy als halve rechtsbuiten/spits speelde en er op links niemand was.
Vorig jaar hadden ze dat iig wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:10 schreef Urquhart het volgende:
Misschien dat Eurosport een livestream heeft.
op uefa.com is het meestal live the volgenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:08 schreef De_Brandweer het volgende:
Is die loting ook ergens online te bekijken? Mijn tv doet het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |