Ja niet dus, als je bij Let me let go en Mamacita denkt dat het MJ is dan ken je z'n stem niet. Veel te dunnetjes. MJ's stem is veel krachtiger.quote:Op zondag 4 november 2007 22:44 schreef Noax het volgende:
Dit is idd een pre-release/bootleg cd.
Oke, niet alle nrs zullen er op verschijnen maar MJ was op elk nr te horen.
quote:Op woensdag 7 november 2007 15:03 schreef MJboard het volgende:
Hebben jullie het hele interview bij Ebony al gelezen?![]()
Wat bedoel je precies?quote:
Wat doe je in een MJ-fantopic als je niet hoort dat die nummers niet MJ zijn.quote:Wat bedoel je precies?
Ik bedoelde meer dat op een bootleg een hoop flauwekul kan komen te staan. Materiaal waarop je de artiest niet mag afrekenen. Die speellijst had ik niet eens doorgenomen.* Dat de helft van die nummers niet van zijn hand zijn, weet iedereen die dit topic bijhoudt.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:53 schreef Zapato het volgende:
Wat doe je in een MJ-fantopic als je niet hoort dat die nummers niet MJ zijn.
Nou de Beatles topics gaan als een tierelier en die band is al bijna 40 jaar uit elkaar. Wij hebben nog de hoop op iets nieuws.. ooit...quote:Op maandag 12 november 2007 19:51 schreef Rnnz het volgende:
Het saaiste wat er op deze wereld bestaat, is fan zijn van Michael Jackson. :x
Geen nieuws, wel een gerucht. Iets is beter dan nietsquote:De voormalige concertpromotor van Michael Jackson, Leonard Rowe, heeft met de familie Jackson gesproken over een mogelijke reünie in 2008 van Jackson 5.
Dat vertelt Rowe tegen de entertainmentwebsite Access Atlanta: "De broers van Michael zijn klaar. Het is echter wachten op de motor die de auto aandrijft, maar die is er nog niet", aldus Rowe.
De enige die nog dwars ligt is Michael Jackson. Rowe: "In april ben ik naar Las Vegas gevlogen om met iedereen te praten. Eigenlijk wilden we dit jaar al starten, maar Michael zei dat het nog veel voorbereiding zou kosten. Hij zei geen nee, maar had 2008 in gedachten."
Het laatste studioalbum van Jackson 5, 23000 Jackson Street, dateert uit 1989. Michael Jackson gebruikte de familiegroep als springplank voor een succesvolle solocarrière.
Hij was toch in LA?quote:Op maandag 19 november 2007 19:09 schreef matthijst het volgende:
[quote]Op maandag 19 november 2007 17:54 schreef Xaobotnik het volgende:
Waar zijn deze foto's genomen? En loopt hij daar nu in zijn eentje?
Aan de tas te zien in Engeland, gok ik:
http://moistclothing.co.uk/index.php?main_page=page&id=12&chapter=0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |