Nu doe je het zelf ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:16 schreef BonJovi het volgende:
Van mij mogen de FOkkers die zulke dingen zeggen met hun caravan in het water vallen![]()
Klacht: Achterlijke Amerika geilers..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:16 schreef BonJovi het volgende:
Op het Frontpage stond er een bericht over een ingestorte brug in Amerika. En je zag gelijk de klote Fokkers reageren met grapjes over een brug ofzo, terwijl er best veel mensen zijn gestorven. Je kan wel grapjes maken over dingen, maar over zulke dingen moet je geen grapjes maken. Het kan net zo goed hier gebeuren, en dan is het opeens wel erg enzo. Van mij mogen de FOkkers die zulke dingen zeggen met hun caravan in het water vallen![]()
Klacht: Achterlijke Fokkers
hoger dan die brug in ieder gevalquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:19 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Klacht: Achterlijke Amerika geilers..
Ja het is wel duidelijk dat je Amerika hoog in het vaandel heb staan
hahahahahahquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:20 schreef SlimShady het volgende:
[..]
hoger dan die brug in ieder geval.
Dat meen je niet!!.... ik zat me serieus net hetzelfde af te vragen...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:21 schreef Gripper het volgende:
Wie schudt daar zo aangenaam met haar heupen gekke rekkie?
Wie dat in je usericon?? Shakira?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:19 schreef Rekkie het volgende:
Wie dit leest is GEK!!
Ik zeg alleen dat het niet goed is om daarover grapjes te maken met je achterlijke hoofd, het is net zo erg als dat in Japan zou gebeuren en mensen zouden erover lachen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:19 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Klacht: Achterlijke Amerika geilers..
Ja het is wel duidelijk dat je Amerika hoog in het vaandel heb staan
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:21 schreef Gripper het volgende:
Wie schudt daar zo aangenaam met haar heupen gekke rekkie?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:22 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Dat meen je niet!!.... ik zat me serieus net hetzelfde af te vragen...
ik dacht shakira
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:22 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Wie dat in je usericon?? Shakira?
Gebruik je in het dagelijksleven ook zovaak het woord achterlijk??quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:22 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het niet goed is om daarover grapjes te maken met je achterlijke hoofd, het is net zo erg als dat in Japan zou gebeuren en mensen zouden erover lachen.
Ach huilie moet je eens in het gemiddelde moslimbash topic kijken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:22 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het niet goed is om daarover grapjes te maken met je achterlijke hoofd, het is net zo erg als dat in Japan zou gebeuren en mensen zouden erover lachen.
Da's 63 gram in totaal.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:23 schreef BereNDD het volgende:
3 zielen..
trouwens.. ik heb tenminste foto's gepost..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:22 schreef BonJovi het volgende:
[..]
dat was wel een vette film trouwens..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |