abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52047156
Zooo ik heb weer even wat klachten, dat bespaart jullie 20 baggertopics en zo lezen jullie al mijn bagger in 1 keer, goed he

Klacht 1: Ik was dus 21 juli vertrokken naar het zonnige zuiden, Salou wel te verstaan, om daar te genieten van 2 weken zon, zee, strand, drank en uitgaan.. toen wij op Schiphol aankwamen waren alleen nog maar stoelen beschikbaar her en der verspreid door het vliegtuig, dus kon ik niet naast mn matties zitten..dat terzijde (is niet echt een klacht toch?) toen wij aankwamen op vliegveld Barcelona werden we opgewacht door de reisleidster en gingen we naar de bus. In deze bus zat een gozer die dacht leuk te zijn en heel de reis lastig begon te doen.. hij begon met schreeuwen van: " We gaan allemaal naar de klotuhh, we gaan kapot, allemaal naar de klotuhhh!!!!" dit voor zo'n 15 minuten lang, aan 1 stuk door.. toen hij door had dat hij niet echt stoer werd gevonden begon hij te roken in de bus ( ).. de buschauffeur kon dit niet echt waarderen, zette de bus aan de kant en zei dat hij de politie ging bellen. Ipv de politie ging hij zelf een peukje roken buiten op de vangrail.. toen reden we verder, begon de gozer aan de pure bacardi, liet zn fles een keer vallen, heel het gangpad onder de bacardi, en na 20 minuten was meneer zo lam dat hij lijkbleek, zwetend in zn stoel onderuit hing.. na 5 minuten kwam er gegil vanuit zijn richting en jahoor.. meneer had gekotst.. heel de bus stonk naar de zure lucht van zijn maaginhoud.. goed, na 20 minuten zat de busreis erop.. fijn begin van de vakantie..een busreis die 1 uur en 15 minuten hoorde te duren, liep uit tot 2 uur en 15 minuten.. tot zover klacht 1..

Klacht 2: We kwamen aan op de camping.. we hadden een tentje voor 3 personen gehuurd die daar het hele jaar staan, en toen we aankwamen dacht ik dat we een tent voor 2 personen hadden gekregen. We hadden een slaapgedeelte, een voortent en 1 kastje. Op dit kastje stond een 2-pits-kookstelletje, een zak met borden/pannen/messen/bekers die niet waren afgewassen, heel de tent lag vol zand, er was niet eens geveegd of schoongemaakt. De bedden, nja, er lagen 3 dunne smalle matrasjes die als bed door het leven moesten gaan, waren ook niet om over naar huis te schrijven. Om nog maar niet te spreken over het ontbreken van de lakens, overtrekken en kussens. Ik vind niet dat je als reisleiding kan verwachten dat mensen hun hele bed meenemen met het vliegtuig..daarnaast waren alle tenten zo dicht op elkaar gezet, dat als je voor je tent zat met je tafel en 3 stoelen, de tafels van jou en je buren elkaar raakte.. leuk als het niet klikt tussen jou en je buurtjes Ook stond onze tent de hele dag in de volle zon tot een uurtje of 5, 6... lekker zweten!
Oja, we hadden ook geen koelkast.. die kon je huren, voor 30 euro per week.. uiteraard waren deze allemaal al verhuurd toen wij er waren.. wat er wel stond? Een koelbox!! Mevrouw.. heeft u ook koel-elementen voor ons? "Ehm nee, maar je kan ze even van de reisleiding lenen, als je ze maar teruglegt.."... grmbl terugleggen, riight.. 12 elementen gepakt, zo, wij hadden een koelkastje..de 90 euro borg kwam morgen wel zei ze.. ok, whatever

Klacht 3: Eerste 3 dagen waren leuk, lekker op het strand gelegen, lekker uit eten geweest..boodschappen gedaan, kennis gemaakt met de buren, het werd gezellig! Elke avond stappen, naar chuckie geweest, mensen van thuis leren kennen die toevallig ook hier zaten en toen.. 4e avond, kroegentochtje, gratis shotjes, het was laat, ik was lam, en dan moet je niet gaan jumpen Mja ik deed het wel, en ik breek mn voet.. jeuh leuk, naar Spanje in het ziekenhuis..om half 5 's nachts stapte we binnen, nja ik werd binnen gereden op een rolstoel (pure luxe, jeweets ).. even wachten tot ik aan de beurt was en we gingen naar een mevrouw toe die schijnbaar ervoor had geleerd om mensen te kunnen behandelen.. ik had een flinke ei op mn enkel en de zijkant van mn voet en na een momentje duwen en trekken aan mn voet, werd er besloten dat er foto's gemaakt werden.. ik naar een kamertje toe voor die rontgenfoto's, die snol daar flink duwen op mijn enkel om hem goed op het plankje te krijgen.. foto gemaakt, terug naar vrouwtje 1.. in gebrekkig engels, behulp van een woordenboek op internet, en de tekenkunsten van mevrouw 1 had ze me uitgelegd dat mijn enkelbanden lichtjes verrekt waren.. ze pakte een drukverband en wil die om mijn voet/enkel heenschuiven.. tijdens deze handeling drukt ze met haar hand op mijn bult die aan de zijkant van mn voet zat, ik verbijt de pijn en ze zegt: "You only wear this during day, not night" .. ik kijk naar buiten, het is donker en zeg: "It is night now, half past 4 in the morning" .. ze kijkt ook naar buiten, begint te lachen en rukt het verband weer van mn voet af.. "Your right".. godverdomme kut! Dat doet pijn!
Ik vraag of ze ook een foto van mn voet kan maken.. haar reactie: "I dont think its neccesary, but if you want" ... ik wil het toch wel voor de zekerheid en ik ga weer terug naar mevrouwtje 2 in het foto hok.. hier mag ze weer flink aan mijn voet sjorren en weer een foto...terug naar mevrouw 1... hoi daar was ik weer! .. anyway, ze zegt gelijk al dat het niet gebroken is.. ik vraag of ik de foto mag zien en ze zegt: "its all ok.." ik zag een vreemd plekje op de foto en wees het aan.. haar reactie: "ohh..uhm it is broken.." .. wtf Moet ik mijn eigen breuken aan gaan wijzen?
Er komt een collega van dr binnen en ze doet verband om mn voet, met een spalk erbij.. geen gips? whatever, ik wil naar bed!.. medicijnen gekregen, en om half 6 stond ik buiten.. in Tarragona, hoe krijg je hier een taxi? Na 5 minuten was er nog geen kip voorbij gereden, wij terug het ziekenhuis in en hun een taxi laten bellen.. pfft, 6 uur lag ik in mn bed..om vervolgens om half 10 er weer uit te zweten..

Klacht 4: Goed, poot gebroken, aan de medicijnen, gevolg: Geen alcohol, niet zwemmen, niet stappen, moeilijk douchen, aankleden, alles.. besluit genomen om naar huis te gaan, want al de dingen die ik niet kon doen, waren juist de dingen waar ik voor op vakantie ging..via de reisleidster was er een vlucht geregeld en zaterdags zou ik met haar naar huis vliegen, want zij ging ook die dag weg.. Krijg ik een dag later een telefoontje van SOS International, dat ik niet met die vlucht mee mocht, omdat ik niet als zittende passagier mocht reizen, mijn been moest en zou omhoog moeten blijven tijdens de vlucht.. enfin, zij een nieuwe vlucht regelen.. ik zou de maandag daarop met KLM naar huis vliegen.. nog 3 dagen langer blijven.. gelukkig had ik wel 3 stoelen voor mn eigen alleen

Klacht 5: Takkeweer in Nederland.. ik kleed me 's ochtends aan in 30 graden hitte, kom je 's avonds aan in 13 graden met een koude kutwind.. Welkom in Nederland Maar goed, dat is al jaren zo, is niet klacht nummer 5.. De klacht is echter, dat de vriendin van mn broertje schijnbaar in huis is komen wonen, als weddenschap, voor 6 maanden lang terwijl ze gewoon op zichzelf woont.. jeuh

Klacht 6: Volgende dag in Nederland naar het ziekenhuis.. met het versleten bandage om mn voet vanuit Spanje, om in NL toch even te laten checken wat er nou precies is.. moest ik eerst nog een aparte afspraak maken (een uur later ).. goed, uurtje later terug gekomen, foto's gemaakt.. toch gebroken en vermoedelijk enkelbanden gescheurd.. resultaat: 4 weken lang in loopgips.. hierdoor kan ik dus geen geld verdienen, en mag ik hele dagen Fok gaan vervelen met dit soort topics..

Klacht 7: IK VERVEEL ME!!!! Ik ben niet verslaafd genoeg om de hele dag te gaan WoW-en.. ik heb dat na een uurtje ook wel weer gezien.. ik heb Lost seizoen 1 en 2 bijna afgekeken, en ik heb nog 3 weken en 3 dagen te gaan !!

Zooo, mocht je het allemaal gelezen hebben, , zoniet, i don't care
pi_52047276
Wat een verhaal man
  donderdag 2 augustus 2007 @ 15:47:53 #3
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_52047284
Salou
Jumpen
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_52047381
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:43 schreef Thrilled het volgende:
Zooo, mocht je het allemaal gelezen hebben,
Thnx
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  Milf donderdag 2 augustus 2007 @ 15:55:32 #5
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_52047512
Wat een kutvakantie !

Maar je hebt nu wel wat te vertellen
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_52047594
Wat rot voor je
pi_52047677
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:47 schreef JDude het volgende:
Salou
Jumpen
Brrrrrrr!
Drawing on my fine command of the language, I said nothing.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 16:01:55 #8
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_52047678
quote:
Zooo, mocht je het allemaal gelezen hebben, , zoniet, i don't
hier stopte ik emt lezen
Ok stelletje hokboeren
pi_52047774
Ja, takkeweer in Nederland idd.
Gelukkig heb je lekker vakantie.
twee violen en een trommel en een fluit
  donderdag 2 augustus 2007 @ 16:07:28 #10
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_52047846
Jij bent een slachtoffer van jumpen
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_52047922
Begint ie weer met patsen over salou .

Heb je trouwens geneukt met sylvana?
  donderdag 2 augustus 2007 @ 16:17:15 #12
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_52048106
Het klinkt als de gemiddelde skivakantie... Maar dan in de hitte.
pi_52048246
Wat een gedoe!

Misschien kun je een boek gaan lezen?
Ja, die met de ballen in de bek.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 16:36:28 #14
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_52048641
Meldt je aan voor Whatpulse als je meer zulke verhalen hebt
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_52049069
Samenvatting gezeik verwijderd. Als je geen zin hebt om het verhaal van de TS te lezen dan hoef je ook niet de moeite te nemen om te reageren.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 16:52:12 #16
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_52049169
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:49 schreef The_Terminator het volgende:
Samenvatting gezeik verwijderd. Als je geen zin hebt om het verhaal van de TS te lezen dan hoef je ook niet de moeite te nemen om te reageren.
Sorry schatje

heb 'm nu gelezen en idd kutvakantie.. maar die gebroken poot is wel béétje je eigen schuld

en enkelbanden scheuren klinkt pijnlijk.. heb 2 keer mn kruisbanden gescheurd en ik ging dood van de pijn sterkte
Huilen dan.
pi_52049262
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:36 schreef GasTurbine het volgende:
Meldt je aan voor Whatpulse als je meer zulke verhalen hebt
kijk in mijn sig voor het huidige topic

verkapt: kijk mij een 2pits gasfornuis hebben topic
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 17:01:20 #18
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_52049435
Het is je eigen schuld, je had moeten weten dat jumpen nooit goed voor je kan zijn. Ik hoop dat je een les geleerd hebt
  donderdag 2 augustus 2007 @ 17:01:22 #19
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_52049436
Kijk, dit is tenminste echt een klacht
in tegenstelling tot 90% van de topic hier
ff wachten nog
  donderdag 2 augustus 2007 @ 17:05:23 #20
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52049542
ik zou bijna de neiging krijgen om een topic te maken over mensen die achterlijk veel smileys in hun lappen tekst plaatsen..
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  donderdag 2 augustus 2007 @ 17:07:43 #21
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_52049587
ik heb ze wel eens veel erger gezien
ff wachten nog
pi_52049661
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:17 schreef Yozzz het volgende:
Het klinkt als de gemiddelde skivakantie... Maar dan in de hitte.
en in een kutland
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_52049826
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:10 schreef tonks het volgende:
Begint ie weer met patsen over salou .
Ik pats helemaal niet over Salou.. ik kan moeilijk ontkennen dat ik daar op vakantie ging of niet dan Kheb wel de zus van Jan Smit gezien, daar pats ik eventjes mee
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:10 schreef tonks het volgende:
Heb je trouwens geneukt met sylvana?
Wie zegt dat?
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:07 schreef GasTurbine het volgende:
Jij bent een slachtoffer van jumpen
De dokter hier zei dat ik de eerste was die wat had gebroken als gevolg van jumpen (hier in de regio dan )
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:22 schreef Biancavia het volgende:
Wat een gedoe!

Misschien kun je een boek gaan lezen?
Geen leuke boeken in huis..
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:49 schreef The_Terminator het volgende:
K Dacht al, wow , zo weinig zeik-replies op een topic van mij.. maar er was al gemodderd
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Sorry schatje

heb 'm nu gelezen en idd kutvakantie.. maar die gebroken poot is wel béétje je eigen schuld

en enkelbanden scheuren klinkt pijnlijk.. heb 2 keer mn kruisbanden gescheurd en ik ging dood van de pijn sterkte
Het is ook mn eigen schuld, zeg ik verder ook niks van En mn enkelbanden waren waarschijnlijk gescheurd..is niet zeker..
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:01 schreef Mike.Strutter het volgende:
Het is je eigen schuld, je had moeten weten dat jumpen nooit goed voor je kan zijn. Ik hoop dat je een les geleerd hebt
Jep, ik jump niet meer..
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:01 schreef Game_Error het volgende:
Kijk, dit is tenminste echt een klacht
in tegenstelling tot 90% van de topic hier
Thnx
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:05 schreef Shitonya het volgende:
ik zou bijna de neiging krijgen om een topic te maken over mensen die achterlijk veel smileys in hun lappen tekst plaatsen..
Valt best mee.. als je de verhoudingen tekst - smilies bekijkt.. kheb ze wel eens gezien met dezelfde hoeveelheid smileys in een 20 keer zo'n klein stukje tekst..
  donderdag 2 augustus 2007 @ 17:25:55 #24
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_52049992
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:43 schreef Thrilled het volgende:
en dan moet je niet gaan jumpen Mja ik deed het wel, en ik breek mn voet.
Terecht
pi_52049998
Aww wat zielig! Heel je vakantie naar de kloten, ook geen geld meer verdienen nu, pff. Sterkte!
pi_52050010
Leuk he, vakantie

dat ziekenhuis daar trouwens:
pi_52050047
Klote van je vakantie.

Jumpen en je voet breken is wel erg,
pi_52050076
Gelezen: dat is behoooorlijk kut
Ziekenhuizen zijn leuk in Zuid-Europa he? In griekenland was het ook een hel. Nog een tip: ga na lost ook ff heroes kijken
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_52050167
=doe ff normaal=

[ Bericht 94% gewijzigd door Janetje op 02-08-2007 17:37:14 ]
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  donderdag 2 augustus 2007 @ 17:34:20 #30
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_52050207
Allemaal je eigen schuld. Als je in in Salou een tent boekt, moet je er ook niks van verwachten. En jumpen als je zat bent
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_52050318
Jumpen als je zat bent kan nog wel, jumpen als je nuchter bent niet
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_52050340
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:19 schreef Thrilled het volgende:

Wie zegt dat?
is het waar??
pi_52050399
Je had 3 soorten tenten, wij hadden de middelste soort, de duurste waren al bezet dus we konden niets beters krijgen.. de duurste hadden wel normale bedden, hadden stroom, en voorrang op een koelkastje.. een appartementje/hotel is ook niks.. dan zit je alleen op je kamer.. op een camping praat je veel eerder met andere mensen enzo.. veel gezelliger..
pi_52050554
Ik zie maar 1 klacht en dat is dat je naar Chuckie ging
  donderdag 2 augustus 2007 @ 18:41:09 #35
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_52051865
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:41 schreef Thrilled het volgende:
Je had 3 soorten tenten, wij hadden de middelste soort, de duurste waren al bezet dus we konden niets beters krijgen.. de duurste hadden wel normale bedden, hadden stroom, en voorrang op een koelkastje.. een appartementje/hotel is ook niks.. dan zit je alleen op je kamer.. op een camping praat je veel eerder met andere mensen enzo.. veel gezelliger..
terwijl je wel aircos hebt in hotelkamers, in de rest van het hotel ook jongeren zitten, en een normale badkamer hebt? ik zie niet waarom je in hemelsnaam niet voor een hotel koos
ff wachten nog
pi_52052866
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 18:41 schreef Game_Error het volgende:

[..]

terwijl je wel aircos hebt in hotelkamers, in de rest van het hotel ook jongeren zitten, en een normale badkamer hebt? ik zie niet waarom je in hemelsnaam niet voor een hotel koos
Ja dat begrijp ik dan ook niet. Je gaat wel met het vliegtuig i.p.v. de bus, maar om dat te compenseren zit je op een camping? Of hoe moet ik dat zien? Appartementen zijn vaak ook schijt, maar nooit zo erg als bijv. een camping zoals jij beschrijft hier.
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_52052939
nou het contact met andere mensen / gezelligheid weegt echt veel meer dan dat van een hotelkamer / appartement.. in mijn ogen.. dat zeiden ook enkele mensen die we hadden gesproken daar.. een eigen badkamer, airco, fatsoenlijke bedden is allemaal heerlijk, alleen als je op je kamer zit, zit je wel alleen met je groepje, op de camping raak je gelijk aan de praat met je voor/over/achter/naaste buren...
pi_52053197
maarrem, hoe kan je nou jumpend je poot breken? hoogjumpen?
pi_52054525
nee tijdens de draai was het dan komt het hele lichaamsgewicht op 1 voet zodra je erop springt.. weet verder ook niet precies hoe het gebeurde want ik was dronken maar dat is de enige logische verklaring ervoor..
pi_52054579
''De draai''

Je weet niet eens wat jumpen is man appie
pi_52054698
Dat is wel heel kut.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 20:34:28 #42
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52054894
Mwhehe, wat een verhaal man
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_52055588
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 20:25 schreef De_Ananas het volgende:
''De draai''

Je weet niet eens wat jumpen is man appie
nou sorry hoor maar de pas waarbij je je lichaam 180 graden draait, noem ik de draai.. doe jij anders eens even lief uitleggen wat jumpen is, en waar ik mijn voet brak ok?
pi_52056085
Rottig voor je dat je je voet gebroken hebt, maar gaan kamperen in Salou en dan klagen dat er zon op je tent staat is wel een klein beetje sneu he
pi_52056187
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 20:55 schreef Thrilled het volgende:

[..]

nou sorry hoor maar de pas waarbij je je lichaam 180 graden draait, noem ik de draai.. doe jij anders eens even lief uitleggen wat jumpen is, en waar ik mijn voet brak ok?
Nee, maar ''oldskool jumpen'' was niet zo fucking debiel met ''een draai''
pi_52056687
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 21:14 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Nee, maar ''oldskool jumpen'' was niet zo fucking debiel met ''een draai''
Begin aub niet over soorten jumpen AUB
zo onzinnig
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_52056883
Kut voor je man.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 21:38:26 #48
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_52056930
Ach je moet maar zo denken: je hebt weer een mooi sterk verhaal om te vertellen.
pi_52057145
wat geloof je er niet aan dan?
pi_52057732
hij gelooft het wel volgens mij, maar het is toch gewoon een sterk verhaal of niet dan?
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_52057904
nja ik vind een sterk verhaal iets van: je zit op een verjaardag en iemand verteld een verhaal, en dan heb je zoiets van: "yeaaah riight.. wat jij wil" .. dat je het dus niet gelooft en maar laat lullen.. en ik kan je verzekeren dat alles hieraan 100% klopt..
pi_52059749
Ja het is inderdaad een sterk verhaal.

Maar niet echt dat je zegt 'wel een errug sterruk verhaal', want het kan best kloppen en als jij zegt dat het klopt dan zal het wel zo zijn. Wel een boffie, drie stoelen in het vliegtuig!
twee violen en een trommel en een fluit
pi_52063049
een voor mn bips, eentje voor me die voorover geklapt was met een kussen erop, en de stoel daarnaast, zodat mensen niet tegen mn voet aanzaten ..
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:27:45 #54
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_52071923
Ik geloof het wel hoor.

Bedoelde met 'sterk' meer iets van 'opzienbarend'. Zoiets verzin je niet.
pi_52072606
Op die manier
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 14:19:28 #56
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_52073535
Lol! je had ook gewoon 7! topics kunnen openen
maareh, sterkte man
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_52074626
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:19 schreef Jumparound het volgende:
Lol! je had ook gewoon 7! topics kunnen openen
maareh, sterkte man
thnx, je naam
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 14:57:04 #58
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_52074733
wat is er met mn naam?
Ecosia
pi_52075620
je maakt een grapje toch?
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 15:39:23 #60
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_52075789
Dit is mn nickname die ik al bijna 8 jaar heb..
wat is er met mn naam?
Ecosia
pi_52075917
ik geef je nog 1 kans Jouw naam, in combinatie met dit topic, en mijn huidige medische toestand.. ok? en met name de oorzaak ervan..
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 15:46:29 #62
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_52075971
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 15:44 schreef Thrilled het volgende:
ik geef je nog 1 kans Jouw naam, in combinatie met dit topic, en mijn huidige medische toestand.. ok? en met name de oorzaak ervan..
5 euro valt (in centen dan)

lol
jammer joh!

(ik zat meer in over je behuizing dan over je poot )
Ecosia
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 15:52:25 #63
172358 oddman
Introspecteur
pi_52076121
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:47 schreef JDude het volgende:
Salou
Jumpen
Dat, dus.

Zal me leren in dit soort topics rond te dwalen.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  Admin vrijdag 3 augustus 2007 @ 15:55:46 #64
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52076202
Hoelang ben je nu eik in Salou geweest?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_52076343
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 15:55 schreef yvonne het volgende:
Hoelang ben je nu eik in Salou geweest?
als je de aankomst en vertrek dag mee rekent heb ik daar 10 dagen gezeten.. 4 dagen zonder gebroken voet, 6 met verband + krukken..
  Admin vrijdag 3 augustus 2007 @ 16:05:33 #66
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52076484
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 16:00 schreef Thrilled het volgende:

[..]

als je de aankomst en vertrek dag mee rekent heb ik daar 10 dagen gezeten.. 4 dagen zonder gebroken voet, 6 met verband + krukken..
Ik vind het eik wel zielig
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 16:06:44 #67
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_52076522
Ik ga volgende week vrijdag ook naar Salou . Is zo'n kroegentocht wel leuk ofniet? Wij zaten eraan te denken om ook met zoiets mee te doen als we eenmaal daar zijn.

Ow, en natuurlijk wel klote voor je
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
pi_52078033
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 16:06 schreef Forcefuzz het volgende:
Ik ga volgende week vrijdag ook naar Salou . Is zo'n kroegentocht wel leuk ofniet? Wij zaten eraan te denken om ook met zoiets mee te doen als we eenmaal daar zijn.

Ow, en natuurlijk wel klote voor je
Ja tis echt reuze gezellig! Wij hadden een grote groep van zo'n 50 man (ben erg slecht in in schatten, maar grote groep ), je verzamelt ergens in de "thuiskroeg" van jouw reisorganisatie, en dan trek je de stad door.. in elke kroeg wordt ervoor gezorgd dat jullie als eerste binnen komen, dus elke kroeg is leeg als je er komt, en je moet met jou groep ervoor zorgen dat het gezellig wordt, want vanaf dan komen de nieuwe mensen binnen.. in elke kroeg een gratis shotje, en de reis tussen de kroegen is ook gezellig, met zn allen liederen zingen (ok, voornamelijk "Bier en tieten, la la la la laaa", maar zelfs dat is leuk ).. gewoon oppassen dat je je voet niet breekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')