Ze worden steeds creatiever met roddelsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:07 schreef DrDentz het volgende:
Ik las laatst een bericht dat het in het huis wat hij bewoonde een grote smeerboel was en dat z'n kinderen sliepen op vieze matrassen op de grond. Die gast zal wel zwaar depressief zijn en alles verwaarlozen. We kunnen wel een wedstrijdje houden met Guns N' Roses fans; wiens album is eerder uit? Michael's of Chinese Democracy.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:03 schreef DrDentz het volgende:
Jaaaaa!! Ik wil in de Giving Tree
Yeeeeey, the chuh chuh traaain (Cartman)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:03 schreef DrDentz het volgende:
Jaaaaa!! Ik wil in de Giving Tree
Zo zie je maar: Bij gebrek aan orginaliteit valt men terug op muziek uit mijn jeugd.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:41 schreef Rnnz het volgende:
New "Thriller" Dance World Record!
On August 4, 2007 more then 160 dancers took part in a record breaking show in front of 1.500 onlookers! This was the largest group of people ever, who actively danced for Michael Jackson's 1983 hit video "Thriller"! The event took place on Kecskemet (Hungary).
The record was previously held by Canadian fans with 86 people attending in the show.
The new record will be officially recognized by the management of "Guiness Book of World Records".
The event has been recorded by local TV staffs, more footages soon...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer: http://www.mjnewsonline.com/board/showthread.php?t=87267
Het wordt een sport.. Thriller nadoen.Eerst al in de gevangenis, toen op een bruiloft, nu hier weer.
![]()
Zal die Will.I.Am ff balenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:15 schreef Rnnz het volgende:
Even wat nieuw nieuws:
Het schijnt dat Mr. Jackson Will.I.Am z'n nummers heeft afgewezen en alleen wil gebruiken als evt. bonusnummer of nummers voor Will z'n album.
Ik bedoelde dus dat MJ ze eventueel voor ZIJN EIGEN ALBUM als bonusnummers wil gebruiken. Is dat niet zo, dan mag Will.I.Am ze gebruiken op zijn album.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:44 schreef Xaobotnik het volgende:
Hoezo gebruikt MJ een nummer voor Will's album? Is Will.I.Am niet degene die die nummers gebruikt dan?
Ah, dacht ik al. Maar zet dat er dan ook neerquote:Op donderdag 6 september 2007 11:30 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat MJ ze eventueel voor ZIJN EIGEN ALBUM als bonusnummers wil gebruiken. Is dat niet zo, dan mag Will.I.Am ze gebruiken op zijn album.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |