Misschien lijkt dat wel voor ons , als je daar echt staat klinkt het denk ik anders en zit je ook echt in die sfeer. Dit is echt zo'n zwoele zomer avond.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:36 schreef demins het volgende:
Vals gedoe in een 'experimentele' mix. Erg jammer...

Hebben we toch al lang uitvoerig besproken?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:34 schreef mahe het volgende:
[..]
hoe zit het dan want ik twijfel sterk moet ik zeggen![]()

Noem je dit een zwoele avond?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:39 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Misschien lijkt dat wel voor ons , als je daar echt staat klinkt het denk ik anders en zit je ook echt in die sfeer. Dit is echt zo'n zwoele zomer avond.

quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:39 schreef blomst het volgende:
Heeft Brian zijn gitaar er al bij gehaald?

Volgens mij heb jij een hekel aan Brian.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:39 schreef blomst het volgende:
Heeft Brian zijn gitaar er al bij gehaald?

ja bedankt voor je uitleg ik zag vandaag ook die triceps oefening van hem/haar, er is menig man met minder spier tonusquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:39 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Hebben we toch al lang uitvoerig besproken?
Iemand kan namelijk ook met een dubbel geslacht geboren worden.
Dat idee heb ik bij N.
Sterke vrouwelijke trekken, maar die zijn volgens mij met correctie operaties gedaan.
Haar schouders zijn veel te breed, haar heupen te smal. Haar vulva is ook vrij breed. Hele mannelijke platte billen, die volgens mij met silliconen zijn bewerkt. Je ziet soms een rand zitten als zij zich spant.
Nou ja, ik zie nog meer, maar lees de cossen hier nog maar eens over na.
Nogmaals. Niet erg, maar kom er gewoon voor uit!
Zelfs als zij geslachtsgemeenschap gaat hebben, ben ik niet overtuigd. Dat kan Kelly namelijk ook volgens mij.

Juist. Let ook maar op haar benen. Mannelijk smalle knieeen en veel te gespierd.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:41 schreef mahe het volgende:
[..]
ja bedankt voor je uitleg ik zag vandaag ook die triceps oefening van hem/haar, er is menig man met minder spier tonus

Ik vind het dikke onzin.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:39 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Dat idee heb ik bij N.
Sterke vrouwelijke trekken, maar die zijn volgens mij met correctie operaties gedaan.
Haar schouders zijn veel te breed, haar heupen te smal. Haar vulva is ook vrij breed. Hele mannelijke platte billen, die volgens mij met silliconen zijn bewerkt. .Je ziet soms een rand zitten als zij zich spant.
Borsten die heel wijd staan. Zie je vaak bij mannen die getransformeerd willen worden. Nou ja, ik zie nog meer, maar lees de cossen hier nog maar eens over na.
Zelfs als zij geslachtsgemeenschap gaat hebben, ben ik niet overtuigd. Dat kan Kelly namelijk ook volgens mij.

quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een hekel aan Brian.![]()

En hoe denk je dan over ongesteld worden? Dat is ze namelijk nuquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:39 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Dat idee heb ik bij N.
Haar schouders zijn veel te breed, haar heupen te smal. Haar vulva is ook vrij breed. Hele mannelijke platte billen, die volgens mij met silliconen zijn bewerkt. .Je ziet soms een rand zitten als zij zich spant.
Borsten die heel wijd staan. Zie je vaak bij mannen die getransformeerd willen worden. Nou ja, ik zie nog meer, maar lees de cossen hier nog maar eens over na.

ketchupquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En hoe denk je dan over ongesteld worden? Dat is ze namelijk nu

We zullen zien. Dit is tenslotte sensatie voor de Kooi. Kunnen ze wel gebruiken dit gespeculeer.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:42 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik vind het dikke onzin.
En stel het zou zo zijn dan hoeft ze daar niet vooruit te komen.
En Kelly was een man, das dan weer heel anders.

Dat zegt zequote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]

Sorry, dat ik even een vies praatje moet houden.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]

Ik hoop het, maar ik geloof het niet meer.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:45 schreef blomst het volgende:
Nou kom op met het laatste nummer, afbreken duurt ook weer een poos, en ze moeten nog met z'n allen op de bank.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |