abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54303938
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 20:37 schreef Zapato het volgende:
I don't like:

OTW: Girlfriend
Thriller: Lady In My Life
BAD: Speed Demon
Dangerous: She Drives Me Wild, Can't Let Her Get Away, Keep The Faith
HIStory: This Time Around, Childhood, Little Susie, Smile 2Bad
BOTDF: Superfly Sister
Invincible: Invincible, Heaven Can Wait, Butterflies, Privacy, Threatened

Wat zeg je nou Rnnz?!
Grotendeels eens, vind alleen The Lady In My Life wel een geweldig nummer. This Time Around en 2Bad kan ik ook wel waarderen, al luister ik er niet ontzettend vaak naar.
pi_54311615
Ahh, ben echt benieuwd naar dat interview van hem. Hoop dat ie ook eens duidelijk maakt wat ie nog gaat doen in de toekomst.
  vrijdag 2 november 2007 @ 22:41:51 #203
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_54327843
Zo ik lees alweer een aantal maanden alleen mee met dit topic en heb niet gepost. Bij deze laat ik maar weer eens wat van mij horen.

Ik lees er weinig over dat Michael Jackson nu natuurlijk aan het samerwerken is met artiesten uit de hiphop r&b en urban scene. We zullen dus straks een album moeten verwachten met veel dames goede en hele strakke beats van een aantal top producers en meer van dat soort..... Voorheen las ik van veel van jullie dat het niet echt in goede aarde viel maar volgens mij kunnen we daar nu al niet meer onderuit. Ik ben er erg benieuwd naar wat 2008 Michael Jackson gaat brengen en gun het hem van harte.
Al ga ik er wel vanuit dat er heel veel samengewerkt zal worden en Michael minder alleen produceerd en meer gaat zingen. Zelf hoop ik heel erg dat er een nummer komt samen met Pharell Williams. Want alles dat Pharell maakt aan muziek verandert in goud. Zo ging het vroeger in de goede tijden ook nog bij ons Michael.

Michael Jackson werd vorig jaar en het jaar daarvoor door het slijk gehaald. Nu is het Britney, who's next. Het lijkt wel dat Amy Winehouse alles kan maken of word zij zometeen de zondebok van de media. Of toch helaas weer Michael Jackson met een mislukte comback........................???????????
  vrijdag 2 november 2007 @ 22:44:38 #204
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_54327912
Heeft er iemand btw een link naar dat interview of moet het nog uitgezonden worden?????
pi_54334963

[ Bericht 55% gewijzigd door glashalfvol op 03-11-2007 11:34:06 ]
pi_54337145
Haha hij lijkt wel op de zanger van Tokio Hotel
pi_54337364
Op 3FM nu..mogelijk nieuwe track van MJ
Klink goed
pi_54339181
Ze zullen wel gewoon Xscape ofzo gedraaid hebben. Net als dat Giel Beelen twee maanden nadat het online stond "No Friend of Mine" als het 'nieuwe' nummer van MJ presenteerde bij De Wereld Draait Door.
pi_54344992

Ik weet niet wat ik er van moet denken, maar ok.
Don't judge a duck by its brother
pi_54345184
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 16:04 schreef DrDentz het volgende:
Ze zullen wel gewoon Xscape ofzo gedraaid hebben. Net als dat Giel Beelen twee maanden nadat het online stond "No Friend of Mine" als het 'nieuwe' nummer van MJ presenteerde bij De Wereld Draait Door.
Nee
Iets van Let Me Let Go ofzo
Klonk erg goed trouwens
pi_54346365
HOAX^^

Is een of andere Jason.

Jongens, Michael nieuwe nummer komt echt niet op 's middags tussendoor op 3FM. Die krijgt een worldwide relaase met voor- én nabeschouwing. D'r lekt hoogstens wat, maar de eerste single lekt echt niet.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_54346396
quote:
Op donderdag 1 november 2007 19:31 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Grotendeels eens, vind alleen The Lady In My Life wel een geweldig nummer. This Time Around en 2Bad kan ik ook wel waarderen, al luister ik er niet ontzettend vaak naar.
Waarom post je dan daar dat je ze niet chill vindt.

(vind de andere nummers ook goed trouwens, maar kan van die wel voorstellen dat je ze minder vindt)
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_54346805
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 21:31 schreef Zapato het volgende:

[..]

Waarom post je dan daar dat je ze niet chill vindt.

(vind de andere nummers ook goed trouwens, maar kan van die wel voorstellen dat je ze minder vindt)
Lol heb ik dat gepost joh?!

shame on me.

The Lady In My Life vind ik wel een mooi nummer. Hoe lang is dat terug?
pi_54355305
Weenie, zag 't staan in zo een topic: Songs You Don't Like. En een sommige nummers kan ik wel inkomen, maar sommige ook niet he..

Vet interview in la Ebony, hij komt echt ziek volwassen over. Mag ook wel 's natuurlijk.

Wel erg jammer dat 'ie niet erg fanatiek met muziek uitbrengen bezig is though. En dat 'ie Akon, Ne-Yo en Chris Brown becomplimenteert. Eikel. Ga dueterren met Prince slet.
  zondag 4 november 2007 @ 20:31:02 #215
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_54364295
01. Gangsta (No friend of mine) - with The Fugees *Eerder werk van MJ klinkt al zo
02. Let me let go *Leuk die rauwe stem, muziek is helaas bagger
03. Someone put your hand out *Weer zo'n heal the world verhaal, jammer.
04. Shout *Wat een rotzooi.
05. I need you - with 3T Nieuwe cd, met oud materiaal, jammer hoor.
06. Biggerman *Tja....
07. Ride with me - with Rodney 'Darkchild' Jenkins *Versta er werkelijk niets van
08. Get out of my mind *Tja, iets anders, maar kan mij niet overtuigen.
09. Mamacita - with Santana *Voor mij het mooiste nummer!
10. Xcape *Jammer van die beats & het gegil.
11. Why - with 3T *Nog eens oud materiaal.
12. What more can I give *
, dit soort nrs kennen we al, iets nieuws graag!!

Nou misschien eens kopen wanneer het in de budgetbak ligt, maar dat zal vast niet lang duren.
Wat een gemiste kans zeg.
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  zondag 4 november 2007 @ 20:38:26 #216
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_54364481
dat zijn toch niet de nummers op zijn nieuwe cd hoop ik?
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_54364487
waar heb je het over? is dat een bootleg cd? de helft van die nummers is nieteens MJ
  zondag 4 november 2007 @ 22:44:21 #218
111172 Noax
pi_54368279
Dit is idd een pre-release/bootleg cd.
Oke, niet alle nrs zullen er op verschijnen maar MJ was op elk nr te horen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Noax op 04-11-2007 22:51:36 ]
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_54368553
Hoe kom je erbij dan, want dit komt echt niet in de winkel te liggen
pi_54368786
quote:
Op zondag 4 november 2007 22:44 schreef Noax het volgende:

Dat zegt genoeg denk ik
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  zondag 4 november 2007 @ 23:38:28 #221
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_54369989
Idd. Het is ook niet voor niets een bootleg. Òf materiaal waarvan MJ/platenmaatschappij niet de bedoeling heeft dat het uitkomt, òf dat er gebruik is gemaakt van materiaal door derden en dan ook nog eens vaak zonder toestemming of bedoeling van e initiële artiest. Dus of MJ iets te verwijten valt....
Soms kan het overigens best aardig uitvallen. Hidden Treasures was bijv. een best redelijke verzameling. Nummers die voor het grote publiek onbekend waren, en zelfs voor menig MJ-fan stonden daarop.
pi_54370021
01. Gangsta (No friend of mine) - oud Invincible materiaal
02. Let me let go *Is niet Michael Jackson
03. Someone put your hand out *Oud, is een nummer uit de Dangerous periode
04. Shout *B-single van de Invincible periode
06. Biggerman *nep
07. Ride with me - Oud niet uitgebracht werk
08. Get out of my mind *nep
09. Mamacita - Is niet Michael Jackson
10. Xcape *Oud materiaal van Invincible periode
11. Why - with 3T *Nog eens oud materiaal. dat klot ja

Kortom, bootleg cd van nep en oud materiaal op internet gepleurd door een of andere grapjas
pi_54370282
quote:
Op zondag 4 november 2007 23:39 schreef glashalfvol het volgende:
01. Gangsta (No friend of mine) - oud Invincible materiaal
02. Let me let go *Is niet Michael Jackson
03. Someone put your hand out *Oud, is een nummer uit de Dangerous periode
04. Shout *B-single van de Invincible periode
06. Biggerman *nep
07. Ride with me - Oud niet uitgebracht werk
08. Get out of my mind *nep
09. Mamacita - Is niet Michael Jackson
10. Xcape *Oud materiaal van Invincible periode
11. Why - with 3T *Nog eens oud materiaal. dat klot ja

Kortom, bootleg cd van nep en oud materiaal op internet gepleurd door een of andere grapjas
Word.
pi_54370293
quote:
Op zondag 4 november 2007 23:38 schreef Xaobotnik het volgende:
Idd. Het is ook niet voor niets een bootleg. Òf materiaal waarvan MJ/platenmaatschappij niet de bedoeling heeft dat het uitkomt, òf dat er gebruik is gemaakt van materiaal door derden en dan ook nog eens vaak zonder toestemming of bedoeling van e initiële artiest. Dus of MJ iets te verwijten valt....
Soms kan het overigens best aardig uitvallen. Hidden Treasures was bijv. een best redelijke verzameling. Nummers die voor het grote publiek onbekend waren, en zelfs voor menig MJ-fan stonden daarop.
Gást, wat doe je hier
pi_54371037
Valt nog mee dat Give Thanks to Allah er niet tussen staat
pi_54373899
Hoe kunnen mensen hier nog steeds intrappen?

Dit is NIET zijn nieuwe album, gewoon een of ander fake album samengesteld door een irritante fan. Nummers als Let me let go en Mamacita zijn van JASON MALACHI (als ik hem tegenkom..) en de rest is unreleased (of iig niet bekend onder de gemiddelde fan)

Echt ongelofelijk schijtziek word ik van dit nepalbum.
pi_54373935
quote:
Op zondag 4 november 2007 22:44 schreef Noax het volgende:
Oke, niet alle nrs zullen er op verschijnen maar MJ was op elk nr te horen.
Ja niet dus, als je bij Let me let go en Mamacita denkt dat het MJ is dan ken je z'n stem niet. Veel te dunnetjes. MJ's stem is veel krachtiger.
  maandag 5 november 2007 @ 22:21:22 #228
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_54391507
Wat denken jullie van het volgende. Zal MJ zijn cd via een nieuw eigen label laten lopen om zo het meeste geld uit de verkoop en (tour) te kunnen slepen. Maar ook zelf de pr op te moeten zetten.

Of zal hij zich onder brengen bij één van de "Big Four Record Labels" . Somy BMG, Warner, Universal of EMI. Ik zet mijn geld op dit moment op een label dat ondergebracht is bij de Universal Music Group. En dan zal het waarschijnelijk iets in de trant van Def Jam zijn om dat de meeste co. producers van zijn album daarbij zijn aangesloten.

Wat julie.....????
pi_54392128
Ik voorzie een online-only release op zijn website.
  maandag 5 november 2007 @ 23:01:15 #230
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_54392850
Def Jam zou wel kunnen idd, nu Jay-Z d'r zit...
Als iemand MJ weer een beetje kan hypen....
Haters everywhere but I don't really care.
pi_54403840
Hij zal zich wel aansluiten bij een grote platenmaatschappij. Die zullen hem heus nog wel willen. De reden waarom hij nog niet bij een label zit, is denk ik omdat Michael er nog geen behoefte voor heeft.

Is er trouwens iemand die de Ebony gaat bestellen? Selexyz verkoopt buitenlandse tijdschriften, waaronder Ebony. Ik kom er vaak langs, dus zal af en toe even kijken of ze m hebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sideshowbobbie op 06-11-2007 19:06:57 ]
pi_54409623
Nee, ga 'm niet bestellen. Als er nou nog een vette poster in zat ofzo, die wil k nog wel hebben. Maar een tijdschrift dat ook in hi-res op internet staat? Nee, dank je.
pi_54430224
Hebben jullie het hele interview bij Ebony al gelezen?
pi_54431169
quote:
Op woensdag 7 november 2007 15:03 schreef MJboard het volgende:
Hebben jullie het hele interview bij Ebony al gelezen?

Vond het wel een aardig interview, niets meer, niets minder. Baal er een beetje van dat er niet specifiek is gevraagd naar zijn plannen. Dat ie zo nu en dan eens een nummertje opneemt geloof ik ook wel.
pi_54431740
quote:
Op zondag 4 november 2007 23:53 schreef Zapato het volgende:

[..]

Gást, wat doe je hier
Wat bedoel je precies?

Verder, waar hebben jullie het interview gelezen? Ik vind het hier wel, maar het gaat wel wat van mijn ogen vergen om dat zo te lezen. Anders maar morgen onder werktijd op een 24"......
pi_54432887
Je hebt een gedeelte waarin over Michael gepraat wordt, met af en toe een quote van hem. En er is een Q&A met Michael zelf. Ja, hij geeft vaag antwoord omdat hij het vast zelf nog niet weet.
"I don't care about large tours". Betekent dit dat een kleine tour wél op een optie is? Gggrrr....
pi_54456504
Het is weer afwachten..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_54460474
De spanning zakt weer. Godver.
quote:
Wat bedoel je precies?
Wat doe je in een MJ-fantopic als je niet hoort dat die nummers niet MJ zijn.
pi_54554490
quote:
Op donderdag 8 november 2007 17:53 schreef Zapato het volgende:

Wat doe je in een MJ-fantopic als je niet hoort dat die nummers niet MJ zijn.
Ik bedoelde meer dat op een bootleg een hoop flauwekul kan komen te staan. Materiaal waarop je de artiest niet mag afrekenen. Die speellijst had ik niet eens doorgenomen.* Dat de helft van die nummers niet van zijn hand zijn, weet iedereen die dit topic bijhoudt.

(* had ik wel moeten doen).
pi_54556890
Het saaiste wat er op deze wereld bestaat, is fan zijn van Michael Jackson. :x
  maandag 12 november 2007 @ 23:28:27 #241
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_54563836
haha...ja,z zit wat in.

Ik ben naast MJ fan tegenwoordig ook maar Mika liefhebber geworden, wat meer actie!

Maar als Michael weer wat actiever is ben ik er weer helemaal bij hoor!
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_54563905
quote:
Op maandag 12 november 2007 19:51 schreef Rnnz het volgende:
Het saaiste wat er op deze wereld bestaat, is fan zijn van Michael Jackson. :x
Nou de Beatles topics gaan als een tierelier en die band is al bijna 40 jaar uit elkaar. Wij hebben nog de hoop op iets nieuws.. ooit...
pi_54583008
The Beatles hebben ook een hoop meer albums en shit.
pi_54627167
quote:
De voormalige concertpromotor van Michael Jackson, Leonard Rowe, heeft met de familie Jackson gesproken over een mogelijke reünie in 2008 van Jackson 5.

Dat vertelt Rowe tegen de entertainmentwebsite Access Atlanta: "De broers van Michael zijn klaar. Het is echter wachten op de motor die de auto aandrijft, maar die is er nog niet", aldus Rowe.

De enige die nog dwars ligt is Michael Jackson. Rowe: "In april ben ik naar Las Vegas gevlogen om met iedereen te praten. Eigenlijk wilden we dit jaar al starten, maar Michael zei dat het nog veel voorbereiding zou kosten. Hij zei geen nee, maar had 2008 in gedachten."

Het laatste studioalbum van Jackson 5, 23000 Jackson Street, dateert uit 1989. Michael Jackson gebruikte de familiegroep als springplank voor een succesvolle solocarrière.
Geen nieuws, wel een gerucht. Iets is beter dan niets
pi_54660898

Wie is toch die mysterieuze man wiens gezicht we niet kunnen zien?

Lijkt wel of hij fans heeft..

Oh aha, daar komt het neusje uit de mouw
pi_54662077
Waarom toch altijd z'n gezicht bedekken?
pi_54720473
Waar zijn deze foto's genomen? En loopt hij daar nu in zijn eentje?
Dat bedekken van zijn gezicht komt van zijn huidziekte die hem kwetsbar maken voor de zon. Of hij daar nu een soort van imago van heeft gemaakt, weet ik niet. Maar het laat hem wel erg opvallen.
Er trouwens zijn ook mensen die ervoor worden opgepakt.

Maar ik kan me moeilijk voorstellen dat hij dit ook daadwerkelijk is. In zijn eentje, zonder beveiliging in wat lijkt een niet bepaald upper-class straat. Kleding met zijn shirt half uit zijn broek is ook niet wat je zou verwachten. Maar de onderste foto....
Waar komen deze foto's vandaan? Stond er iets van een artikel bij?
  maandag 19 november 2007 @ 19:09:55 #248
28167 matthijst
pi_54722325
[quote]Op maandag 19 november 2007 17:54 schreef Xaobotnik het volgende:

Aan de tas te zien in Engeland, gok ik:
http://moistclothing.co.uk/index.php?main_page=page&id=12&chapter=0
pi_54725987
quote:
Op maandag 19 november 2007 19:09 schreef matthijst het volgende:
[quote]Op maandag 19 november 2007 17:54 schreef Xaobotnik het volgende:

Aan de tas te zien in Engeland, gok ik:
http://moistclothing.co.uk/index.php?main_page=page&id=12&chapter=0
Hij was toch in LA?
pi_54726757
die fotos komen ook uit LA
  maandag 19 november 2007 @ 22:38:46 #251
28167 matthijst
pi_54727410
One fan managed to speak with Jackson and get his autograph before the pop superstar went into lockdown. He says, "He seemed very nervous and begged me not to tell anyone he was there. He said, 'Don't tell anyone...' over and over. "But he was very gracious and signed an autograph for me. I asked him what he was doing on Melrose and he said, 'Just trying to be like you.' "I shook his hand and I could tell that he was shaking a little. He tried to cover up his face but I could see the bandages on his nose. He looked nothing like the guy on the latest cover of Ebony magazine, where he looked good. "His hands were pale and scaly too." The unnamed fan also reveals it was only when he heard Jackson speak that he knew who he was. He adds, "I had an inkling as I walked by him; he was just propped up by a wall outside one of the stores - he just looked like a homeless guy. But then it clicked! "Despite his appearance, there's still something magical about the guy. He was very gracious." As Jackson and his pal left Moist with three new shirts, he was swarmed by 10 photographers who followed the pair through an alleyway to their getaway car. And, just when Jackson felt his low-key shopping trip couldn't get any worse, his associate realised she'd picked up a parking ticket on her windshield. Ironically, among the unsuspecting shoppers who passed Jackson on Melrose was Desperate Housewives star Eva Longoria.
pi_54730392
Die nieuwe fotos lijken wel tekeningen.. ik vind dat een beetje photoshoppen geen kwaad kan maar het lijkt wel of ze zijn hoofd uitgegumd en er iets nieuws opgeschilderd hebben

Voorbeeldje;

pi_54731846
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 00:51 schreef DrDentz het volgende:
Die nieuwe fotos lijken wel tekeningen.. ik vind dat een beetje photoshoppen geen kwaad kan maar het lijkt wel of ze zijn hoofd uitgegumd en er iets nieuws opgeschilderd hebben

Voorbeeldje;

[ afbeelding ]
idd, opeens erg geel geworden enzo
pi_54733002
oeps, een kikker
  FOK!fotograaf woensdag 21 november 2007 @ 22:50:55 #255
159915 -Menn0-
MNO
pi_54772055
Never mind
,,/
pi_54926688
Blaas

Was net Billie Jean van Dangerous Tour in Mexico City aan 't luisteren en mijn God wat een drama. Waar de versie Brunei '96 nog wel enige charme had was dit gewoon ronduit belabberd. Link voor de niet-hardcore verzamelaars:

http:/bliep

Zou 't ook door de medicijnen zijn gekomen enzo, want dit is toch echt heel, heel erg. Hij haalt het gewoon bij lange na niet. IJCSLY was dan wel weer mooi an sich, maar kan toch het drama van BJ niet helemaal verbloemen.

[ Bericht 9% gewijzigd door nipeng op 01-12-2007 23:10:12 (Copyrights enzo) ]
pi_54928403
Ja, Santiago is volgens mij hetzelfde. Ook zo slecht gezongen, z'n stem gewoon helemaal fucked up. Maar mr. Jackson zingt vrolijk door.. pff.
  zaterdag 1 december 2007 @ 12:04:02 #258
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_54964563
Rappers mixen oude Jackson nummers

Kanye West, Akon en will.i.am hebben oude nummers van Michael Jackson gemixt voor Jacksons nieuwe album Thriller 25th Anniversary Edition

West heeft Billie Jean onder handen genomen en will.i.am The Girl Is Mine en P.Y.T. Akon nam samen met will.i.am Wanna Be Startin' Somethin' opnieuw op.

Verder staan er ook niet eerder uitgebrachte nummers van Jackson zelf op, één daarvan is For All Time. Jackson nam dat nummer op tijdens de Thriller sessies, maar dat haalde toen het album niet. Nu heeft de artiest het opnieuw gemixt. De CD komt 12 Februari uit.

[ Bericht 98% gewijzigd door Cavalier1 op 01-12-2007 12:10:58 ]
pi_54967371
Nee he, gaan ze het idee van die Acces Hollywood gast serieus nemen?
pi_54977332

Weet iemand wat voor jas dit is?
  zaterdag 1 december 2007 @ 23:09:04 #261
11502 nipeng
The last ride is free
pi_54979122
Dat is meer een vraag voor Lif

Oja, dat linkje naar die live versie van Billie Jean mag niet helemaal he.
pi_54981547
Lif kijkt hier ook hoop ik? Nu ik dat ding namelijk heb gezien, MOET ik hem gewoon hebben. Hij rockt 'm echt!

Edit, oke ik weet nu wat je met LIF bedoeld. Dus ja, i'm stupd.

[ Bericht 28% gewijzigd door JDizzle op 02-12-2007 01:23:54 ]
pi_54990128
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 23:09 schreef nipeng het volgende:
Dat is meer een vraag voor Lif

Oja, dat linkje naar die live versie van Billie Jean mag niet helemaal he.
Is niet gerealesed ofzo hoor. Gewoon een amateuropname. Maar goed, won't bitch about it. Wel zelf eerst ff gedownload zeker

Die 25th AE, beter gaat ie gewoon nieuwe shit uitbrengen. Mischien dat het wel een langere For All Time is
pi_54991289
Ik had hem ook even gedownload maar luisteren jullie hele concerten in die geluidskwaliteit? Ik kan daar niet echt van genieten. En wie gaat dat 25th Thriller ding kopen dan? Dat lijkt me echt niks aan.
pi_54991623
For All Time van de Thriller-sessies? Ga iemand anders voor de gek houden.

Dat nummer is absoluut van de Dangerous sessies of later.

Maar wat een teleurstelling, dat 25th Anniversary gedoe. Weer het Thriller album met weer dezelfde nummers + een paar verkrachtingen van klassiekers.
pi_54991827
Die gast van Access Hollywood zei toen iets van; 'Think about this; Thriller was the biggest thing you ever did, how about, rereleasing it, with remixes, some unreleased stuff' etc.. en Michael Jackson; 'Yeah.. wow... that's a great idea.. yeah love it.' Nu gaan ze dat nog doen ook.
pi_54998767
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:46 schreef Rnnz het volgende:

Maar wat een teleurstelling, dat 25th Anniversary gedoe. Weer het Thriller album met weer dezelfde nummers + een paar verkrachtingen van klassiekers.
idd, m.i. een beetje uitmelken (Sony denkt ook, weer een mooie reden om te verdienen aan MJ). Van mij hoeft het echt niet. Remixes zijn leuk, maar op de 1 of andere manier kunnen remixes van MJ's nummers mij nooit veel boeien.

(Het topic leeft trouwens weer )
  zondag 2 december 2007 @ 21:10:27 #268
111172 Noax
pi_54999613
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 12:04 schreef Cavalier1 het volgende:
Rappers mixen oude Jackson nummers

Kanye West, Akon en will.i.am hebben oude nummers van Michael Jackson gemixt voor Jacksons nieuwe album Thriller 25th Anniversary Edition

West heeft Billie Jean onder handen genomen en will.i.am The Girl Is Mine en P.Y.T. Akon nam samen met will.i.am Wanna Be Startin' Somethin' opnieuw op.

Verder staan er ook niet eerder uitgebrachte nummers van Jackson zelf op, één daarvan is For All Time. Jackson nam dat nummer op tijdens de Thriller sessies, maar dat haalde toen het album niet. Nu heeft de artiest het opnieuw gemixt. De CD komt 12 Februari uit.
Ga je even aanvullen:

'Kanye, Akon Help Jackson Revisit 'Thriller'
Michael Jackson
November 30, 2007, 10:45 AM ET
Jonathan Cohen, N.Y.
As expected, Michael Jackson will celebrate the 25th anniversary of his iconic "Thriller" album with a new edition of the set, due Feb. 12 via Epic/Legacy Recordings. It will include remixes by Kane West, Akon and will.iam, plus rare and unreleased material from the time period.

West remixes "Billie Jean," while will.i.am has revamped "The Girl Is Mine" and "P.Y.T." The album also features a new version of "Wanna Be Startin' Somethin'" with both Akon and will.i.am.

Among the unreleased tracks is "For All Time," which was recording during "Thriller" but left on the cutting room floor. Jackson has personally mixed and mastered the song. Also featured is Jackson's original "Billie Jean" demo and the rarities "Someone in the Dark" and "Carousel."

"Thriller" will include a bonus DVD with the "Thriller," "Beat It" and "Billie Jean" videos, plus Jackson's performance of the latter cut during the 1983 NBC special "Motown 25: Yesterday, Today, Forever."

Jackson has been working on and off on his first studio album since 2001, but the status of the project is unknown. There have also been whispers of a tour with his brothers in 2008.

Here is the track list for "Thriller -- 25th Anniversary Edition":

"Wanna Be Startin' Somethin'
"Baby Be Mine"
"The Girl Is Mine"
"Thriller"
"Beat It"
"Billie Jean"
"Human Nature"
"P.Y.T. (Pretty Young Thing)"
"The Lady in My Life"

"Carousel"
"Someone in the Dark"
"Billie Jean" (demo)

"The Girl Is Mine 2008" with will.i.am
"P.Y.T. (Pretty Young Thing) 2008" with Michael Jackson and will.i.am
"Wanna Be Startin' Somethin' 2008" with Michael Jackson, Akon and will.i.am
"Billie Jean 2008" with Kanye West
"For All Time"
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_54999879
Thriller SE met wat remixen dus
  zondag 2 december 2007 @ 21:21:38 #270
111172 Noax
pi_55000068
Balen dat Akon & Will er aan mee werken, vooral die Akon, wannabe Isley brother!
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_55017105
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:46 schreef Rnnz het volgende:

For All Time is idd sowieso van de Dangerous-sessies. Heb het nog ff geluisterd en that's most def. Maar goed, de hoop op een andere versie dan die we al kennen blijft.

Verder, kutidee. Niks nieuws, de 'rarities' SITD en Carousel, wtf, die staan gewoon allebei op de Special Edition al.
  maandag 3 december 2007 @ 18:29:43 #272
28167 matthijst
pi_55017649
Die Wannabe Startin versie van Akon kan je hier luisteren:
http://mixtapemaestro.blo(...)omethin-michael.html
pi_55017715
Bedankt voor de link.
pi_55021410
quote:
Op maandag 3 december 2007 18:29 schreef matthijst het volgende:
Die Wannabe Startin versie van Akon kan je hier luisteren:
http://mixtapemaestro.blo(...)omethin-michael.html
man, wat een graf nummer
pi_55022920
Michael, wat ben je toch allemaal aan het doen? Je nummers laten verkrachten door artiesten debielen als Akon.
pi_55023346
Akon, why don't you sound like yourself today?
pi_55220351
Ik ben op zoek naar een goeie poster van Michael Jackon, bij voorkeur een poster van een concert. Iemand enig idee waar ik een goede poster kan vinden?

bvd
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_55225225
Hey denthemen,

Ik denk dat je het beste kunt kijken of Marktplaats ofzo, want het lijkt me niet dat iemand ze nog verkoopt (lijkt mij hoor).
pi_55225471
Heb jij ook een MJ-poster Rnnz? Ik wel maar ik vind die van mij eigenlijk niet zo tof.
pi_55226425
Hebben jullie de audio's van de hele versie van She Got It en Work That Body? Ben te laat!
pi_55226450
quote:
Op woensdag 12 december 2007 19:33 schreef Rnnz het volgende:
Hey denthemen,

Ik denk dat je het beste kunt kijken of Marktplaats ofzo, want het lijkt me niet dat iemand ze nog verkoopt (lijkt mij hoor).
hehe idd

Heb er zelf meerdere, niet dat ze meer hangen, maar ach.
pi_55226571
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:18 schreef Zapato het volgende:
Hebben jullie de audio's van de hele versie van She Got It en Work That Body? Ben te laat!
http://www.mjnewsonline.com/board/showthread.php?t=95419

Als het niet wordt verwijderd hier
  woensdag 12 december 2007 @ 23:31:58 #283
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_55232694
Ik heb dit jaar een postervlag kunnen kopen in Ponypark Slagharen, volgens mij van de bad tour (live)..

Gisteren kreeg in Ebony-magazine opgestuurd van een vriendin uit North Caroline, leuk interview!
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_55239568
quote:
Op woensdag 12 december 2007 19:42 schreef DrDentz het volgende:
Heb jij ook een MJ-poster Rnnz? Ik wel maar ik vind die van mij eigenlijk niet zo tof.
Nee, ik ben niet zo'n poster-freak. Zou er nog wel eentje willen, maar ben er niet heel erg naar op zoek.
  vrijdag 14 december 2007 @ 20:17:53 #285
11502 nipeng
The last ride is free
pi_55277291
Doe's wat minder (=niet) met die linkjes naar downloads van copyrighted spul hier. Ook al zijn het hele foute uitvoeringen.

Die sample van Akon viel me nog mee. Ik had het erger verwacht.
pi_55282029
From MJWN:
http://www.mjworld.net/news/archives/2007/...er/141207.shtml

New Single And More!
MJWN have attended an exclusive hearing of three songs from Michael’s forthcoming 25th Anniversary Edition of Thriller.

The three tracks played at Sony BMG’s headquarters in London were ‘The Girl Is Mine’ performed by Michael and Will.I.Am, ‘Wanna Be Startin’ Somethin’’ performed by Akon and the un-released track ‘For All Time’. Below is a review of what we heard and some never before released details.

THE SINGLE:

‘The Girl Is Mine’ - We can exclusively reveal that ‘The Girl Is Mine’ will be released as a digital single on January 14th, followed two weeks later on January 28th by a three track CD version.

The song, credited as a remix by Michael Jackson and Will.I.Am, has a heavy beat and Paul McCartney’s vocals from the original song have been removed. New unheard vocals from Michael also appear at the end of the song. The song is just over three minutes in length. It’s absolutely FANTASTIC and could easily be a number one single. Probably the best re-mix to be given to a Michael song.

‘Wanna Be Startin’ Somethin’’ – Akon has given this classic song a new modern touch. It’s predominately a cover (rather than remix) with Michael providing backing vocals and one verse.

‘For All Time’ – This is a wonderful ballad with loads of emotion driving through it. Many know that it has unfortunately been leaked in the past. For those who have heard this version around the Internet, this is the same version but re-mastered to sound brilliant as well as featuring a bridge in the song that has previously not been heard. The song is just over four minutes in length.

THE ALBUMS:

The album will be released in four different ways:

Classic CD Edition:
This will be an audio CD featuring the tracklist as per the Press Release. It will have a cardboard slip on case with the traditional ‘Thriller’ picture. The only twist will be that it is a holographic cover.

Zombie CD Edition:
The content is identical to the Classic Edition, but has the famous picture of Michael with the zombies around him as the slip on case display. This will also be a holographic cover.

Deluxe Limited Edition:
This comes as a hardbound book, containing the same CD and DVD as above. However it will also come with a booklet containing more photos and extra content. This will be limited to only 20,000 copies.

12” Vinyl:
The album will be released as a gatefold double LP. A must have for all collectors!

PROMOTION:

As well as planned posters and radio advertising, the album will get a thirty second TV advert; the first time ‘Thriller’ has ever been advertised on TV. The advertisements are due to start on February 11th.

The single ‘The Girl Is Mine’ will get its first radio airplay on the same day as the digital release, January 14th.

The Classic and Zombie CD Editions, with an audio CD and DVD, will be printed up to near the end of 2008. They then plan to revert to just the audio version of the CD being sold
pi_55302203
Wat ben ik hier zó niet blij mee..
pi_55303544
Al die nummers die verkloot worden
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_55303981
Na de link die matthijst gaf weet ik in ieder geval dat deze remixen niet aan mij besteed zijn
  zondag 16 december 2007 @ 09:33:10 #290
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_55308246
Oh man, dat is erg
Zonde dat ze het 25 jarig jubileum zó verpesten
pi_55308263
Gewoon pure geldklopperij van Sony. Tig verschillende soorten uitgaven, en maar incasseren
  zondag 16 december 2007 @ 09:58:53 #292
11502 nipeng
The last ride is free
pi_55308370
Vraag me af in hoeverre MJ hiermee tevreden is.
  zondag 16 december 2007 @ 13:31:25 #293
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_55311679
quote:
Op zondag 16 december 2007 09:58 schreef nipeng het volgende:
Vraag me af in hoeverre MJ hiermee tevreden is.
Als zijn schulden maar afbetaald worden.

Maar zoals ik begrijp uit al deze berichten komt er geen nieuw studio album komend jaar. Alleen een nieuwe update van Thriller??????
pi_55311913
Daar ziet het wel naar uit.. met uitbrengen van die nieuwe Thriller editie zit de samenwerking met Will.I.Am, Akon en consorten er weer op
  zondag 16 december 2007 @ 13:56:21 #295
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_55312123
DrDentz dat Let me let go op youtube is dat echt een nummer van Michael of is dat één van die fake michael,
die track klinkt wel heel vet namelijk!!!
pi_55312473
Zo fake als het topje van zijn neus.. al zou ik dat ook zeggen als ik 2000 Watts zo op YouTube zo horen, misschien is hij veranderd van stem in al die tijd
  zondag 16 december 2007 @ 14:29:25 #297
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_55312755
Al dan nog het nummer klinkt goed, ben erg benieuwd of er een comeback gaat komen. Want die 25th aniverssary geloof ik nu wel. Nu ze het officieel op de homepage van Sony Michael Jackson hebben gezet.

Al zie ik het eerder gebeuren dat hij samen met zijn broers iets gaat doen. Dan staat hij er niet alleen voor en hoeft hij niet ieder optreden te play-backen
pi_55312902
Hij was wel in Las Vegas om een mogelijke deal te sluiten met casinos, maar dat is afgeketst omdat hij zich waarschijnlijk een god voelde en 4x het jaarsalaris van Celine Dion vroeg
  zondag 16 december 2007 @ 14:54:36 #299
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_55313175
quote:
Op zondag 16 december 2007 14:38 schreef DrDentz het volgende:
Hij was wel in Las Vegas om een mogelijke deal te sluiten met casinos, maar dat is afgeketst omdat hij zich waarschijnlijk een god voelde en 4x het jaarsalaris van Celine Dion vroeg
Dat is inderdaad ook belachelijk, hij hoopt zeker snel zijn schulden af te lossen en weer verder te kunnen leven. Maar wat ik mij hierover afvraag is dat ik ongerveer vijf jaar geleden veel tv intervieuws zag. Is dat hij kapitalen aan producten in zijn bezit had. Als hij toch al dat spul verkoopt is hij zo uit zijn schulden. Zo stond hij in een winkel en stont beelden te kopen. Al had hij de meeste beelden die daar stonden al in zijn bezit.
pi_55313824
Geld maakt niet gelukkig.. spullen wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')