abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52045709
Ik gewoon rustig aan het werk enz vanochtend, jwaidz.
Komt er zo'n vrouw, een beetje oudbollig type bij de bakkerij (ik werk op de bakkerij) en ik hoorde haar al zeggen tegen haar kindje dat ze croissantjes zochten. En ik had net die croissantjes die zojuist uit de oven kwamen ingepakt en wou ze in het vak gooien, dus ik loop naar haar toe en zeg: "Alstublieft mevrouw, croissantjes." Hoor je dat snotkind van haar jengelen: "Hij haalt croissantjes uit de mand" Komt die vrouw weer: " Jaaaaaaaa schattiepattiepatatjeemannetjevanme hij haalt croissantjes uit de mand. Dat kind weer: "Hij haalt croissantjes uit de mand " Die vrouw weer: " Jaa hij haalt croissantjes uit de mand." Ongelofelijk dat mensen zou hun eigen kind kunnen napraten de hele tijd.. Sjonge jonge.

Ohja er was verder nog zon opzich wel schattig klein meisje in de winkelwagen van zon vrouw. Ziet ze de croissantjes liggen (Alweer die croissantjes ) : "krossantje! krossantje!" Die moeder had daar duidelijk dus geen trek in en wou door gaan met winkelen, begint dat kind alles bij elkaar te schreeuwen en te jengelen: " krossantje! krossantje! "

Klacht: Kleine kinderen meenemen tijdens boodschappen doen :'(
Klacht: Talpa
Klacht: Jumpen
pi_52045750
Tyf op eikel....!

met je halve dagen werken
pi_52045775
ik zeg mijn oudste dochter ook altijd na, macht der gewoonte
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_52045790
Ik snap ook niet waarom mensen altijd met zon kut stemmetje tegen van die kinderen gaan praten .. of rare klanken gaan uitslaan waarna dat kind ze napraat... wil je nou dat dat kind leert praten of niet?

klacht erbij ?: kinderen opzich ... krijsen bleren en ze kosten alleen maar geld en maken alles kapot.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_52045801
Koetsjiekoetjsiekoetjsie!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_52045825
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:47 schreef MouzurX het volgende:
Ik snap ook niet waarom mensen altijd met zon kut stemmetje tegen van die kinderen gaan praten .. of rare klanken gaan uitslaan waarna dat kind ze napraat... wil je nou dat dat kind leert praten of niet?

klacht erbij ?: kinderen opzich ... krijsen bleren en ze kosten alleen maar geld en maken alles kapot.
Wat een beperkte levenservaring heb je als je deze uitspraken doet

Sneu voor je!
pi_52045872
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:49 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Sneu voor je!
Heeft hij niet gewoon gelijk dan
pi_52045892
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:52 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Heeft hij niet gewoon gelijk dan
Nee!
pi_52045893
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:49 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Sneu voor je!
Heb ik ook he
Wat vinden jullie dan zo leuk aan die rotkinders?
pi_52045925
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:53 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Heb ik ook he
Ze brabbelen zo schattig.

Ja, die met de ballen in de bek.
pi_52045930
quote:

[..]

Heb ik ook he
Dat gevoel komt nog wel. Later begint het te kriebelen en begin je het genot van het ouderschap in te zien.

pi_52045938
Kleine kutkoters die je irriteren 13.gif. Behalve als ze cute zijn
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_52045957
quote:

[..]

Heb ik ook he
Er zit wel veel discrepantie tussen iets leuk vinden en de beschrijving hierboven hč
pi_52045966
Allemaal gek Op jullie werk komen er vast nooit moeders met kinderen die dan alles kapotgooien en krijsen wanneer ze iets niet krijgen....
pi_52046100
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:45 schreef Rekkie het volgende:
Tyf op eikel....!

met je halve dagen werken
Zou eigenlijk tot 5 moeten, maar was niks meer te doen ( Ik begin wel om 7 uur he, dus 6 uur uit mn nest Was heel vroeg vandaag.. He Chuck )
pi_52046109
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:57 schreef MouzurX het volgende:
Allemaal gek Op jullie werk komen er vast nooit moeders met kinderen die dan alles kapotgooien en krijsen wanneer ze iets niet krijgen....
Nou die heb ik nog niet gezien nee
pi_52046170
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:57 schreef MouzurX het volgende:
Nee inderdaad niet.... bij ons komen soms vader met kinderen.

Maar die gooien niets kapot en janken al helemaal niet
pi_52047874
Croissantjes uit een mand halen is toevallig 1 van mijn specialiteiten. Mijn Miranda zegt dat ook altijd. Pa, zegt ze, zoals jij croissantjes uit een mand kunt halen, zo, ja, zo haal ik croissantjes uit die mand he!
  donderdag 2 augustus 2007 @ 19:26:02 #19
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_52052850
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:55 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Dat gevoel komt nog wel. Later begint het te kriebelen en begin je het genot van het ouderschap in te zien.

Pff, je bent gewoon te zwak om je natuur op een andere manier tegen te houden omdat het je het niet verteld is dat het moraal verkeerd is.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 19:29:45 #20
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_52052935
Ze zouden die baby's meteen moeten leren dat jumpen voor mongolen is

zo herken je de goede ouder
I never workout
pi_52053116
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 19:29 schreef reetveter het volgende:
Ze zouden die baby's meteen moeten leren dat jumpen voor mongolen is

zo herken je de goede ouder
Idd, ipv die nepouders die hun kindje van 7 laten jumpen... boh
pi_52053245
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:41 schreef Kikker_kermit het volgende:
Komt er zo'n vrouw, een beetje oudbollig type bij de bakkerij (ik werk op de bakkerij) en ik hoorde haar al zeggen tegen haar kindje dat ze croissantjes zochten. En ik had net die croissantjes die zojuist uit de oven kwamen ingepakt en wou ze in het vak gooien, dus ik loop naar haar toe en zeg: "Alstublieft mevrouw, croissantjes."
Je werkt op het dak van de bakkerij ?
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_52053605
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 19:41 schreef justmattie het volgende:

[..]

Je werkt op het dak van de bakkerij ?
JA EN DAAR STAAT IE ZICH AF TE TREKKEN OP OUDE VROUWEN DIE VOORBIJ LOPEN KRIJGT IE SEXUELE FANTASIEËN VAN EN VERVOLGENS STOPT HIJ MART SMEETS IN DE OVEN OM DAARNA GEASFALTEERT TE WORDEN DOOR HIDEKI TOJO

GROETJES ADOLF
Ich bin der Führer.
pi_52054055
Als je zelf kinderen krijgt piep je wel anders.
Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
Zus van -Magnolia- *O*
pi_52054273
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:47 schreef MouzurX het volgende:

Ja, het valt me echt op dat t gros van alle kinderen met een ontzettend irritant zeurstemmetje praten. Praat normaal

En verder ben ik het eens met bovenstaande klachten.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_52056364
Dat debiele gebrabbel is slecht voor de taalontwikkeling van die kinders. Eigenlijk zou je ze Vondel en Brederode moeten voordragen. Maar, ja: Wie kent er nog Vondel uit zijn hoofd?
Farts are jazz to assholes
pi_52056525
Ja, dat zie je vaak, debilisering van de ouders zodra er een koter komt.
Moeders draagt plots truien met beren en gedraagt zich als een kind. Gaan bijvoorbeeld heel imbeciel spelen met zo'n koter ('lekker gék doen').
Mijn buren hebben een knalblauw koekblikautootje gekocht met een groot waarschuwingsbord achterin: 'Maimoende aan boord' (don't ask about the name).
pi_52056541
quote:
Komt er zo'n vrouw, een beetje oudbollig type bij de bakkerij (ik werk op de bakkerij) en ik hoorde haar al zeggen tegen haar kindje dat ze croissantjes zochten. En ik had net die croissantjes die zojuist uit de oven kwamen ingepakt en wou ze in het vak gooien, dus ik loop naar haar toe en zeg: "Alstublieft mevrouw, croissantjes." Hoor je dat snotkind van haar jengelen: "Hij haalt croissantjes uit de mand" Komt die vrouw weer: " Jaaaaaaaa schattiepattiepatatjeemannetjevanme hij haalt croissantjes uit de mand. Dat kind weer: "Hij haalt croissantjes uit de mand " Die vrouw weer: " Jaa hij haalt croissantjes uit de mand." Ongelofelijk dat mensen zou hun eigen kind kunnen napraten de hele tijd.. Sjonge jonge.

Ohja er was verder nog zon opzich wel schattig klein meisje in de winkelwagen van zon vrouw. Ziet ze de croissantjes liggen (Alweer die croissantjes ) : "krossantje! krossantje!" Die moeder had daar duidelijk dus geen trek in en wou door gaan met winkelen, begint dat kind alles bij elkaar te schreeuwen en te jengelen: " krossantje! krossantje! "

Heeft dat laatse kind nog der zin gekregen? zoja zo nee
Ik zwaai naar dieren.
pi_52057061
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 19:53 schreef Xenwolfie het volgende:

[..]

JA EN DAAR STAAT IE ZICH AF TE TREKKEN OP OUDE VROUWEN DIE VOORBIJ LOPEN KRIJGT IE SEXUELE FANTASIEËN VAN EN VERVOLGENS STOPT HIJ MART SMEETS IN DE OVEN OM DAARNA GEASFALTEERT TE WORDEN DOOR HIDEKI TOJO

GROETJES ADOLF
Mensen die Meth doen.. Iets voor jou?
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
pi_52057062
Zag laatst ook een kind in de winkel die deed een hond na, blaffen enz .. ik zo WTF? en die ma maar gewoon lachen ... leuk joh dan denkt dat kind dat dat normaal is...
pi_52057226
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 21:42 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Mensen die Meth doen.. Iets voor jou?
Ich bin der Führer.
pi_52057715
ook een hekel aan idd, als ouders op niveau van een kind gaan praten tegen dat kind.. man praat toch gewoon op normaal niveau tegen je kind!!!
ik werk in de wereldwinkel, en komt er zo'n vrouw binnen met 2 kids, allemaal leuk en aardig, vraagt ze of we ook gelukspoppetjes hebben, tuurlijk hebben we die.
Zegt die vrouw tegen een van die koters, nou kijk es schat deze mevrouw gaat even kijken naar de gelukspoppetjes he, want dat wilden jullie, ja, nou kijk es hier zijn ze al.
Maar dan echt op zo'n kinderlijke manier, maar volgens mij ergerde dat oudste kind er zelfs aan wat een jaar of 7 was.. en die andere was een jaar of 3/4 ...
Maar echt op zon irritant toontje ook dat zeggen he.. ..
Bah kan ik slecht tegen..
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
pi_52057823
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 21:42 schreef MouzurX het volgende:
Zag laatst ook een kind in de winkel die deed een hond na, blaffen enz .. ik zo WTF? en die ma maar gewoon lachen ... leuk joh dan denkt dat kind dat dat normaal is...
Jah joh egg wel dat dat kind nu altijd gaat blaffen en uit een hondebak gaat drinken

Denk ook wel datdie nu zen poot omhoog doet alstie moet piesen

Misschien moet je eerst eens wat ervaring met kinderen op doen voordat je een ordeel over de denkwijze van kinderen geeft
pi_52057973
Wat is er nu eigenlijk mis mee? Of vond haar kind het niet leuk ofzo?
pi_52059221
nou ja haar oudste kind liep gewoon weg trok zich niet zo veel aan van wat die moeder zei, en dat jongste kind ja die ging er vrolijk op in, maar het ging op de manier hoe die moeder tegen dat kind praatte, je kunt toch ook op normale toon tegen je kind praten , hoeft dan toch niet meteen met hogere stem op een kinderlijkere toon?
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
pi_52060822
moet je die kinderen dan naar de creche gaan brengen voor dat half uurtje dat je boodschappen gaat doen
pi_52060933
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 22:05 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Jah joh egg wel dat dat kind nu altijd gaat blaffen en uit een hondebak gaat drinken

Denk ook wel datdie nu zen poot omhoog doet alstie moet piesen

Misschien moet je eerst eens wat ervaring met kinderen op doen voordat je een ordeel over de denkwijze van kinderen geeft
Een kind van ongeveer ->7 jaar dat in de supermarkt op handen en voeten rondkruipt en blaft als een hond vind ik dus niet normaal he.
Als die ma lacht en het maar goed vind blijft tie dat doen, nou leuk hoor
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 00:31:26 #38
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_52062109
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 21:20 schreef trabant het volgende:
Dat debiele gebrabbel is slecht voor de taalontwikkeling van die kinders. Eigenlijk zou je ze Vondel en Brederode moeten voordragen. Maar, ja: Wie kent er nog Vondel uit zijn hoofd?
ik
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 21:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja, dat zie je vaak, debilisering van de ouders zodra er een koter komt.
Moeders draagt plots truien met beren en gedraagt zich als een kind. Gaan bijvoorbeeld heel imbeciel spelen met zo'n koter ('lekker gék doen').
ik SNAP dat niet he!
ik had een hele toffe vriendin, echt hartstikke leuke meid, nu heeft ze 2 kleine kinderen, en je kunt er geen fatsoenlijk gesprek meer mee voeren
toen ik op een gegeven moment tegen haar zei dat ik even een pipi ging doen schoot ze in de lach en had ze de boodschap wel begrepen
goddank
quote:
Mijn buren hebben een knalblauw koekblikautootje gekocht met een groot waarschuwingsbord achterin: 'Maimoende aan boord' (don't ask about the name).
Maimoende?! what the hell?!
wilden ze wel kinderen eigenlijk?
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_52062625
Kinderen zijn wel leuk, als je er 100% zeker van bent dat je eraan toe bent.
Don't judge a duck by its brother
pi_52062675
quote:

De meeste mensen werken toch ín een bakkerij?
quote:
Brutal. Fucking. Metal.
pi_52062750
Ik heb hele oude herinneringen van toen ik nog niet kon praten en dus onmogelijk me verbaal kon weren. Sommige mensen, vooral hele tuttige vrouwen, spraken dan op een rare hoge toon tegen mij en ik keek ze dan verbaast aan met gedachtes van waarom die mensen nou zulke akelige geluiden maakten. Helaas werd mijn staren opgevat als interesse en volgden nog meer debiele klanken. Ze snapten mijn aversie zelfs nog niet als ik me van ze afdraaide en weg ging. Dan gingen ze me achterna en weer voor me stan rare geluiden maken. Wanhopig keek ik dan naar mijn ouders van: "Help me!" Maar die moedigden de domme mensen alleen maar aan.

Al vroeg leerde ik dat sommige mensen nooit voorbij het geestelijke bevattingsvermogen van een peuter komen.
(En natuurlijk dat ik maar beter snel kon leren praten om mijn ongenoegen makkelijker duidelijk te maken. Ik wist toen helaas nog niet hoe machtig het kleine woordje "Nee!" later zou zijn.)
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 02:37:55 #42
117776 OFfSprngr
pi_52063468
Het erge is ook altijd van die mensen die niet begrijpen dat je geen kinderen wilt en dan ook maar altijd zeggen "OH WACHT MAAR OP EEN DAG WIL JE DR OOK EEN!", pff, wat moet ik met een schijtmachine met een random alarm dr op, plus je chick raakt dan ook helemaal hormonaal en daarna totaal fucked up, nee, leuk zeg kinderen nemen.
Kinderen nemen is voor mensen die niet realiseren dat ze al hun natuur onderdrukken door de samenleving maar dan niet kunnen realiseren dat je niet persé een kind moet nemen en dan al helemaal niet omdat "iedereen er een heeft".

"Als die en die van een brug af springt doe je het dan ook?" zoals moeders dat zeggen, nee trut als iemand een kind neemt MOET JIJ DAT DAN OOK DOEN?!, infantiele hypocriete mensen die kinderen nemen, ik kots erop.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
pi_52063577
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 02:37 schreef OFfSprngr het volgende:
Het erge is ook altijd van die mensen die niet begrijpen dat je geen kinderen wilt en dan ook maar altijd zeggen "OH WACHT MAAR OP EEN DAG WIL JE DR OOK EEN!", pff, wat moet ik met een schijtmachine met een random alarm dr op, plus je chick raakt dan ook helemaal hormonaal en daarna totaal fucked up, nee, leuk zeg kinderen nemen.
Kinderen nemen is voor mensen die niet realiseren dat ze al hun natuur onderdrukken door de samenleving maar dan niet kunnen realiseren dat je niet persé een kind moet nemen en dan al helemaal niet omdat "iedereen er een heeft".

"Als die en die van een brug af springt doe je het dan ook?" zoals moeders dat zeggen, nee trut als iemand een kind neemt MOET JIJ DAT DAN OOK DOEN?!, infantiele hypocriete mensen die kinderen nemen, ik kots erop.
Joh, wacht nou maar... op een dag wil jij er ook een!!
The waves you made will always be
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 07:20:23 #44
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_52064245
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 01:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

De meeste mensen werken toch ín een bakkerij?
Ik zie elke dag hordes mensen in de bakkerij werken.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 07:21:58 #45
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_52064251
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 02:37 schreef OFfSprngr het volgende:
Het erge is ook altijd van die mensen die niet begrijpen dat je geen kinderen wilt en dan ook maar altijd zeggen "OH WACHT MAAR OP EEN DAG WIL JE DR OOK EEN!",
Niet geheel onbegrijpelijk, het is tenslotte een minderheid die zo volhardend is.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 07:33:50 #46
117776 OFfSprngr
pi_52064283
Ik zal het zelfde argument een keer gebruiken tegen een theist "OH WACHT MAAR OP EEN DAG GELOOF JIJ OOK NIET MEER IN GOD!".

Kun je lachen.
.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')