quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:47 schreef Chivu het volgende:
Natte plasser voor MONTANA met z'n 4-1-2-1-2
Waarom zegt 'ie dan nee tegen Musampa? Heb je sowieso iemand voor op de linkerflank, want kan het kwaad om hem een éénjarig contract te geven, als zelfs Colin dat al krijgt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:35 schreef Nashje het volgende:
Ten Cate klaagt over 'broze selectie'
Urby is even goed zo niet beter dan Kiki.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waarom zegt 'ie dan nee tegen Musampa? Heb je sowieso iemand voor op de linkerflank, want kan het kwaad om hem een éénjarig contract te geven, als zelfs Colin dat al krijgt.
waarom waren andere vakken dan wel bijna helemaal vol en de F-side verdacht leeg. Dat was vorig jaar wel anders.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Misschien vonden ze het Amsterdam Tournament echt een superleuk toernooi waar ze geen minuut van wilden missen?
Meestal zijn er wel wat luitjes met de AT op de F-side toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Misschien vonden ze het Amsterdam Tournament echt een superleuk toernooi waar ze geen minuut van wilden missen?
Die kennen die reportage over Barcelona al en eisen nu ook geld van het bestuur van Ajax zodat ze rustig blijvenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:46 schreef toma het volgende:
waarom was de F-side trouwens leeg vandaag?
idd zwaar irritant. Voor mij zat een ventje met een fluitje die precies hetzelfde geluid maakte als t fluitje van de scheids. Had de neiging om dat fluitje zn strot in de wringen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:50 schreef De_Brandweer het volgende:
Aardige wedstrijden vandaag. Wel jammer dat iedereen van die klappertjes kreeg.
Stadion was fucking leeg man. Ik ga zaterdag alleen ff richting stadion om te kijken of ik een shirt van Lazio kan kopen, maar ben daarna ook meteen weer weg.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:55 schreef Sethje het volgende:
kut AT snappik dat er geen hond op zuid zit alleen maar dagjesmensen
En voor Bon Joviquote:Ten Cate: ''Deze selectie is te broos''
Henk ten Cate reageerde na het duel tegen Athletico Madrid in het Amsterdam Tournament tevreden over het spel van Ajax. ''Het was een aardige wedstrijd'', vond Ten Cate.
Ten Cate vind tot nu toe zijn selectie te broos. ''Deze selectie is te broos. Als ik naast me kijk zie ik alleen maar jeugdspelers zitten. Er moeten veel meer spelers bij gaan komen'', vertelde de oefenmeester.
Of de rode kaart van Gabri gevolgen heeft voor de Spanjaard in de Eredivisie is nog niet bekend. ''Onnodige rode kaart en ook nog eens in de laatste minuut. Domme actie gewoon'', aldus Ten Cate over de rode kaart van Gabri
quote:De Ridder kon terug naar Ajax
Daniël de Ridder had de kans om terug te keren naar Ajax, maar prefereerde een transfer naar Birmingham City. Dat meldt de rechtsbuiten in The Birmingham Mail. De Ridder speelde zich op het EK onder-21 weer helemaal in the picture na een tegenvallend seizoen bij Celta de Vigo.
“Er waren andere clubs die me wilden hebben. Ajax toonde ook belangstelling”, aldus De Ridder, die Amsterdam in 2005 verliet. “Waarom Birmingham? De manager. Steve Bruce maakte indruk op me. Ik weet welke rol ik krijg in z’n plannen. De Premier League is een droom. Eigenlijk valt alles samen: mijn rol, de manager, de stad en de competitie.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |