Nou toch maar gelijk even langs gegaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:40 schreef Ace1 het volgende:
Weet iemand hier die fleece dingen vallen... Moet ik die ook M nemen, net als de tshirts.. of S net als de overhemden?
Hoe zit die M gestreepte longsleeve??quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:06 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
Nou toch maar gelijk even langs gegaanDit is dus mijn M fleece, heb dus t-shirts en polo's ook M, en overhemden S
[afbeelding]
vind 'm zelf precies goed, mouwen zijn dus tikkeltje lang, die moet je wel omvouwen oid
Maar daar zijn de mauwen ook nog wat te lang voor?quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:16 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Even geen foto, maar die longsleeve is M ook perfect, valt hetzelfde als polo's en t-shirts
Zit zwaar te twijfelen of ik die crewneck gewoon in S bestel....quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:17 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
ja die zijn idd ook lang
Als je bij tees een S hebt zou ik voor crewnecks ook een S nemen, die blauwe waarvan ik een tijdje terug een foto heb geplaatst blijkt namelijk een M te zijn, en valt behoorlijk ruim.quote:Op zondag 2 september 2007 17:04 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Zit zwaar te twijfelen of ik die crewneck gewoon in S bestel....
Tshirts S zijn me niet te kort iig.... en dan zijn de mauwen tenminste niet te lang.
Van wat ik zo heb gezien is alles dit jaar iets groter, dus misschien kun je beter wachten tot volgend jaarquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:27 schreef Ace1 het volgende:
...te lange mouwen vind ik 3x niks...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |