abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52045709
Ik gewoon rustig aan het werk enz vanochtend, jwaidz.
Komt er zo'n vrouw, een beetje oudbollig type bij de bakkerij (ik werk op de bakkerij) en ik hoorde haar al zeggen tegen haar kindje dat ze croissantjes zochten. En ik had net die croissantjes die zojuist uit de oven kwamen ingepakt en wou ze in het vak gooien, dus ik loop naar haar toe en zeg: "Alstublieft mevrouw, croissantjes." Hoor je dat snotkind van haar jengelen: "Hij haalt croissantjes uit de mand" Komt die vrouw weer: " Jaaaaaaaa schattiepattiepatatjeemannetjevanme hij haalt croissantjes uit de mand. Dat kind weer: "Hij haalt croissantjes uit de mand " Die vrouw weer: " Jaa hij haalt croissantjes uit de mand." Ongelofelijk dat mensen zou hun eigen kind kunnen napraten de hele tijd.. Sjonge jonge.

Ohja er was verder nog zon opzich wel schattig klein meisje in de winkelwagen van zon vrouw. Ziet ze de croissantjes liggen (Alweer die croissantjes ) : "krossantje! krossantje!" Die moeder had daar duidelijk dus geen trek in en wou door gaan met winkelen, begint dat kind alles bij elkaar te schreeuwen en te jengelen: " krossantje! krossantje! "

Klacht: Kleine kinderen meenemen tijdens boodschappen doen :'(
Klacht: Talpa
Klacht: Jumpen
pi_52045750
Tyf op eikel....!

met je halve dagen werken
pi_52045775
ik zeg mijn oudste dochter ook altijd na, macht der gewoonte
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_52045790
Ik snap ook niet waarom mensen altijd met zon kut stemmetje tegen van die kinderen gaan praten .. of rare klanken gaan uitslaan waarna dat kind ze napraat... wil je nou dat dat kind leert praten of niet?

klacht erbij ?: kinderen opzich ... krijsen bleren en ze kosten alleen maar geld en maken alles kapot.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_52045801
Koetsjiekoetjsiekoetjsie!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_52045825
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:47 schreef MouzurX het volgende:
Ik snap ook niet waarom mensen altijd met zon kut stemmetje tegen van die kinderen gaan praten .. of rare klanken gaan uitslaan waarna dat kind ze napraat... wil je nou dat dat kind leert praten of niet?

klacht erbij ?: kinderen opzich ... krijsen bleren en ze kosten alleen maar geld en maken alles kapot.
Wat een beperkte levenservaring heb je als je deze uitspraken doet

Sneu voor je!
pi_52045872
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:49 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Sneu voor je!
Heeft hij niet gewoon gelijk dan
pi_52045892
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:52 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Heeft hij niet gewoon gelijk dan
Nee!
pi_52045893
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:49 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Sneu voor je!
Heb ik ook he
Wat vinden jullie dan zo leuk aan die rotkinders?
pi_52045925
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:53 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Heb ik ook he
Ze brabbelen zo schattig.

Ja, die met de ballen in de bek.
pi_52045930
quote:

[..]

Heb ik ook he
Dat gevoel komt nog wel. Later begint het te kriebelen en begin je het genot van het ouderschap in te zien.

pi_52045938
Kleine kutkoters die je irriteren 13.gif. Behalve als ze cute zijn
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_52045957
quote:

[..]

Heb ik ook he
Er zit wel veel discrepantie tussen iets leuk vinden en de beschrijving hierboven hè
pi_52045966
Allemaal gek Op jullie werk komen er vast nooit moeders met kinderen die dan alles kapotgooien en krijsen wanneer ze iets niet krijgen....
pi_52046100
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:45 schreef Rekkie het volgende:
Tyf op eikel....!

met je halve dagen werken
Zou eigenlijk tot 5 moeten, maar was niks meer te doen ( Ik begin wel om 7 uur he, dus 6 uur uit mn nest Was heel vroeg vandaag.. He Chuck )
pi_52046109
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:57 schreef MouzurX het volgende:
Allemaal gek Op jullie werk komen er vast nooit moeders met kinderen die dan alles kapotgooien en krijsen wanneer ze iets niet krijgen....
Nou die heb ik nog niet gezien nee
pi_52046170
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:57 schreef MouzurX het volgende:
Nee inderdaad niet.... bij ons komen soms vader met kinderen.

Maar die gooien niets kapot en janken al helemaal niet
pi_52047874
Croissantjes uit een mand halen is toevallig 1 van mijn specialiteiten. Mijn Miranda zegt dat ook altijd. Pa, zegt ze, zoals jij croissantjes uit een mand kunt halen, zo, ja, zo haal ik croissantjes uit die mand he!
  donderdag 2 augustus 2007 @ 19:26:02 #19
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_52052850
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:55 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Dat gevoel komt nog wel. Later begint het te kriebelen en begin je het genot van het ouderschap in te zien.

Pff, je bent gewoon te zwak om je natuur op een andere manier tegen te houden omdat het je het niet verteld is dat het moraal verkeerd is.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 19:29:45 #20
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_52052935
Ze zouden die baby's meteen moeten leren dat jumpen voor mongolen is

zo herken je de goede ouder
I never workout
pi_52053116
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 19:29 schreef reetveter het volgende:
Ze zouden die baby's meteen moeten leren dat jumpen voor mongolen is

zo herken je de goede ouder
Idd, ipv die nepouders die hun kindje van 7 laten jumpen... boh
pi_52053245
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:41 schreef Kikker_kermit het volgende:
Ik gewoon rustig aan het werk enz vanochtend, jwaidz.
Komt er zo'n vrouw, een beetje oudbollig type bij de bakkerij (ik werk op de bakkerij) en ik hoorde haar al zeggen tegen haar kindje dat ze croissantjes zochten. En ik had net die croissantjes die zojuist uit de oven kwamen ingepakt en wou ze in het vak gooien, dus ik loop naar haar toe en zeg: "Alstublieft mevrouw, croissantjes."
Je werkt op het dak van de bakkerij ?
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_52053605
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 19:41 schreef justmattie het volgende:

[..]

Je werkt op het dak van de bakkerij ?
JA EN DAAR STAAT IE ZICH AF TE TREKKEN OP OUDE VROUWEN DIE VOORBIJ LOPEN KRIJGT IE SEXUELE FANTASIEËN VAN EN VERVOLGENS STOPT HIJ MART SMEETS IN DE OVEN OM DAARNA GEASFALTEERT TE WORDEN DOOR HIDEKI TOJO

GROETJES ADOLF
Ich bin der Führer.
pi_52054055
Als je zelf kinderen krijgt piep je wel anders.
Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
Zus van -Magnolia- *O*
pi_52054273
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:47 schreef MouzurX het volgende:

Ja, het valt me echt op dat t gros van alle kinderen met een ontzettend irritant zeurstemmetje praten. Praat normaal

En verder ben ik het eens met bovenstaande klachten.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')