Vrouwen kunnen van alles beweren!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En hoe denk je dan over ongesteld worden? Dat is ze namelijk nu
Die gelooft nog steeds in de act die Nadia doet...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:45 schreef Dark het volgende:
Jaap heeft, respect, nobelheid en integriteit voor Nadia!
Nadia die een broekje aan heeft ipv een string zegt al heel veel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:45 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Sorry, dat ik even een vies praatje moet houden.
Heb jij in haar kruis gekeken op het toilet???
misschien is dat het ook wel wat mij in haar bewegingen zo opvalt...net of er iets niet klopt...het heeft gewoon niet echt iets vrouwelijks die bewegingingen...het ziet er ook allemaal zo gespeeld uit als ze danst...travestieten hebben dat ookquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:42 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Juist. Let ook maar op haar benen. Mannelijk smalle knieeen en veel te gespierd.
t lijkt net of ie stiekum bijsluipt op een vakantiefoto van anderen whehehequote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:47 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dennix lijkt ook te genieten![]()
Ach, Nadia is gewoon blij met haar billen!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:48 schreef blomst het volgende:
[..]
Nadia die een broekje aan heeft ipv een string zegt al heel veel.
Die loopt graag met haar billen bloot voor de camera.
Als je tampons gebruikt kan je gewoon een string aan hoor. Er zijn zelfs speciale sponsjes die zodanig werken dat hoeren gewoon kunnen werken! Naad speelt het leuk.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:48 schreef blomst het volgende:
[..]
En ik vind dat je praatjes vrij onsmakelijk zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:33 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Heb 18 jaar sportles gegeven aan pubermeiden (turnen). Ik zie, wanneer iemand anatomisch klopt.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:48 schreef Dark het volgende:
[..]
Alle gekheid op een stokje, voor mij is Nadia gewoon een vrouw, tot dat het tegendeel bewezen is en dat geldt ook voor Lieke en Amanda.![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Voor mij is het een man, tot het tegendeel bewezen is
![]()
Potverdikke. Als je een act goed wil opvoeren, moet je het ook goed doen!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:48 schreef blomst het volgende:
[..]
Een live optreden kan natuurlijk nooit zo zijn als een in de studio klaargestoomd cd-tje. Bij Live is het sfeertje wat ze kunnen neerzetten belangrijk. En het lijkt mij dat ze genieten, behalve die ene met dat sjaaltje, die weet zich nooit een spontane houding te geven.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:48 schreef tipsch het volgende:
ze kunnen voor geen meter zingen, jammer.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:52 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
knip
Juist zij had dan voor tampons gekozen, waardoor je gewoon een string kan blijven dragen.
Draadje gewoon afknippen![]()
Heu? Dan is een kind krijgen ook onsmakelijk!!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik vind dat je praatjes vrij onsmakelijk zijn.
Althans dat wordt beweerd...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En hoe denk je dan over ongesteld worden? Dat is ze namelijk nu
Ik zag ergens een cap van nadia in een blauw jurkje en toen vond ik haar qua bouw toch veel weg hebben van een man. Verder zie ik het er niet echt aan af.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:42 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Juist. Let ook maar op haar benen. Mannelijk smalle knieeen en veel te gespierd.
Uit wanhoop houdt hij af en toe Elly vast.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:53 schreef pasjesjen het volgende:
Wat staat dennix alleen
Blijf me erover verbazen dat ze zelf niet ziet dat ze een pannenkoekreet heeftquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:50 schreef Dark het volgende:
[..]
Ach, Nadia is gewoon blij met haar billen!![]()
ja echt hequote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Uit wanhoop houdt hij af en toe Elly vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |