Eens.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:54 schreef Blawh het volgende:
[..]
![]()
Ik vind die van Utrecht ook niet echt mooi trouwens.
Ten Cate heeft zijn carriere afgesloten bij Heracles en zijn trainersloopbaan is bij Heracles begonnen als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Eens.
En aan jullie sponsor te zien hoeft Ajax niet bang te zijn![]()
Verder mooie shirtjes, van Heracles.
Kijk, zo leer ik nog eens wat van je Blawhquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ten Cate heeft zijn carriere afgesloten bij Heracles en zijn trainersloopbaan is bij Heracles begonnen als ik me niet vergis.
Jammer dat hij zich vorig seizoen in de aanloop van de wedstrijd in Almelo niet echt positief uitliet over Heracles, al moet is er natuurlijk veel veranderd sinds hij hij in dienst was van Heracles.
Voor de buis, bij je eigen favo club (Vitesse?) in het stadion of in het altijd gezellige Polman Stadion?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Kijk, zo leer ik nog eens wat van je Blawh![]()
Waarschijnlijk dit seizoen eens een wedstrijdje van Heracles kijken![]()
Vitesse is niet m'n favo clubquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:11 schreef Blawh het volgende:
[..]
Voor de buis, bij je eigen favo club (Vitesse?) in het stadion of in het altijd gezellige Polman Stadion?
Die van Valencia is echt schitterend ja, eigenlijk hebben ze al jaren mooie shirtjes. Heb ergens op zolder nog wel een shirt uit 2000 ofzo liggen van Valencia.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Vitesse is niet m'n favo clubAlleen dichtsbijzijnde club, dus volg ik dat wel. Ook niet voor de buis, misschien in het Polman Stadion, aangezien ik er nog nooit ben geweest, en sowieso Excelsior-uit, ben dan in Rotterdam dus altijd leuk om ff een wedstrijdje mee te pakken.
Oja ontopic
[afbeelding]
![]()
Dan zou ik ook geen fan worden van Ajax omdat ik daar iemand een tik heb zien krijgen en toen wel ff out was , of zou zijn er wel meer vergelijken , dan kan je van geen 1 voetbalclub meer fan zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:18 schreef Blawh het volgende:
Vitesse zou ook nooit mijn favoriete club worden, zeker niet nadat ik daar vorig jaar na de uitwedstrijd een tik heb gekregen terwijl ik volkomen onschuldig was. (Ok, misschien was het niet zo slim om na de wedstrijd in mijn Heracles shirt en shawl door de meute van Vitesse fans te lopen).
Verder zijn uitwedstrijden van Heracles niet aan te bevelen sinds Brood trainer is, tenzij je Heracles graag ziet verliezen uiteraard.
Uitshirts zijn niet verkeerd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan zou ik ook geen fan worden van Ajax omdat ik daar iemand een tik heb zien krijgen en toen wel ff out was , of zou zijn er wel meer vergelijken , dan kan je van geen 1 voetbalclub meer fan zijn![]()
Eigenlijk zou het gewoon moeten kunnen maar ja je hebt er altijd een paar gekken bij zitten.
Maar weer over naar de shirts :
Vitesse uit :
( wordt wel met een blauw broekje )
[afbeelding]
[afbeelding]
Thuis :
(blijft gewoon hetzelfde )
[afbeelding]
quote:
dat shirtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Vitesse is niet m'n favo clubAlleen dichtsbijzijnde club, dus volg ik dat wel. Ook niet voor de buis, misschien in het Polman Stadion, aangezien ik er nog nooit ben geweest, en sowieso Excelsior-uit, ben dan in Rotterdam dus altijd leuk om ff een wedstrijdje mee te pakken.
Oja ontopic
[afbeelding]
![]()
Mooi ook de tekst rond het logo, eerste keer kampioen. Heb nu een stuk of 5 shirts, met die van de CL finale van 2001 toch als mooiste, puur vanwege de finale.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Die van Valencia is echt schitterend ja, eigenlijk hebben ze al jaren mooie shirtjes. Heb ergens op zolder nog wel een shirt uit 2000 ofzo liggen van Valencia.
Vitesse zou ook nooit mijn favoriete club worden, zeker niet nadat ik daar vorig jaar na de uitwedstrijd een tik heb gekregen terwijl ik volkomen onschuldig was. (Ok, misschien was het niet zo slim om na de wedstrijd in mijn Heracles shirt en shawl door de meute van Vitesse fans te lopen).
Verder zijn uitwedstrijden van Heracles niet aan te bevelen sinds Brood trainer is, tenzij je Heracles graag ziet verliezen uiteraard.
Hmm, als ze de broekjes maar in de juiste konttekst plaatsen. Maw: dat ziet er dus niet uit.quote:
Ook stom, Subside 10-14 dagenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:32 schreef Silver_Shark het volgende:
heeft iemand ervaring met Kitbag
ik heb 3 augustes wat besteldt en de lever tijd is 3 a 5 dagen dus het zou al binnenmoeten zijn?
Die heb ik ookquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:01 schreef DRD het volgende:
Nieuwste aanwinst:
[afbeelding]
Lelijker dan lelijk, wegwerkers-pion-oranje.
Ik vond deze wel cool toen in die tijd:quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:07 schreef DRD het volgende:
[..]
Ik heb ze nu allemaal van nike
de thuisshirts dan
die is ook heel cool, gewoon beetje klassiek maar wel stijlvol designquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vond deze wel cool toen in die tijd:
[afbeelding]
Die werden voor het eerst gedragen bij de wedstrijd met Rinus Michels als speciale gast vanwege zijn 75e verjaardag. Nederland - Argentinie, het enige doelpunt werd gemaakt door Van Bronckhorst. Wel hartstikke lelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:01 schreef DRD het volgende:
Nieuwste aanwinst:
[afbeelding]
Lelijker dan lelijk, wegwerkers-pion-oranje.
Ik zou de links in de OP proberen mocht je dat nog niet gedaan hebben. Voor originele bedrukking zul het moeten bestellen gok ik, voor de maat moet je dan gewoon effe een Adidas shirtje passen. Eigen naam is sowieso lastig natuurlijk, ik heb dat ooit via 247shop.nl gedaan, officiele bedrukking meen ik, ging alleen niet om een Argentinie shirt dus weet niet of ze die ook doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:22 schreef zosas het volgende:
Wat ik zoek en nergens kan vinden:
Thuisshirt van Argentinië waar ik mijn eigen rugnummer kan kiezen (originele nummers welteverstaan).
Ik zie op bepaalde sites wel de shirts staan, maar heb alleen de optie om voorgekozen namen en nummer te laten bedrukken. Komt ook nog eens bij kijken dat ik geen idee heb of ik nou L of XL moet nemen (1.83cm en 83kg)
Weet iemand een sportzaak of site waar ik dit kan vinden?
Thx a lot!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |