Rugbyshirts zijn niet altijd in hoops hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zag net pas de nieuwe 3e? shirts van Arsenal. Net rugbyshirts, maar heeft wel wat.
Heb ik weer, een rugby addictquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Rugbyshirts zijn niet altijd in hoops hoor![]()
Is dat literatuur of gewoon een patroon?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:55 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Laatste post van het vorige topic, het uitshirt (en thuis) van Boca Juniors.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Boca wordt gesponsord door de plaatselijke krant?
Moet je niet zeggen dat je primeurtjes hebt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:55 schreef Smeich het volgende:
ow boo hoo hoo
cry me a river why don't cha..
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Levante dacht, kom we doen een shirt van Barca en een van Chelsea, worden we vanzelf kampioen.
Dat shirt op je avatar mag ook wel uitquote:
Ja al lang.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:43 schreef Dos37 het volgende:
nieuwe uitshirt van United al gelekt ergens
neequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat shirt op je avatar mag ook wel uit
whoa thx nog niet gezien.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja al lang.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja dat had ik ondertussen ook wel doorquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
nee![]()
chelsea is mn favoriete club uit the UK![]()
quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als die opdruk het stadswapen is ofzoiets, dan is het nog niet zo lelijk...
Wat is het dan voor belachelijke stempel?quote:
eindelijk gevonden dusquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:20 schreef Silver_Shark het volgende:
dit krijg ik binnenkort binnen:
[afbeelding]
Keeley Hazel (met dank aan sjimz)quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja dat had ik ondertussen ook wel doorHet gaat er toch om wat er onder zit
![]()
Nicequote:Op zondag 5 augustus 2007 14:10 schreef don-diablo het volgende:
[..]
[..]
Keeley Hazel (met dank aan sjimz)
quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:19 schreef Superheld het volgende:
Umbro kan de shirts van NAC niet op tijd leveren.
quote:En het is volgens NAC nog maar de vraag of dat ze überhaubt nog komen. Niet alleen NAC schijnt de dupe te zijn van de vertraging bij de sportkledingleverancier. Ook bij loda wc kerkrade wachten ze op hun wedwstrijdshirtjes. Morgen houdt men daar hun open dag. Net als bij NAC dreigt het enorme inkomsten mis te lopen omdat met deze open dag een cruciaal verkoopmoment aan hun voorbij gaat.
Het is de clubs niet duidelijk waar nou de oorzaak van deze vertraging ligt. " Hoe dat ook zij, de clubs zullen Umbro aansprakelijk stellen voor de geleden schade. " aldus NAC op haar website.
Voor de 800 mensen die al voor de shirts hadden ingetekend heeft dit geen financiėle gevolgen. De shirts zouden pas van hun rekening worden afgeschreven bij aflevering.
NAC zegt het bijzonder sneu te vinden voor haar supporters en excuseert zich voor het ongemak dat de supporters van deze zaak ondervinden.
Dit betekent dus voorlopig nog even met je gedateerde NAC shirt op vakantie. NAC zegt zo snel mogelijk bekend te maken zodra ze weten wanneer de shirts binnen komen.
Ja, de NACfans zijn hilarisch.quote:
Ja geweldige woordspeling. Ik was er zelf nooit opgekomenquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, de NACfans zijn hilarisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |