eindstand: 13-9 voor CWSquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:17 schreef fanneke het volgende:
Gekke wedstrijd nu in Yankee Stadium.
White Sox scoorden in de 2e inning 8 runs. De Yanks deden het in de gelijkmakende slagbeurt na, 8-8.
Inmiddels in de 5e 10-8 voor de White Sox.
Beide teams zijn al aan hun 3e pitcher toe. (Clemens en Garland, toch niet de minste, konden er in de 2e inning al af)
-edit- inmiddels 11-8
American league en National league zijn vroeger opgericht als twee verschillende competities. De winnaars van beide leagues speelden jaarlijks om de titel (world series). Ze speelden door het jaar heen ook niet tegen elkaar. Laatste jaren is dat wat anders met interleague-wedstrijden. Er is zelfs nog verschil tussen de AL en de NL. De AL kent een gekozen slagman en de NL niet. Daar is de negende slagman de pitcher. Zo zit het volgens mijquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:00 schreef Mike.Strutter het volgende:
De indeling van de National en de American League, hoe is die er eigenlijk zo gekomen, want ik zie daar niet een bepaald systeem in op het eerste gezicht![]()
Heb z'n eerste inning nog gezien. Begon goed met 2 k's, maar met Holliday en Helton is het een ander verhaal om strikeouts te gooien. Nice breaking ball though.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:59 schreef Colplay het volgende:
No decision voor Van den Hurk. Weet wel zijn ERA iets te verlagen. Eerste inning kostte te veel pitches (41). Pas na 36 pitches pas eerste bal in-play na 2 strikeouts en 2 BB's. Single kostte eerste run. Uiteindelijk 4 1/3 inning gegooid en met 3-2 voorsprong de heuvel verlaten.
relievers verprutsen het in de 9e voor de Cubs.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:37 schreef popolon het volgende:
Mets - Cubs in de 5e nog op 0-0, toch een goede matchup.
Je weet wel je favorieten uit te zoeken zeg.quote:
Z'n 500e HR.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 07:02 schreef popolon het volgende:
755 is here.
quote:
Omdat die jongens ermee opgroeien en dagelijks uren in de batting cage staan misschien?quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:38 schreef maril het volgende:
Hoe komt het toch dat men in de VS makkelijk een homerun slaat ten opzichten van Nederland.
Baseball wordt hier natuurlijk met de paplepel ingegoten. Om dezelfde reden kun je een Nederlands voetbal team (met 16 miljoen Nederlanders) tegenover een Amerikaans voetbal team zetten (met 300 miljoen inwoners) en toch een beter voetbal team hebben.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:38 schreef maril het volgende:
Hoe komt het toch dat men in de VS makkelijk een homerun slaat ten opzichten van Nederland.
Ja, hier heb je ook de USC Trojans (University of Southern California) die dan spelen in zo'n "stadionnetje".quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:50 schreef popolon het volgende:
Tja, die stadions van de uni's zijn al mega: In het stadion van de 'University of Michigan' gaan maar 112.000 man in.
Jammer alleen dat er nog wel eens gewerkt moet wordenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:35 schreef maartena het volgende:
Ik zie dus dat hen die digitale kabel hebben in Nederland/Europa met NASN vandaag weer flink hebben kunnen genieten van honkbal! 8 wedstrijden de hele dag, waarvan 2 LIVE vannacht om 01:00 en 04:00.
Als ik ooit weer eens in Europa zou wonen, is dat toch wel het eerste station dat ik meteen aanschaf op de kabel.
Daar hebben ze de DVR voor uitgevonden. Of als je erg ouderwets bent, de 20e eeuwse Videorecorder.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:32 schreef Guard het volgende:
Jammer alleen dat er nog wel eens gewerkt moet worden![]()
ik ga echt geen MBL "tapen", kijken als het erop is is leuk, maar daar houdt het voor mij op....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:55 schreef maartena het volgende:
[..]
Daar hebben ze de DVR voor uitgevonden. Of als je erg ouderwets bent, de 20e eeuwse Videorecorder.
Eensch. Wat ik wel vaak doe is live beginnen met kijken, en zo een inning of twee later moet ik naar de WC, of is het tijd om eten te koken of de telefoon gaat of weet ik veel.... en dan gaat ie zo een 20 minuten op pauze, en dan ga ik daarna gewoon weer verder. Ook wel handig, kun je weer door wat commercials heen spoelen enzo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:25 schreef popolon het volgende:
Een sportwedstrijd kijk je live vind ik.
ik had er geld op in moeten zettenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:55 schreef Dos37 het volgende:
Vanacht gaat Bons zijn record slaan. Om 4 uur is het op NASN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |