abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52063142
Nee, hij is zo al zwaar genoeg gestraft volgens HTC.
pi_52063158
Hij naait Ajax ook, ik zou gewoon zijn zakgeld inhouden en voor dat geld gaan keilen in het home.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 01:59:31 #103
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52063161
Topic gemist.
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 20:47 schreef Chivu het volgende:
Natte plasser voor MONTANA met z'n 4-1-2-1-2
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52063163
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 01:35 schreef Nashje het volgende:
Ten Cate klaagt over 'broze selectie'
Waarom zegt 'ie dan nee tegen Musampa? Heb je sowieso iemand voor op de linkerflank, want kan het kwaad om hem een éénjarig contract te geven, als zelfs Colin dat al krijgt.
pi_52063185
Tsjah Colin vriendje van Ten Cate. Ajax kan beter Maduro verkopen en voor dat geld Marouane Fellaini kopen.
pi_52063206
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 01:59 schreef Radegast het volgende:

[..]

Waarom zegt 'ie dan nee tegen Musampa? Heb je sowieso iemand voor op de linkerflank, want kan het kwaad om hem een éénjarig contract te geven, als zelfs Colin dat al krijgt.
Urby is even goed zo niet beter dan Kiki.
lollig
pi_52063218

_!

Vreemd, deze had ik nog nooit gezien.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_52063408

Hey Sjonnie, pas je op voor het dak?
AFC Ajax - SS Lazio
pi_52063526
waarom was de F-side trouwens leeg vandaag?
pi_52063537
Misschien vonden ze het Amsterdam Tournament echt een superleuk toernooi waar ze geen minuut van wilden missen?
pi_52063549
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 02:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Misschien vonden ze het Amsterdam Tournament echt een superleuk toernooi waar ze geen minuut van wilden missen?
waarom waren andere vakken dan wel bijna helemaal vol en de F-side verdacht leeg. Dat was vorig jaar wel anders.
pi_52063552
2e ring zaten ook best veel mensen vond ik.
pi_52063553
Aardige wedstrijden vandaag . Wel jammer dat iedereen van die klappertjes kreeg.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_52063555
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 02:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Meestal zijn er wel wat luitjes met de AT op de F-side toch?

AFC Ajax - SS Lazio
pi_52063560
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 02:46 schreef toma het volgende:
waarom was de F-side trouwens leeg vandaag?
Die kennen die reportage over Barcelona al en eisen nu ook geld van het bestuur van Ajax zodat ze rustig blijven
pi_52063569
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 02:50 schreef De_Brandweer het volgende:
Aardige wedstrijden vandaag . Wel jammer dat iedereen van die klappertjes kreeg.
idd zwaar irritant. Voor mij zat een ventje met een fluitje die precies hetzelfde geluid maakte als t fluitje van de scheids. Had de neiging om dat fluitje zn strot in de wringen.
pi_52063603
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 02:55 schreef Sethje het volgende:
kut AT snappik dat er geen hond op zuid zit alleen maar dagjesmensen
Stadion was fucking leeg man. Ik ga zaterdag alleen ff richting stadion om te kijken of ik een shirt van Lazio kan kopen, maar ben daarna ook meteen weer weg.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52064275
Ik zit net de samenvatting te kijken van gisteren. Mooie goal van Sneijder. Maar hoe kan Gabri nou zo dom zijn om op een Amsterdam toernooi iemand zo een elleboog te geven? Ik vind het echt amateuristisch.
pi_52064342
Aardige pot gisteren. Alleen Colin was erg slap. Die goal van Sneijder
En Steek is aardig in vorm geloof ik.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52064383
Nee Suarez zal dat veranderen Henk :
quote:
Ten Cate: ''Deze selectie is te broos''

Henk ten Cate reageerde na het duel tegen Athletico Madrid in het Amsterdam Tournament tevreden over het spel van Ajax. ''Het was een aardige wedstrijd'', vond Ten Cate.

Ten Cate vind tot nu toe zijn selectie te broos. ''Deze selectie is te broos. Als ik naast me kijk zie ik alleen maar jeugdspelers zitten. Er moeten veel meer spelers bij gaan komen'', vertelde de oefenmeester.

Of de rode kaart van Gabri gevolgen heeft voor de Spanjaard in de Eredivisie is nog niet bekend. ''Onnodige rode kaart en ook nog eens in de laatste minuut. Domme actie gewoon'', aldus Ten Cate over de rode kaart van Gabri
En voor Bon Jovi :
quote:
De Ridder kon terug naar Ajax

Daniël de Ridder had de kans om terug te keren naar Ajax, maar prefereerde een transfer naar Birmingham City. Dat meldt de rechtsbuiten in The Birmingham Mail. De Ridder speelde zich op het EK onder-21 weer helemaal in the picture na een tegenvallend seizoen bij Celta de Vigo.

“Er waren andere clubs die me wilden hebben. Ajax toonde ook belangstelling”, aldus De Ridder, die Amsterdam in 2005 verliet. “Waarom Birmingham? De manager. Steve Bruce maakte indruk op me. Ik weet welke rol ik krijg in z’n plannen. De Premier League is een droom. Eigenlijk valt alles samen: mijn rol, de manager, de stad en de competitie.”
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52064423
Wat een ongelooflijke bagger zeg. 8 man zonder creativiteit of aanvallende intententies, dan twee aanvallende middenvelders en een eenzame spits. Het was meer regel dan uitzondering om met 9 man achter de bal te staan.

Huntelaar stond maar een beetje op een eiland te sleuren. Kennedy speelde niet als rechtshalf, niet als rechtsbuiten, niet als tweede spits, niet als wat? Dan heb je op het middenveld drie mensen staan die twee seizoenen als verdediger hebben gevoetbald, en achterin twee incapabele opbouwende backs en twee centrale verdedigers die amper opbouwen.

Of je nou 442, 433, 343 - whatever speelt. Speel dan minimaal met 3 (het liefst 4) echt creatieve spelers. Vorig jaar had je Sneijder, Perez, Babel, De Mul, etc. Huntelaar is ook niet creatief genoeg om in z'n eentje tegen 2 verdedigers op te beuken. Ik kon het echt niet aanzien, bij elk probleem was het de lange bal naar een eenzame Huntelaar. En als je dan 442 speelt, stel dan gewoon 2 spitsen op en niet zo'n 4231 systeem ofzo.

Dat werkt bij Barca, Man Utd, Milan, omdat die de creativiteit van Kaka, Rooney, Giggs, Ronaldihno, Deco, etc hebben. Niet bij Ajax met alleen Sneijder ! Er moet echt aanvallende creatieve versterking bij en anders maar jongens als Anita, Sarpong, Goossens erin. Niet dit statische, saaie, slechte kutvoetbal.
pi_52064677
Een inhoudelijk post

al ben ik het niet met je eensch
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_52064727
Saaie wedstrijd. Maar goed, wel de winst.
pi_52065034
wordt tijd voor een aankoop....
Ajax!!
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 09:03:06 #125
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52065117
Wedstrijd was gezapig ja, maar ik snap echt niet dat een "gelouterde" jongen als Gabri van dit soort debiele overtredingen blijft maken hoor.

Je hebt al een kwetsbare basis 11 met Stam en Davids qua zowel kaarten als blessures en nu heb je dus nog zo'n speler die om de 4 wedstrijden een schorsing moet uitzitten...

Onbegrijpelijk...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')