Moest ff voor vitesse op komenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Uitshirts zijn niet verkeerd.
Tuurlijk heb je dat overal, maar Vitesse is nu eenmaal niet mijn favo club. Daarvoor ook al niet.
[..]
![]()
Mooiste uitshirt dat ik tot nu toe van Heracles heb gezien.
Blijft het lelijk vinden met ook nog eens dat DSB Bank boven het logo.quote:
Quick heeft er meer recht op dan Nike, aangezien Quick al veel langer een voetbalmerk is dan Nikequote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:05 schreef Hung-05 het volgende:
Quick is gewoon na-aper van Nike. Nu gaat Quick ook retro-styl doen.
Ja dat is natuurlijk wel zo, maar dan heb je in die 100 jaar toch misschien een eigen 'stijl' kunnen ontwikkelen? Vind het zoals Hung zegt idd erg gejat.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Quick heeft er meer recht op dan Nike, aangezien Quick al veel langer een voetbalmerk is dan Nike![]()
Kan je ook zeggen dat Nike de retrostijl van Adidas in 1998 weer naaaptquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk wel zo, maar dan heb je in die 100 jaar toch misschien een eigen 'stijl' kunnen ontwikkelen? Vind het zoals Hung zegt idd erg gejat.
Tja, dat wist ik niet, maar ik denk nog steeds bij die thuisshirtjes: Zo, Arsenal weer op de Nederlandse velden?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan je ook zeggen dat Nike de retrostijl van Adidas in 1998 weer naaapt
Zo blijf je bezig.
Maar dat heeft niets met Nike te maken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Tja, dat wist ik niet, maar ik denk nog steeds bij die thuisshirtjes: Zo, Arsenal weer op de Nederlandse velden?
Ach, ik weet het toch ook niet van zo lang terug.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar dat heeft niets met Nike te maken.
Arsenal had zo'n soort tenue ook al met adidas.
En AZ gaat ook terug naar zijn oorspronkelijke tenue's
Zelfs in de tijd van Umbroquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ach, ik weet het toch ook niet van zo lang terug.
Ja dat is gewoon rood met wit, dat is al heel lang zo jaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zelfs in de tijd van Umbro![]()
[afbeelding]
Kut als je deze net gekocht hebt, en er iets te laat achter komt dat...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:53 schreef sjimz het volgende:
http://www.oldfootballshirts.com/
Hier kan je flink wat oude shirtjes bekijken![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:39 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Kut als je deze net gekocht hebt, en er iets te laat achter komt dat...
klik
Hmm.. het lijkt erop, maar niet echt precies toch? Zal wel aan mij liggen danquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:21 schreef don-diablo het volgende:
gelijk naast het lotto logootje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |