Grotendeels eens, vind alleen The Lady In My Life wel een geweldig nummer. This Time Around en 2Bad kan ik ook wel waarderen, al luister ik er niet ontzettend vaak naar.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:37 schreef Zapato het volgende:
I don't like:
OTW: Girlfriend
Thriller: Lady In My Life
BAD: Speed Demon
Dangerous: She Drives Me Wild, Can't Let Her Get Away, Keep The Faith
HIStory: This Time Around, Childhood, Little Susie, Smile 2Bad
BOTDF: Superfly Sister
Invincible: Invincible, Heaven Can Wait, Butterflies, Privacy, Threatened
Wat zeg je nou Rnnz?!
Neequote:Op zaterdag 3 november 2007 16:04 schreef DrDentz het volgende:
Ze zullen wel gewoon Xscape ofzo gedraaid hebben. Net als dat Giel Beelen twee maanden nadat het online stond "No Friend of Mine" als het 'nieuwe' nummer van MJ presenteerde bij De Wereld Draait Door.
Waarom post je dan daar dat je ze niet chill vindt.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:31 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Grotendeels eens, vind alleen The Lady In My Life wel een geweldig nummer. This Time Around en 2Bad kan ik ook wel waarderen, al luister ik er niet ontzettend vaak naar.
Lol heb ik dat gepost joh?!quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:31 schreef Zapato het volgende:
[..]
Waarom post je dan daar dat je ze niet chill vindt.![]()
(vind de andere nummers ook goed trouwens, maar kan van die wel voorstellen dat je ze minder vindt)
quote:Op zondag 4 november 2007 22:44 schreef Noax het volgende:
Dit is idd een pre-release/bootleg cd.
Word.quote:Op zondag 4 november 2007 23:39 schreef glashalfvol het volgende:
01. Gangsta (No friend of mine) - oud Invincible materiaal
02. Let me let go *Is niet Michael Jackson
03. Someone put your hand out *Oud, is een nummer uit de Dangerous periode
04. Shout *B-single van de Invincible periode
05. I need you - with 3T Nieuwe cd, met oud materiaal, jammer hoor.
06. Biggerman *nep
07. Ride with me - Oud niet uitgebracht werk
08. Get out of my mind *nep
09. Mamacita - Is niet Michael Jackson
10. Xcape *Oud materiaal van Invincible periode
11. Why - with 3T *Nog eens oud materiaal. dat klot ja
12. What more can I give *
Kortom, bootleg cd van nep en oud materiaal op internet gepleurd door een of andere grapjas
Gást, wat doe je hierquote:Op zondag 4 november 2007 23:38 schreef Xaobotnik het volgende:
Idd. Het is ook niet voor niets een bootleg. Òf materiaal waarvan MJ/platenmaatschappij niet de bedoeling heeft dat het uitkomt, òf dat er gebruik is gemaakt van materiaal door derden en dan ook nog eens vaak zonder toestemming of bedoeling van e initiële artiest. Dus of MJ iets te verwijten valt....
Soms kan het overigens best aardig uitvallen. Hidden Treasures was bijv. een best redelijke verzameling. Nummers die voor het grote publiek onbekend waren, en zelfs voor menig MJ-fan stonden daarop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |