Hub?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wel, zijn naam begint met een H en de laatste letter is een B. Wat er tussen zit, daar zeg ik geen U tegen.

en met de meerderheid van de streamersquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:44 schreef F04 het volgende:
Dennix zit gewoon in de knoop met zichzelf.

ik lach niet, maar vind het juist triest voor jequote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jammer dat je lacht om het feit dat iemand geld verloren heeft. Dat zegt iets over je. Maar je zit er naast, helemaal naast. Ik had namelijk niet verteld hoeveel de aandelen gestegen waren.

odquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:47 schreef blomst het volgende:
Dennix zweert weer, kan hij geen antibiotica krijgen?

Het pad van de humor is glibberig, voert langs onmetelijk diepe ravijnen en is voorzien van talloze valkuilen! Toch moedig dat je een eerste stap durft te zetten!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wel, zijn naam begint met een H en de laatste letter is een B. Wat er tussen zit, daar zeg ik geen U tegen.

dat is te hopenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:44 schreef blomst het volgende:
Zal Amanda Nadia ook aanspreken op de kus ?

Geen spelfout?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:49 schreef demins het volgende:
[..]
Het pad van de humor is glibberig, voert langs onmetelijk diepe ravijnen en is voorzien van talloze valkuilen! Toch moedig dat je een eerste stap durft te zetten!![]()

Als je dat moet vragen, heb ik je nog onvoldoende gecorrigeerd! Sorry, ik ga er weer op letten...quote:

quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:53 schreef demins het volgende:
[..]
Als je dat moet vragen, heb ik je nog onvoldoende gecorrigeerd! Sorry, ik ga er weer op letten...![]()

Hoe reageerde Nadia ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:52 schreef Marrije het volgende:
There we go. Amanda confronteert Nadia ermee dat brian tegen haar heeft gezegd dat Nadia Brian op zijn mond heeft gezoend.
Moet er toch een alarmbel gaan rinkelen want Amanda hád al aangegeven dat die twee elkaar beter niet op de mond konden zoenen

lacherig en ze ging uitleggen hoe het was gegaan, oja, ze zei ook nog: zei hij dat ik mijn tong in zijn mond duwde???? Maar ze beloofde Amanda dat ze het niet weer zou doen.quote:

een vriendin als Nadia is voor mij gelukkig onvoorstelbaar, als vage kennis zou ik he al een ramp vindenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:56 schreef Copycat het volgende:
Met vriendinnen als Nadia zijn vijanden volgens mij overbodig.

Ach dat kan ie toch niet. Hij weet niet eens wat het is, negeren, en als ie het leest dan noemt ie het vast racistisch!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda heeft Dennis advies gegeven dat hij de acties moet negeren zodat het plannetje van Hupert en Lieke mislukt.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |