Dat ligt eraan hoe Suarez zich nu ook gaat opstellen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:38 schreef Dylan Dog het volgende:
De redding van het voetbal.
Het jammere is dat ze daarin volkomen gelijk hebbenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:44 schreef peaceman het volgende:
Aan de andere kant is het onbegrijpelijk dat er bepaald is dat Groningen en Ajax min of meer dezelfde resultaten gehaald hebben de laatste jaren.
Nee, want hoe vaak won Groningen de beker? Hoeveel wedstrijden speelde Groningen Europees?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het jammere is dat ze daarin volkomen gelijk hebben![]()
Ze zeggen wel dat er positieverbetering is, maar niet zodanig dat hij in het gelijk gesteld kan worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, want hoe vaak won Groningen de beker? Hoeveel wedstrijden speelde Groningen Europees?
Ja, jullie zijn de beste!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, want hoe vaak won Groningen de beker? Hoeveel wedstrijden speelde Groningen Europees?
Tja ik vind dat een erg vage argumentatie. Jij niet?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze zeggen wel dat er positieverbetering is, maar niet zodanig dat hij in het gelijk gesteld kan worden.
Dan kan je ook zeggen dat het van Ajax naar PSV een positieverbetering is terwijl dat in de praktijk niet echt is.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja ik vind dat een erg vage argumentatie. Jij niet?
Tja, volgens mij is het appels en peren. Ajax zal in principe altijd mee strijden om het kampioenschap, Groningen niet, PSV wel. Kortom: Groningen is niet te vergelijken met PSV of Ajax.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan kan je ook zeggen dat het van Ajax naar PSV een positieverbetering is terwijl dat in de praktijk niet echt is.
geen bash naar PSV toe
Dat zei men een paar jaar geleden ook over AZ.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja, volgens mij is het appels en peren. Ajax zal in principe altijd mee strijden om het kampioenschap, Groningen niet, PSV wel. Kortom: Groningen is niet te vergelijken met PSV of Ajax.
Dit soort argumenten zijn juridisch niet houdbaar.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja, volgens mij is het appels en peren. Ajax zal in principe altijd mee strijden om het kampioenschap, Groningen niet, PSV wel. Kortom: Groningen is niet te vergelijken met PSV of Ajax.
Groningen heeft geen arrogante leenbankbeheerder achter zich staan.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat zei men een paar jaar geleden ook over AZ.
ja idd , gaat Ajax weer toch nog maar weer een poging doen ? dat ze dat geld dan nu wel willen neertellen ?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:38 schreef Suijk het volgende:
Ja, goede uitspraak, maar wat nu?
Ajax praat met Nijland over een overgang van Suarez naar Ajax. Suarez maakt er een boel heisa van en regelt een arbitragezaak, maar nee, Ajax pest groningen!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ja idd , gaat Ajax weer toch nog maar weer een poging doen ? dat ze dat geld dan nu wel willen neertellen ?
Of gaan ze nu een andere Nederlandse club '' pesten '' ?
De rechter zag Ajax/Van Geel wel degelijk als regisseur achter de schermen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ajax praat met Nijland over een overgang van Suarez naar Ajax. Suarez maakt er een boel heisa van en regelt een arbitragezaak, maar nee, Ajax pest groningen!
Ben je klaar met het voorlezen uit het grote sprookjesboek?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ajax praat met Nijland over een overgang van Suarez naar Ajax. Suarez maakt er een boel heisa van en regelt een arbitragezaak, maar nee, Ajax pest groningen!
Waar zeg ik dat Ajax er niks mee te maken had, Ajax is natuurlijk nieuwsgierig naar de uitspraak en het is mooi meegenomen als het goed zou aflopen. Kun je dit wel lezen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:10 schreef Heerlijkheid het volgende:
Gast, er was zelfs vertegenwoordiging van Ajax in de rechtszaal aanwezig... Maar ze zullen er wel niks mee te maken hebben! Dream on![]()
Niet om een overgang naar Ajax af te dwingen. Als bijvoorbeeld Chelsea morgen zou bellen, en Groningen zegt weer nee, dan mag Luis weer een arbitragezaak beginnen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:35 schreef mcyodogg het volgende:
Hij wordt aan zijn contract tot 2011 gehouden wordt gesteld, betekent dat ook dat Suarez tot dan, niet meer aan hoeft te komen met een arbitragezaak?
Kijk die Nijland eens big grijnzen johquote:
Weet ik nog niet, nieuws is heel vers.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:39 schreef sjimz het volgende:
Voor hoeveel?
6,5 miljoen dusquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, nieuws is heel vers.
Ik denk voor de jackpot.![]()
quote:GRONINGEN - Luis Suárez gaat toch naar Ajax. De spits van FC Groningen heeft donderdagmiddag een overeenkomst bereikt met de club.
De spits was eerder naar de arbitragecommissie gestapt om een vertrek naar Ajax af te dwingen. Hij eiste dat de club hem zou laten gaan omdat sprake was van een forse positieverbetering. De KNVB gaf hem daarin geen gelijk.
De KNVB stuurde met die uitspraak de beide clubs feitelijk weer naar de onderhandelingstafel om een afkoopsom af te spreken. Eerder liepen deze onderhandelingen op niets uit; Groningen vroeg 9,5 miljoen euro, Ajax wilde niet hoger gaan dan 6,5 miljoen euro.
Hoeveel Ajax op tafel legt voor het goudhaantje van de FC, is nog onbekend.
Donderdag 9 augustus 2007, 17:34 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |