Wat een beauty, alleen jammer van die lange mouwen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:16 schreef reem het volgende:
Adidas heeft deze week een remake gereleased van het River Plate thuisshirt uit '94
Ik heb problemen met het linken van het juiste plaatje, dus check het plaatje hier op dit River Plate forum (geen registratie nodig).
http://www.riverplate.com/foros/showthread.php?p=83824#post83824
Op Ebay zie ik nog wel eens aardig gelijkende replica's voor twintig euro inclusief verzendkosten. Overduidelijk nep, maar ze zien er wel redelijk echt uit. Met prijzen van rond de 70 euro wordt het voor de wat 'armere' fans wel erg aantrekkelijk om dat soort shirts aan te schaffen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:05 schreef reem het volgende:
belachelijk hoe duur shirts zijn geworden... van 40 gulden in 96 tot soms 70 eur nu...
Prijzen zijn belachelijk inderdaad. Heb volgens mij ooit nog een Arsenal shirt, nieuw enzo voor 20 pond gekocht. Is nu het dubbele.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:11 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Op Ebay zie ik nog wel eens aardig gelijkende replica's voor twintig euro inclusief verzendkosten. Overduidelijk nep, maar ze zien er wel redelijk echt uit. Met prijzen van rond de 70 euro wordt het voor de wat 'armere' fans wel erg aantrekkelijk om dat soort shirts aan te schaffen.
Zelf heb ik mijn FC Groningenshirt in mei gekocht voor drie tientjes, in juni was hij zelfs maar 15 euro (om van de voorraad in de fanshop af te komen althans, in de winkel nog steeds een paar tientjes).
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:11 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Overduidelijk nep, maar ze zien er wel redelijk echt uit.
Was een pose voor de Spaanse media om een transfer te forceren. En die is uiteindelijk niet doorgegaan.quote:
Hehe, er is in Duitsland ook een hele media-hetze geweest tegen VdV, door Bild enzo.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:49 schreef Smeich het volgende:
tief ophaha Zal HSV blij mee zijn geweest! Ik zat al te kijken of het photoshop was maar zou een erg goede geweest zijn!
Best mooi shirtquote:Op donderdag 6 september 2007 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[afbeelding]
Deze van Brescia heb ik voor maarliefst 19,50 euro (inclusief verzendkosten) overgenomen van iemand. De labels zaten er nog aan. Grappig om op het label te zien dat hij eerst 75 kostte, toen 45 en nu dus 17 als ik hem opgehaald had. Leuk voor de kleine collectie.
Leip shirt.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[afbeelding]
Deze van Brescia heb ik voor maarliefst 19,50 euro (inclusief verzendkosten) overgenomen van iemand. De labels zaten er nog aan. Grappig om op het label te zien dat hij eerst 75 kostte, toen 45 en nu dus 17 als ik hem opgehaald had. Leuk voor de kleine collectie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |