abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53844085
Iedereen wil dat, behalve MJ. Die gaat wrgnlijk weer gewoon voor het spektakel en het playbacken, niet wetende dat 'ie daar nu niet meer mee gaat wegkomen.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_53844615
Boh, als ie Paradiso oid zou doen dan krijgt ie massa's kritiek over hem heen. Je zou toch wel moeten weten dat de media zoiets zal afdoen als 'hij krijgt geen stadion meer vol, dus huurt ie maar een tent af'. Als Michael gaat touren, dan zal hij heus wel (als ie in Nederland komt) 1x Ahoy ofzo doen.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_53858697
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Boh, als ie Paradiso oid zou doen dan krijgt ie massa's kritiek over hem heen. Je zou toch wel moeten weten dat de media zoiets zal afdoen als 'hij krijgt geen stadion meer vol, dus huurt ie maar een tent af'. Als Michael gaat touren, dan zal hij heus wel (als ie in Nederland komt) 1x Ahoy ofzo doen.
Stel je voor gek.
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_53863388
MJ in Ahoy? Zie ik never nooit niet gebeuren. Die gaat gewoon voor het grootste dat er is, en dat is dus in NL gewoon die hamburger/UFO, oftwel de Arena.
Maar het zou inderdaad wel mooi zijn als hij in een kleine accomodatie een optreden zou geven; puur de muziek, als het even kan acoustisch. Maar hoe reëel dat is? De prijzen van die kaarten zullen de pan uit reizen. En hoe verantwoordt je dit tegen de meerderheid van je grootste fans die er niet bij kunnen zijn, omdat zoiets erg snel uitverkocht is, of mega duur is? Ik verdien niet zo heel veel, maar een rug leg ik er zo voor neer. En in de gekte ook zomaar twee. Maar ik denk niet dat velen dat voor een concertje van ongeveer twee uur kunnen opbrengen (laat staan méér). De beste oplossing zou gewoon een soort van MTV uplugged zijn, met een publiek louter bestaande uit prijswinnaars. Dat is, mocht hij het überhaupt ooit doen.
pi_53892575
quote:
In a short but sweet email, Michael Jackson’s publicist confirmed the King Of Pop will not be appearing on the X-Factor in the UK as some reports may suggest.

“It is not true that Mr. Jackson will be a part of the X-Factor.

Best.
Raymone K. Bain”
No shit!
pi_53893020
Goh, Raymone, dat hadden we nou echt niet zelf kunnen bedenken.
pi_53903325
Het zegt niks dat Raymone het ontkent;

Simon Cowell Confirms Jackson X Factor Appearance

Speaking on Radio 1 (UK) - music giant Simon Cowell confirmed that he was in talks with Michael Jackson (despite Raymone Bain’s denial) to make a special appearance on the UK’s talent show the X Factor. Talks centralised around either an appearance or a Thriller Tribute to or by the King Of Pop.

When pushed for more details Cowell was less enthusiastic as to whether or not an agreement would be finalised by Michael Jackson.

MJStar
pi_53903408
En dat is dus precies wat ik anders zou willen zien aan MJ. Dat hij eens niet voor de grootste stadia gaat maar de wat kleinere. Tuurlijk, er zullen dan altijd mensen naast de boot pissen maar dat is dan eenmaal niet anders. Dan moet je gewoon wat harder je best doen om aan kaarten te komen.
En zo'n eenmalig Paradiso optreden waar ik het over had, is natuurlijk puur voor de promotie, de hype en om een mooie dvd te maken. Gewoon f ervoor zorgen dat iedereen weer over je praat. F een goede Beat It, Billie Jean en Dangerous neerzetten. Ik noem maar wat. Gewoon f dikke stress overal, heerlijk.
pi_53920848
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 10:03 schreef MJboard het volgende:
Het zegt niks dat Raymone het ontkent;

Simon Cowell Confirms Jackson X Factor Appearance

Speaking on Radio 1 (UK) - music giant Simon Cowell confirmed that he was in talks with Michael Jackson (despite Raymone Bain’s denial) to make a special appearance on the UK’s talent show the X Factor. Talks centralised around either an appearance or a Thriller Tribute to or by the King Of Pop.

When pushed for more details Cowell was less enthusiastic as to whether or not an agreement would be finalised by Michael Jackson.

MJStar
Ik kan hier ook niet blind vanop uitgaan dat die Simon het wel bij het rechte eind heeft. Er staat duidelijk "in talks", oftewel hij heeft Michael misschien een keer gevraagd en Michael heeft te kennen gegeven het misschien wel leuk te vinden. Een hoop mensen raken al helemaal in een bliss wanneer Michael al dan niet iets toekent. Hoop heisa voor niks.
pi_53924638
Nee, daar heb je gelijk in. Michael kan niet zomaar even iemand over 'iets' spreken want dan is het gelijk bevestigd etc. Niet alleen Michael natuurlijk, celebs in het algemeen.
pi_54126705
Dood.. dood.. het is zo dood. Ongelofelijk zeg.

Ik draai de laatste tijd ook al amper meer MJ. Ik heb elk nummer zo'n 1000 keer gehoord en elk concert zo'n 1000 keer gezien.

:x
pi_54128555
pff tell me about it

Ik draai ook niet meer zo vaak iets van MJ, alleen als ik er echt zin in heb. Wat wil je na dik 10 jaar alle nummers tig keer gehoord te hebben .

Heb er zo'n hekel aan dat ie niet even laat weten wat ie allemaal aan het doen is en wat we in de nabije toekomst kunnen verwachten.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 09:52:34 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54128772
Ik was ooit een grote fan van Michael Jackson .
Toen ik een jaar of 14 was ben ik overgestapt op Bon Jovi en nu ben ik eigenlijk nergens meer echt 'fan' van (ik associeer het woord 'fan' ook met van die enge lui die nergens anders over kunnen praten en hun idool overal achtervolgen).
Ik zag op pagina 1 foto's van een Thrillerdance. Hebben jullie daar nu echt geen filmpje van gepost of heb ik eroverheen gekeken?

Hier is namelijk een link naar het filmpje: http://youtube.com/watch?v=FFDEKlgqQeo
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 24 oktober 2007 @ 09:59:31 #189
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_54128898
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 09:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik draai ook niet meer zo vaak iets van MJ, alleen als ik er echt zin in heb. Wat wil je na dik 10 jaar alle nummers tig keer gehoord te hebben .
Same here...
Muziek al tijden niet meer geluisterd.
Blijf uit interesse nog wel een beetje het nieuws volgen... altijd wel benieuwd naar een nieuw album en/of tv-optreden, omdat er toch altijd nog wel enige "magie" omheen hangt: waar komt ie mee, wordt het een hit... Thriller 2 (al gaat dat natuurlijk nooit gebeuren)?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_54130729
Luister nog wel regelmatig ff een nummertje, maar heb het nu allemaal al zo vaak gehoord inderdaad. Maar blijf t wel volgen, want de kans dat 'ie weer iets geniaals doet ís natuurlijk wel aanwezig.
  maandag 29 oktober 2007 @ 20:59:46 #191
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_54251777
Volgen wel. Luisteren wat minder. Zo af en toe een nummertje als ik er behoefte aan heb. We kunnen inderdaad niet eeuwig hetzelfde blijven luisteren. Maar goed, niemand die daarom vraag, volgens mij. We kunnen niets anders dan gewoon af te wachten.
pi_54253198
Het is vandaag alweer 6 jaar geleden dat Invincible uitkwam. 6 jaar niets nieuws
pi_54264751
KLaag. Blah.

2BAD en HIStory zijn toch wel erg goede nummers hoor...
pi_54281066
Michael jackson blijft legendarisch. Misschien is het wel beter om niks meer uit te brengen.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_54287382
Vond op Youtube dit filmpje. Prachtige interpretatie van het gitaarwerk in Give in to Me.
pi_54287564
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 16:50 schreef Rnnz het volgende:
Ja, idd, ik heb ook ergens nog een klein stukje waar MJ Stayin' Alive zingt van de Beegees. Leuk om te horen
Goed nummer.
Amstelveen de beste
pi_54289630
I don't like:

OTW: Girlfriend
Thriller: Lady In My Life
BAD: Speed Demon
Dangerous: She Drives Me Wild, Can't Let Her Get Away, Keep The Faith
HIStory: This Time Around, Childhood, Little Susie, Smile 2Bad
BOTDF: Superfly Sister
Invincible: Invincible, Heaven Can Wait, Butterflies, Privacy, Threatened

Wat zeg je nou Rnnz?!
pi_54297474
En nog een fotoshoot nu voor Ebony:

http://video.accesshollywood.com/player/?id=176309

Blad komt uit op 12 Nov.
pi_54297514
En een paar screen caps

donderdag 1 november 2007 @ 16:52:34 #200
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_54301658
Mooi!
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')