abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52749687
Ik las laatst een bericht dat het in het huis wat hij bewoonde een grote smeerboel was en dat z'n kinderen sliepen op vieze matrassen op de grond. Die gast zal wel zwaar depressief zijn en alles verwaarlozen. We kunnen wel een wedstrijdje houden met Guns N' Roses fans; wiens album is eerder uit? Michael's of Chinese Democracy.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:31:50 #77
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_52750369
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 12:07 schreef DrDentz het volgende:
Ik las laatst een bericht dat het in het huis wat hij bewoonde een grote smeerboel was en dat z'n kinderen sliepen op vieze matrassen op de grond. Die gast zal wel zwaar depressief zijn en alles verwaarlozen. We kunnen wel een wedstrijdje houden met Guns N' Roses fans; wiens album is eerder uit? Michael's of Chinese Democracy.
Ze worden steeds creatiever met roddels Waar is het bewijs?

Ik gok trouwens op Michaels album
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_52751438
Deze ja:
Michael Jackson is een ransaap

Geloof je het zelf
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_52756637
Ik vermoed dat er wel een kern van waarheid in zit. Voor de kinderen is het sneu.
pi_52763149
Ik denk ook wel dat er een kern van waarheid inzit, jammer genoeg. Hij heeft echt mensen nodig als bijv. Frank Dileo om z'n leven op gang te houden.
pi_52768683
  woensdag 29 augustus 2007 @ 05:08:03 #82
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_52771589
Lol, spot on

Op naar de 50
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
  woensdag 29 augustus 2007 @ 09:32:37 #83
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_52774783
Er is er één jarig
pi_52775258

Wat zal volgend jaar brengen! Met z'n allen naar Neverland!!!!
pi_52775332
Jaaaaa!! Ik wil in de Giving Tree
pi_52776606
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 11:03 schreef DrDentz het volgende:

Gefeliciteerd dan maar
pi_52776826
Ik heb de Giving Tree gezien op Neverland
pi_52780312
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 11:03 schreef DrDentz het volgende:
Yeeeeey, the chuh chuh traaain (Cartman)
Don't judge a duck by its brother
  woensdag 29 augustus 2007 @ 14:29:30 #90
189571 ihugster
The journey is the reward
pi_52780667
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:41 schreef Rnnz het volgende:
New "Thriller" Dance World Record!

On August 4, 2007 more then 160 dancers took part in a record breaking show in front of 1.500 onlookers! This was the largest group of people ever, who actively danced for Michael Jackson's 1983 hit video "Thriller"! The event took place on Kecskemet (Hungary).

The record was previously held by Canadian fans with 86 people attending in the show.

The new record will be officially recognized by the management of "Guiness Book of World Records".

The event has been recorded by local TV staffs, more footages soon...

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Meer: http://www.mjnewsonline.com/board/showthread.php?t=87267

Het wordt een sport.. Thriller nadoen. Eerst al in de gevangenis, toen op een bruiloft, nu hier weer.
Zo zie je maar: Bij gebrek aan orginaliteit valt men terug op muziek uit mijn jeugd.
"People say that life is the thing, but I prefer reading "
  zondag 2 september 2007 @ 00:06:08 #91
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_52880428
Jammer, MJ bij Def Jam had me wel cool geleken...
Jay-Z is wel blij met 'm iig....

Uit Ne-Yo's "Crazy": "Ne-Yo's like young Mike and I'm Quincy Hov"

Kanye West gebruikt trouwens een PYT sample in Good Life, doet ie weer leuk.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_52883510
Don't judge a duck by its brother
pi_52948792
Even wat nieuw nieuws:

Het schijnt dat Mr. Jackson Will.I.Am z'n nummers heeft afgewezen en alleen wil gebruiken als evt. bonusnummer of nummers voor Will z'n album.
pi_52952900
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 23:15 schreef Rnnz het volgende:
Even wat nieuw nieuws:

Het schijnt dat Mr. Jackson Will.I.Am z'n nummers heeft afgewezen en alleen wil gebruiken als evt. bonusnummer of nummers voor Will z'n album.
Zal die Will.I.Am ff balen

Michael is dus weer perfectionistisch bezig. Als het bericht klopt dan.
pi_52958956
Hoezo gebruikt MJ een nummer voor Will's album? Is Will.I.Am niet degene die die nummers gebruikt dan?
pi_52978200
quote:
Op woensdag 5 september 2007 13:44 schreef Xaobotnik het volgende:
Hoezo gebruikt MJ een nummer voor Will's album? Is Will.I.Am niet degene die die nummers gebruikt dan?
Ik bedoelde dus dat MJ ze eventueel voor ZIJN EIGEN ALBUM als bonusnummers wil gebruiken. Is dat niet zo, dan mag Will.I.Am ze gebruiken op zijn album.
pi_52998066
Iemand deze fake song al gehoord?

http://www.youtube.com/watch?v=EvJTjtwf4Ng
pi_53003088
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:30 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Ik bedoelde dus dat MJ ze eventueel voor ZIJN EIGEN ALBUM als bonusnummers wil gebruiken. Is dat niet zo, dan mag Will.I.Am ze gebruiken op zijn album.
Ah, dacht ik al. Maar zet dat er dan ook neer

Ik zat trouwens wat nieuwsberichten van een paar jaar geleden door te nemen. En tot twee keer toe is er iets anti-Joods uit MJ's mond gekomen. Ook zijn vader heeft meerdere malen iets over Joden gezegd men een vbrij negatieve connotatie. Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat MJ uit een soort van anti-Joods nest komt. Wellicht niet gericht op de mensen an sich, maar wel bepaalde negatieve aspecten aan de Joodse gemeenschap toewijzende.
De manier waarop hij zijn woorden in de originele text van TDCAU plaatst is vrij veelzeggend in deze. Dat hij het beledigende aspect niet inzag doet vermoeden dat hij het gewoon is om dergelijke woorden in zijn generale vocabulaire te gebruiken. Wellicht niet daadwerkelijk uitsprekende, maar iig in zijn redenatie. Dat telefoongesprek van twee jaar gelden oid bevestigt dit.

[ Bericht 20% gewijzigd door Xaobotnik op 07-09-2007 12:54:34 ]
pi_53005899
Maar toch heeft MJ veel Joodse vrienden. Iedereen zegt misschien wel iets negatiefs over een ander alleen komt dat niet meteen in de krant/nieuws.
Da's dan weer het nadeel van een artiest zijn, een anders komt er zo mee weg.
pi_53006355
Nou, ik vind dat het wel wat meer is dan 'een keer iets zeggen'. MJvond het normaal om 'kick me, kike me' en 'jew me, sue me' in zijn text te verwerken. Alsof het normale werkwoorden zijn. Ik had er zelf nog nooit over nagedacht, maar ik kan nu niet anders concluderen dat het echt de eerder beschreven kortzichtigheid/simpelheid betreft. Ik dacht eerst dat het in de trend van beledigen was. Dat hij de Jood als het ware was. Zo zou je het nog steeds kunnen zien, maar dan is het op zijn minst opmerkelijk dat hij geen andere rassen heeft gebruikt middels woorden, als nigger, spic, paki, etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')