Iemand een idee?quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:18 schreef Jeroen_M het volgende:
Wat ik me al een tijdje afvraag, waarom spelen de yankees zonder naam op hun jersey?
Hou op, hou op. Ik zit hier zowat met tranen in de ogen.quote:
Joh laat ze nou ook eens 1 keer winnen...... kunnen ze in ieder geval die 9-game losing streak van zich afschudden. Morgen en overmorgen mogen de Yankees weer.quote:Op maandag 3 september 2007 19:57 schreef Phoolie het volgende:
Zie ik die smerige mariners ineens voorstaan![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 19:57 schreef Phoolie het volgende:
Zie ik die smerige mariners ineens voorstaan![]()
Morgen maar weer een nieuwe losing streak voor de Mariners leven in blazen danquote:Op maandag 3 september 2007 21:55 schreef maartena het volgende:
[..]
Joh laat ze nou ook eens 1 keer winnen...... kunnen ze in ieder geval die 9-game losing streak van zich afschudden. Morgen en overmorgen mogen de Yankees weer.
quote:
Je moet gewoon de goede dingen koesteren.quote:
Mariners verslagen door de Yankees.quote:
Wel leuk voor 'onze' Wladimir Balentien dat ie als PH zijn MLB debuut mocht maken. En dat deed met een 2-honkslag (en 2 RBI's).quote:Op woensdag 5 september 2007 06:53 schreef maartena het volgende:
[..]
Mariners verslagen door de Yankees.
Athletics verslagen door de Angels.
Het verschil? 7.5 Games.
Ja goed debuut. Mariners evenaarden die inning trouwens een MLB-record, namelijk 6 PH in een inning.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:58 schreef fanneke het volgende:
[..]
Wel leuk voor 'onze' Wladimir Balentien dat ie als PH zijn MLB debuut mocht maken. En dat deed met een 2-honkslag (en 2 RBI's).
quote:Tigers center fielder Curtis Granderson joined Willie Mays and Frank "Wildfire" Schulte as the only players in major league history with 20 stolen bases, 20 homers, 20 triples and 20 doubles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |