quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:46 schreef Kuukske het volgende:
Is dat een vrouwending? Je bureau leuk aankleden met frutsels?
Wacht maar tot er mini-OA'tjes zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:47 schreef OA het volgende:
Welnee..
Mijn mannelijke collegae met kinderen hebben ook lijstjes....
Al dat sentimentele gedoe...Je ziet die kinderen toch des ochtends en avonds weer...
![]()
Dat zal zo'n vaart niet lopen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wacht maar tot er mini-OA'tjes zijn.
Die heeft nu vast een hersenschudding.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:49 schreef Muck het volgende:
whehehe, ik zie hier net een skater keihard onderuit gaan
Mooie binnenkomer Muck!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:49 schreef Muck het volgende:
whehehe, ik zie hier net een skater keihard onderuit gaan
Ik zie het al helemaal voor me; hoe jij naast haar staat: "INNEMEN GODVERDOMME".quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:50 schreef OA het volgende:
Dat zal zo'n vaart niet lopen! [afbeelding]
Ik zie er elke avond streng op toe dat OAdin haar kleine ronde pilletje inneemt...![]()
nah, hij krabbelde alweer overeind en lijkt wel okee....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die heeft nu vast een hersenschudding.
eenschquote:
leukquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:54 schreef Kuukske het volgende:
Eens informeren of ik al op het punt sta tante te worden.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:47 schreef Memento-Mori het volgende:voor iedereen en een extra
voor fruts
Goed punt, ik zou het zo bedacht kunnen hebbenquote:
Zeg nooit nooit...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me; hoe jij naast haar staat: "INNEMEN GODVERDOMME".
Maar wil je geen kinderen? Of gewoon nog niet?
Vriendinnen van mijn vriendin hebben ook al kind(eren)quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:55 schreef Muck het volgende:
[..]
leuk
mijn vriendin heeft zaterdag een beebie gekregen
dus ik ben, ehm, semi-tante
Ik welquote:
Hé, iedereen moet toch zelf weten of ie al dan niet kinderen wil.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:02 schreef Pheno het volgende:
Einelijk een vrouw met verstand, net als mijn vrouw en CL.
Ze bestaan nog
Je moet gewoon absoluut niet roken als je kinderen hebtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:03 schreef Muck het volgende:
ze maken een hoop herrie, ze stinken, je moet ze constant in de gaten houden zodat ze niet alles in hun mond stoppen (je sigaretten, je sleutels, je tas...) of van het balkon af flikkeren
bah
Tsja, zo'n klein dingeske is nu eenmaal afhankelijk. Na verloop van tijd doen ze dat niet meer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:03 schreef Muck het volgende:
ze maken een hoop herrie, ze stinken, je moet ze constant in de gaten houden zodat ze niet alles in hun mond stoppen (je sigaretten, je sleutels, je tas...) of van het balkon af flikkeren
bah
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:03 schreef OA het volgende:
Hé, iedereen moet toch zelf weten of ie al dan niet kinderen wil.![]()
Ik vraag me af of iedereen ze wilt omdat ze het leuk vinden of omdat het van de maatschappij (familie etc) moet. Ik ben serieus voor een test van te voren, want tegenwoordig laten ouders hun kinderen gewoon verrotten en gaan de school de schuld geven dat ze niet opgevoed wordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:03 schreef OA het volgende:
[..]
Hé, iedereen moet toch zelf weten of ie al dan niet kinderen wil.![]()
mijn vriendin is 20.... en dit is haar 2equote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:02 schreef OA het volgende:
Vriendinnen van mijn vriendin hebben ook al kind(eren)
En wat familie met kleine kinderen. Allemaal erg leuk hoor!![]()
Maar ja, ben toch erg blij dat ik niet voor de poepluiers hoef te zorgen...![]()
Teringtyfus. Die is er vroeg bij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:05 schreef Muck het volgende:
mijn vriendin is 20.... en dit is haar 2e
ik heb toch ook geen kinderenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:04 schreef OA het volgende:
[..]
Je moet gewoon absoluut niet roken als je kinderen hebt![]()
Of iig zorgen dat ze er niet bij kunnen enzo.![]()
Dat ben ik wel met je eens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vraag me af of iedereen ze wilt omdat ze het leuk vinden of omdat het van de maatschappij (familie etc) moet. Ik ben serieus voor een test van te voren, want tegenwoordig laten ouders hun kinderen gewoon verrotten en gaan de school de schuld geven dat ze niet opgevoed worden
Het is ook niet direct tegen jou bedoeld, maar meer in het algemeen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:06 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb toch ook geen kinderen![]()
en ik rook ook niet meer![]()
maar als ze je tas gaan plunderen... tja....
Ik vind je wel een toffe user hier.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:06 schreef Pheno het volgende:
Daarom post ik maar niet in [OUD], ik maak daar geen vrienden. Oh wacht, die maak ik sowieso niet
Creches. *Ril*.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:09 schreef OA het volgende:
Dat ben ik wel met je eens.
Sommige (veel eigenlijk) mensen moeten ze gewoon verbieden kinderen te krijgen![]()
Van die lui die kinderen nemen omdat dat er nu eenmaal bijhoort...maar wel 2 weken na de bevalling weer fulltime werken en je kinderen laten opgroeien in een kresj...
![]()
Ook al je kinderen neemt omdat het 'moet' van de familie is belachelijk![]()
Als ik kinderen neem, is het echt omdat ik (en OAdin) dat zelf wil en dan gaan we daar ook normaal voor zorgen!![]()
Ph is tof. Eigenzinnig. Maar tof.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:11 schreef OA het volgende:
Ik vind je wel een toffe user hier.![]()
Je hebt tenminste een eigen mening en daar kom je ook gewoon voor uit! Lekker belangrijk wat anderen (hier op fok) daar van vinden...![]()
mjaquote:
btw: je moet ze in eerste instantie niet eens de kans geven om je tas te plunderen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:06 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb toch ook geen kinderen![]()
en ik rook ook niet meer![]()
maar als ze je tas gaan plunderen... tja....
dan is ze gewoon dom met een hoofdletter Dquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:11 schreef Muck het volgende:
[..]
mja
naja, heeft ze niet bewust voor gekozen hoor
ik dacht al!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:11 schreef OA het volgende:
[..]
Het is ook niet direct tegen jou bedoeld, maar meer in het algemeen!![]()
ik vind je ook tof hoor Phquote:[..]
Ik vind je wel een toffe user hier.![]()
Je hebt tenminste een eigen mening en daar kom je ook gewoon voor uit! Lekker belangrijk wat anderen (hier op fok) daar van vinden...![]()
Dat ja. Sorry dat ik het zeg Muck.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:12 schreef Memento-Mori het volgende:
dan is ze gewoon dom met een hoofdletter D
Hoezo niet bewust...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:11 schreef Muck het volgende:
[..]
mja
naja, heeft ze niet bewust voor gekozen hoor
een stempeltje?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik sta af en toe in het kinderparadijs, de IKEAmedewerkershelen wat een draken
![]()
![]()
Janken omdat ze ene stempeltje krijgen: janken omdat mama weg is, janken omdat ze vinden dat een ander kind iets verkeerd doet, altijd maar janken in ieder geval.
Omdat de ouders de kinderen maar dumpen. Ik ga serieus buiten hoogseizoen op vakantie omdat je anders die jankballen tegen komt. Van die ouders die toch een verre reis willen maken ondanks de kinderenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:11 schreef Memento-Mori het volgende:
![]()
![]()
Janken omdat ze ene stempeltje krijgen: janken omdat mama weg is, janken omdat ze vinden dat een ander kind iets verkeerd doet, altijd maar janken in ieder geval.
En vooral subtiel. EN neutraalquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ph is tof. Eigenzinnig. Maar tof.
Heheh. De pil? Wat is dat?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:13 schreef OA het volgende:
Hoezo niet bewust...![]()
"O, laten we neuken zonder condoom... wat is nou helemaal de kans dat je daarvan zwanger wordt..."![]()
Of werkte de pil niet?![]()
heb ik ook gezegdquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat ja. Sorry dat ik het zeg Muck.
mja, ze is al jaren aan de pil.... maar blijkbaar werkte dat dus niet neequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:13 schreef OA het volgende:
[..]
Hoezo niet bewust...![]()
"O, laten we neuken zonder condoom... wat is nou helemaal de kans dat je daarvan zwanger wordt..."![]()
Of werkte de pil niet?![]()
Dat lijkt me ook vreselijk!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:11 schreef Memento-Mori het volgende:
![]()
![]()
Er is wel een kansje van 0,0001 % dat je zwanger raakt, ondanks het slikken van de pil. Maar twee keer zwanger lijkt me een typisch gevalletje van niet slikken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:15 schreef Muck het volgende:
mja, ze is al jaren aan de pil.... maar blijkbaar werkte dat dus niet nee
paracetamolletjesquote:
euh, reken, reken, net 19quote:Hoe oud was ze toen ze d'r 1e kreeg dan Muck?
"Thomas wordt nu naar buiten gezet op de parkeerplaats"quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:15 schreef OA het volgende:
[..]
Moet jij dan ook omroepen: "Thomas wil nu opgehaald worden door zijn mama in het kinderparadijs..."![]()
achja ouders die hun kinderen ook meeslepen naar IKEA, ze vinden dat helemaal niet leuk, ja de ballenbak voor 5 minuten dan worden ze weer opgehaald en met mams mee de winkel in en 5 minuten later: er is een klein jongetje/meisje vermist "blablabla"quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat de ouders de kinderen maar dumpen. Ik ga serieus buiten hoogseizoen op vakantie omdat je anders die jankballen tegen komt. Van die ouders die toch een verre reis willen maken ondanks de kinderen
Alleen is egypte veilig in augustus, dat vinden ze te heet
Hoe vaak ik dat niet hoor bij IKEA. Dan denk ik echt van, dump die kids bij opa en oma ofzo, en ga zelf naar IKEA. Of bind je kind vast aan je pols. Triest dat mensen hun kind kwijtraken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:15 schreef OA het volgende:
Moet jij dan ook omroepen: "Thomas wil nu opgehaald worden door zijn mama in het kinderparadijs..."![]()
Ok, dan werkt ie niet..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:15 schreef Muck het volgende:
[..]
heb ik ook gezegd
[..]
mja, ze is al jaren aan de pil.... maar blijkbaar werkte dat dus niet nee
Kuuks toch!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heheh. De pil? Wat is dat?.
Hoe oud was ze toen ze d'r 1e kreeg dan Muck?
Dámn. Zonde.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:16 schreef Muck het volgende:
euh, reken, reken, net 19
nee ze krijgen een pieper mee, en anders moeten we de receptie bellen en die roepen omquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:15 schreef OA het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook vreselijk!![]()
Sowieso Ikea![]()
![]()
Ik slik de pil hoor. Ik snap ook niet dat er mensen zijn die zo'n ding vergeten. Als ik ergens stipt mee ben is het met dat dingquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:17 schreef OA het volgende:
Kuuks toch!![]()
Dus jij had al lang 1000x zwanger kunnen zijn... wat een geluk heb jij zeg...![]()
"Kunnen de ouders van Thomas naar de parkeerplaats komen, alwaar het ventje aan het asfalt zit geplakt, na een onzachte aanvaring met een X5..."quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Thomas wordt nu naar buiten gezet op de parkeerplaats"
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:18 schreef OA het volgende:
"Kunnen de ouders van Thomas naar de parkeerplaats komen, alwaar het ventje aan het asfalt zit geplakt, na een onzachte aanvaring met een X5..."![]()
Ik was iets subtielerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:18 schreef OA het volgende:
[..]
"Kunnen de ouders van Thomas naar de parkeerplaats komen, alwaar het ventje aan het asfalt zit geplakt, na een onzachte aanvaring met een X5..."![]()
mij ook eerlijk gezegd...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er is wel een kansje van 0,0001 % dat je zwanger raakt, ondanks het slikken van de pil. Maar twee keer zwanger lijkt me een typisch gevalletje van niet slikken.
Ik gaf gewoon een logisch vervolg aan jouw verhaal!quote:
Mja. Ik bedoel ongelukjes. Oké. Ik was er ook éénquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:20 schreef Muck het volgende:
mij ook eerlijk gezegd...
Dat heeft dan tenminste een verklaarbare reden!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn mama raakte ook door de pil heen zwanger van mn broer kwam door de medicijnen tegen epilepsie die ze slikte (nu staat er ind e bijsluiter dat de pil icm die medicijnen niet werkt, toen niet) dus naar de dokter die haar voor gek verklaarde, ze kreeg een zwaardere pil mee maar ook bleek 1.5 jaar later dat die niet met de mediciijnen werkten en toen was ze zwanger van mij
Ga gewoon niet naar Ikea!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoe vaak ik dat niet hoor bij IKEA. Dan denk ik echt van, dump die kids bij opa en oma ofzo, en ga zelf naar IKEA. Of bind je kind vast aan je pols. Triest dat mensen hun kind kwijtraken.
Jahwel. Ze hebben daar leuke accesoires.quote:
en leuke medewerkersquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jahwel. Ze hebben daar leuke accesoires.
Nou....quote:
nah, ze zijn erg gelovig opgevoed, dus abortus zat er niet in...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:17 schreef OA het volgende:
[..]
Ok, dan werkt ie niet..
Dan nóg heb je de keuze om zwanger te blijven, als je nog niet aan kinderen toe bent!![]()
absoluut! ze zat in het laatste jaar van de opleiding (lees: bij mij in de klas) en nu zit ze thuis met 2 van die huilers. zonder diploma.quote:
ik snap dat ook nooit!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik slik de pil hoor. Ik snap ook niet dat er mensen zijn die zo'n ding vergeten. Als ik ergens stipt mee ben is het met dat ding. Secretaresse in me denk ik.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn mama raakte ook door de pil heen zwanger van mn broer kwam door de medicijnen tegen epilepsie die ze slikte (nu staat er ind e bijsluiter dat de pil icm die medicijnen niet werkt, toen niet) dus naar de dokter die haar voor gek verklaarde, ze kreeg een zwaardere pil mee maar ook bleek 1.5 jaar later dat die niet met de mediciijnen werkten en toen was ze zwanger van mij
Dat vind ik altijd zo stom, als iemand over zijn eigen kinderen zegt dat het een ongelukje was... Net alsof je niet blij bent met het kindquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja. Ik bedoel ongelukjes. Oké. Ik was er ook één. En dat is nog te merken.
Maar twee ongelukjes..
die zie ik nooit bij de ikea...quote:
Ja preciesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:22 schreef OA het volgende:
[..]
Dat heeft dan tenminste een verklaarbare reden!
Maar als die er niet is, is het onwaarschijnlijk om 2x zwanger te worden, ondanks het slikken van de pil...![]()
[..]
Gelovigen breinen ook een truiquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:25 schreef Muck het volgende:
nah, ze zijn erg gelovig opgevoed, dus abortus zat er niet in...
Kom naar Utrecht zou ik zeggenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
die zie ik nooit bij de ikea...
volgens mij is het echt geheel selfservice daar bij Duiven
Prima, groene thee graagquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
naast Pheno op de bank plaatsneemt
Nog een bakje Ph?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:25 schreef OA het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo stom, als iemand over zijn eigen kinderen zegt dat het een ongelukje was... Net alsof je niet blij bent met het kind![]()
Als dat het geval is, had je er iets aan moeten doen toen dat nog mogelijk was!![]()
Ok, het is dan misschien wel per ongeluk, maar dan kan je beter zeggen dat het niet gepland was.![]()
En als je dan besluit het kind te houden, moet je er verder nooit meer over zeiken!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |