quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:01 schreef riri het volgende:
dennix...giet er nog wat meer sambucca in jongen
krijgen we vanavond sm dennix met allemaal bloed van nadia tegen alle camera's
Zeg het maar...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heeft Brian nu een soort van Hitler kapsel?
Lieke is een badmuts! En wat doen we met badmutsen? Die stemmen we weg!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:11 schreef grazygirl het volgende:
goedenavond allen
ligt het nu aan mij of is Lieke erg arrogant en vervelend aan het worden![]()
heb het al een paar dagen niet gevolgd maar hoe ze loopt zeg, mijn god wat een kapsones, en iedere keer hoor ik haar overal tussen![]()
Jij waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij lijkt er zelfs wel een beetje op. Alleen niet arisch genoeg
????????????????????????????????????????????????????????????????quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lieke is een badmuts! En wat doen we met badmutsen? Die stemmen we weg!
Bedekt een groot gedeelte van zijn gezichtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:15 schreef schatje het volgende:
Brian moet een baardje laten staan.
Ja, maar ik vind Amanda er vaak ook maar raar bij lopen, en de broeken en overhemden van Huub zijn volgens mij bijna allemaal te langquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:18 schreef schatje het volgende:
Miss Lilibeth is over het algemeen wel oké met haar aankopen voor DGK, maar al die jurkjes voor Lieke zijn vreselijk.
Ze blijft die H&M krengen ook maar aantrekken en dit is toch de meest vreselijke van allemaal. Die van vanmorgen was ook niet geweldig maar deze is echt afschuwelijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:18 schreef schatje het volgende:
Miss Lilibeth is over het algemeen wel oké met haar aankopen voor DGK, maar al die jurkjes voor Lieke zijn vreselijk.
Daarvoor heeft hij zijn stem tegen (hoge giechel). Psycho kan volgens mij weer wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:19 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Karakter/dictator spelen kan hij wel
Muuwhaahhaaahhaaquote:
Top opquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:00 schreef farceman het volgende:
w
Die kan zo bij Ajax gaan spelen...quote:
Oh een eastender fan...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:31 schreef FdW het volgende:
Eastenders op BBC1, even kijken en ik weet wat morgen in DGK gebeurt...![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:31 schreef FdW het volgende:
![]()
Veel plezier mijnheer Sonneberg!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:31 schreef FdW het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is het simpelst een vrouw op leeftijd van hem te maken.
[afbeelding]
Ik ook, maar ik kijk al een tijdje niet meer. Het schijnt nu weer beter te zijn.quote:
[..]
[afbeelding]
sorry gooi em wel wegquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:34 schreef mootie het volgende:
Wie zit er heel vies een snoepje te sabbelen op stream 1?
Like lick you, 2 dollals, yes? Me love you long time!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
OT Zondag alles achter elkaarquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kijk al een tijdje niet meer. Het schijnt nu weer beter te zijn.
Brian gaat de pimpdaddy uithangen .
Oh, ik dacht aan Dustin Hoffman in dragquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Like lick you, 2 dollals, yes? Me love you long time!
Ik moest gelijk denken aan een hele lelijke travo Thaise hoer in oorlogstijd.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik dacht aan Dustin Hoffman in drag![]()
Koosje Veenendaal by Kees van Kooten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik dacht aan Dustin Hoffman in drag![]()
Verdomd. Maar een trafo prostituee kan natuurlijk ook... genoeg mogelijkheden voor Brian. Zul je net zien dat hij ook al niet kan acteren.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:39 schreef demins het volgende:
[..]
Koosje Veenendaal by Kees van Kooten.![]()
of we zetten ze op?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lieke is een badmuts! En wat doen we met badmutsen? Die stemmen we weg!
Een verkering?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:45 schreef mootie het volgende:
El kon gister een verkering krijgen.
Ze is er ookquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:50 schreef F04 het volgende:
Elly zou vandaag toch komen?
Ja en wie is er dan nuquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:50 schreef F04 het volgende:
Je ziet er wel enigjes uit hoor!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:50 schreef Giggio het volgende:
Zooo... zit er klaar voor, borrel - peukie... vanavond toch DE grote EXIT van NetNix ?
Of heb ik mij voor niets opgetut ???
Dat meen je niet ......quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:50 schreef F04 het volgende:
Ik hoop nog steeds dat er een gedagzegfeestje komt maar dat zal wel niet. Er komt vast een optreden waarbij de bewoners weer gapend naar gaan kijken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:52 schreef grazygirl het volgende:
weet iemand de reden waarom die leden zich zo opgedoft hebben?
mmm niet veel bijzonders dusquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat er een gedagzegfeestje komt maar dat zal wel niet. Er komt vast een optreden waarbij de bewoners weer gapend naar gaan kijken.
EXIT Outfit!!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:54 schreef demins het volgende:
OMG! Dennis heeft zich extra fout gekleed! Net als brother Brian...
Nadia vindt het supersexy.... zooooo lekker foutquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:54 schreef demins het volgende:
OMG! Dennis heeft zich extra fout gekleed! Net als brother Brian...
Je ziet mensen opbouwen bij het zwembad,dus er komt een band.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat er een gedagzegfeestje komt maar dat zal wel niet. Er komt vast een optreden waarbij de bewoners weer gapend naar gaan kijken.
Jij bent blijkbaar bekend met het repertoire...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:54 schreef mootie het volgende:
Dennis zingt gezellig een moppie Backstreet Boys, van zijn muziekkeuze moet hij het ook al niet hebben.
In het zwembad, hoor ik net!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:56 schreef farscapevr6 het volgende:
als er muziek zou komen dan zou dat toch wat langer nodig hebben om op te bouwen??
of gaan ze in de tuin spelen?
Het zwembadterras en de kapsalon waren vanaf vanmiddag verboden terrein, stond op de plasma.quote:
Hij trapt er niet in.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:59 schreef Dark het volgende:
Nadia en Amanda zijn ernstige pogingen aan het wagen om Huub aan de alcohol te krijgen.
404.000 vindt hij genoegquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:00 schreef noekje het volgende:
Huub: nee, 400.000 euro vind ik genoeg. Gisteren heb ik een beetje champagne gedronken en misschien zondag.
"Slagerrrrij J. van der Vennnnn"quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:03 schreef mazaru het volgende:
Wat doen ze toch allemaal met die jongen?
Hij gaat steeds meer op Michael Jackson lijken
[afbeelding]
de muziekquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:03 schreef mspoez het volgende:
Wat was er nou met aandacht? Van Huub mocht Nadia geen aandacht geven aan...?
aan dat bandje wat er buiten speeltquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:03 schreef mspoez het volgende:
Ze moeten net doen alsof ze niet weten, dat er een bandje op het zwembadterras staat te spelen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:03 schreef mspoez het volgende:
Huh? dat zal toch wel stemmen zijn dan...niet het optreden zelf?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:05 schreef blomst het volgende:
[..]
aan dat bandje wat er buiten speelt
blond terug kijktquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:06 schreef mspoez het volgende:
[..]
Huh? dat zal toch wel stemmen zijn dan...niet het optreden zelf?
*blond kijk*
Brian. Hij moet er bijna van huilen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:06 schreef demins het volgende:
Wie kent dit nummer?
Edit: laat maar zitten. Het begon leuk...
Wat bedoelt Amanda met bodyshots?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:04 schreef noekje het volgende:
Amanda wil Huub morgen iig dronken hebben ivm Kim.
Amanda: mag ik hem bodyshots geven?
Brian: nee nee nee, die credits gaat hij niet krijgen. Ik ga je niet uitlenen.
Weet je t ook niet?quote:
Drankje tussen haar tetten, en dan de man met zn hoofd tussen de tetten het drankje opdrinken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:09 schreef demins het volgende:
[..]
Wat bedoelt Amanda met bodyshots?![]()
glaasjes drank tussen heur tiet'n, die Huub dan moet proberen leeg te zuigen (de glaasjes, niet de neptieten). Heel hip, schijnt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:09 schreef demins het volgende:
[..]
Dan likt die de drank tussen haar borsten wegquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:09 schreef demins het volgende:
[..]
Je mag hier ook best enthousiast doen, hoor!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:09 schreef mspoez het volgende:
[..]
Weet je t ook niet?
( ik was enthousiast aan het doen op de sportschool dus ik dacht, wellicht dak wat gemist heb, zie je)
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:10 schreef FdW het volgende:
Volgens het Eastenders script krijgt Huubje het echt 100% zeker moeilijk wanneer Dennix een pet met een klep opzet.
Tamelijk omslachtig, lijkt me!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Drankje tussen haar tetten, en dan de man met zn hoofd tussen de tetten het drankje opdrinken.
Is dat ook goed, caloriegewijs?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:10 schreef demins het volgende:
[..]
Je mag hier ook best enthousiast doen, hoor!![]()
Komt geen post!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:09 schreef Giggio het volgende:
Is er al post voor dEXIT?
Huub is sterk genoeg om nee te zeggen. Ik denk dat die het er moeilijker mee zou hebben als niemand het er over zou hebben.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:10 schreef riri het volgende:
het lijkt me toch dat je iemand geen alcohol op mag dringen als ie aangeeft dat die dat niet wil
dat is net als met drugs....
ik vind dat een hele zwakke en laakbare zet in het spel als je dat wilt gaan gebruiken als presmiddel
Smerig. Natasia kon daar ook wat van.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In de gootsteen staat een sopje, Elly gebruikt dat voor alles. Het voor-alles-en-nogwat-doekje een keer uitwringen, spuitfles allesreiniger door de schaal met paprika/komkemmer, het sopdoekje er doorheen en alles kan weer terug in de schaal. Jummie .......
nou ja.... F*cking hell... was dah nou?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Komt geen post!
Ze wachten gewoon totdat er weer iets gigantisch uit de klauwen gaat lopen, dan komt er weer "iemand heel hoog" met een preek en dan........worden de regels weer aangescherpt.
En dan...........begint het feest weer van voren af aan!![]()
Okayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy, Elly gaat vanavond zingen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:05 schreef Peter6000 het volgende:
Zo.
Ik heb de redactie gemaild of Elly nog een keer dat "Bossie rode rozen" wil doen.
Alle mails worden gelezen (gegarandeerd, stond erbij), dus wie weet.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:16 schreef mootie het volgende:
Als je Brian en Amanda nu samen ziet denk je: Middelbare vrouw waar ga je met die tiener naar toe![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |