Wat een beperkte levenservaring heb je als je deze uitspraken doetquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:47 schreef MouzurX het volgende:
Ik snap ook niet waarom mensen altijd met zon kut stemmetje tegen van die kinderen gaan praten .. of rare klanken gaan uitslaan waarna dat kind ze napraat... wil je nou dat dat kind leert praten of niet?
klacht erbij ?: kinderen opzich ... krijsen bleren en ze kosten alleen maar geld en maken alles kapot.
Heeft hij niet gewoon gelijk danquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat een beperkte levenservaring heb je als je deze uitspraken doet
Sneu voor je!
Nee!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:52 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Heeft hij niet gewoon gelijk dan
Heb ik ook hequote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat een beperkte levenservaring heb je als je deze uitspraken doet
Sneu voor je!
Ze brabbelen zo schattig.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Heb ik ook he
Wat vinden jullie dan zo leuk aan die rotkinders?![]()
Dat gevoel komt nog wel. Later begint het te kriebelen en begin je het genot van het ouderschap in te zien.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Heb ik ook he
Er zit wel veel discrepantie tussen iets leuk vinden en de beschrijving hierboven hèquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Heb ik ook he
Zou eigenlijk tot 5 moeten, maar was niks meer te doen ( Ik begin wel om 7 uur he, dus 6 uur uit mn nestquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:45 schreef Rekkie het volgende:
Tyf op eikel....!
met je halve dagen werken
Nou die heb ik nog niet gezien neequote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:57 schreef MouzurX het volgende:
Allemaal gekOp jullie werk komen er vast nooit moeders met kinderen die dan alles kapotgooien en krijsen wanneer ze iets niet krijgen....
Nee inderdaad niet.... bij ons komen soms vader met kinderen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:57 schreef MouzurX het volgende:
Allemaal gekOp jullie werk komen er vast nooit moeders met kinderen die dan alles kapotgooien en krijsen wanneer ze iets niet krijgen....
Pff, je bent gewoon te zwak om je natuur op een andere manier tegen te houden omdat het je het niet verteld is dat het moraal verkeerd is.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:55 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Dat gevoel komt nog wel. Later begint het te kriebelen en begin je het genot van het ouderschap in te zien.
Idd, ipv die nepouders die hun kindje van 7 laten jumpen... bohquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:29 schreef reetveter het volgende:
Ze zouden die baby's meteen moeten leren dat jumpen voor mongolen is![]()
zo herken je de goede ouder![]()
![]()
Je werkt op het dak van de bakkerij ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:41 schreef Kikker_kermit het volgende:
Ik gewoon rustig aan het werk enz vanochtend, jwaidz.
Komt er zo'n vrouw, een beetje oudbollig type bij de bakkerij (ik werk op de bakkerij) en ik hoorde haar al zeggen tegen haar kindje dat ze croissantjes zochten. En ik had net die croissantjes die zojuist uit de oven kwamen ingepakt en wou ze in het vak gooien, dus ik loop naar haar toe en zeg: "Alstublieft mevrouw, croissantjes."
JA EN DAAR STAAT IE ZICH AF TE TREKKEN OP OUDE VROUWEN DIE VOORBIJ LOPEN KRIJGT IE SEXUELE FANTASIEËN VAN EN VERVOLGENS STOPT HIJ MART SMEETS IN DE OVEN OM DAARNA GEASFALTEERT TE WORDEN DOOR HIDEKI TOJOquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je werkt op het dak van de bakkerij ?![]()
Ja, het valt me echt op dat t gros van alle kinderen met een ontzettend irritant zeurstemmetje praten. Praat normaalquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:47 schreef MouzurX het volgende:
Ik snap ook niet waarom mensen altijd met zon kut stemmetje tegen van die kinderen gaan praten .. of rare klanken gaan uitslaan waarna dat kind ze napraat... wil je nou dat dat kind leert praten of niet?
klacht erbij ?: kinderen opzich ... krijsen bleren en ze kosten alleen maar geld en maken alles kapot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |